کد خبر 966923
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
دالیچ

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی از لذت کار در این تیم با وجود پیشنهادی چند میلیون یورویی خبر داد.

به گزارش مشرق، زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی در بخشی از گفت‌وگوی بلند با خبرگزاری تاس روسیه درباره علت عدم پذیرش پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی باشگاه چینی و کار با دستمزدی کمتر از یک میلیون یورو در تیم ملی کرواسی اظهار داشت: لذتی که من از کار کردن در تیم ملی فوتبال کرواسی به دست می‌آورم با پول قابل خریداری نیست، البته می‌توانستم سرمربی بارسلونا یا تیم ملی برزیل شوم اما پول برای من مهمترین مسئله نیست. مهمترین چیز برای من اکنون کاری است که در تیم ملی فوتبال کرواسی انجام می‌دهم.

بیشتر بخوانید:

اظهارنظر جالب دالیچ درمورد پرسپولیس

زلاتکو دالیچ در واکنش به این پرسش که آیا احتمال مربیگری او در تیم روسی وجود دارد گفت: چرا نه. اکنون با تیم ملی فوتبال کرواسی قرارداد دارم و به آن فکر نکرده‌ام اما چرا نباید سرمربی تیمی همانند زنیت سن‌پترزبورگ یا یک تیم مسکویی شوم. لیگ روسیه هر سال قدرتمندتر می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی درباره عدم تماشای دوباره تلویزیونی دیدار فینال جام جهانی ۲۰۱۸ برابر فرانسه که با شکست ۴ بر ۲ شاگردانش پایان یافت گفت: البته برای من سخت است تکرار این بازی را تماشا کنم. ما به فینال راه یافتیم و این اتفاق بسیار خوبی بود. ما نوار جام جهانی ۲۰۱۸ را همراه خودمان داریم و در هر بازی برای پیروزی تلاش می‌کنیم. پس از رسیدن به فینال این رقابت‌ها حالا می‌خواهیم فینالیست یورو ۲۰۲۰ شویم.

وی درباره خاتمه قراردادش با فدراسیون فوتبال کرواسی در تابستان سال آینده نیز خاطرنشان کرد: قرارداد به تنهایی معنایی ندارد. اگر نتیجه بگیرید قرارداد هم خواهد بود. ما مهیای رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ می‌شویم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس