کد خبر 966769
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
مسی

پیام‌های عجیب یک بازیکن در گروه واتس اپی تیم ملی آرژانتین، باعث عصبانیت لیونل مسی و دیگر بازیکنان این تیم و در نهایت باعث بسته شدن این گروه شد.

به گزارش مشرق، آرژانتینی‌ها که در جام جهانی گذشته نتایج خوبی کسب نکردند، با انتخاب لیونل اسکالونی به عنوان سرمربی تیم، گروهی واتس اپی تشکیل دادند تا بازیکنان بتوانند ارتباط بیشتری با هم داشته و این به اتحاد بیشتر در تیم منجر شود اما فعالیت بیش از اندازه و پیام‌های غیر ضروری یک بازیکن، اوضاع را به هم ریخت.

بیشتر بخوانید:

تور کی‌روش برای فوق ستاره آرژانتین

سایت آرژانتینی TNT Sports به نقل از یکی از اعضای تیم ملی آرژانتین که نامی از او نبرد، نوشت:" او بازیکن فوق العاده ای است اما او دو گروه چت از بازیکنان تیم را خراب کرد و روی نمایش تیم تاثیر گذاشت زیرا بعد از آن، ما وقتی وارد زمین می‌شدیم، ارتباطی بین مان نبود زیرا در طول ماه تماسی با هم نداشتیم و هیچ کسی نمی‌دانست دیگری چه کار می‌کند و این تقصیر او بود.

به خاطر او، هیچ کسی نمی‌خواست وارد گروه شود یا پیامی بفرستد. او یک بار پیامی چهار دقیقه و نیمی فرستاد و می‌خواست در مورد رنگ پیراهنش تصمیم بگیرد."

یک منبع دیگر به این سایت گفت که همین اتفاق باعث شد تا سرمربی آرژانتین تصمیم به کنار گذاشتن این بازیکن از فهرستش بگیرد.

آرژانتین که در دو دوره قبلی کوپا آمه‌ریکا، به عنوان نایب قهرمانی رسید، فردا شب در اولین دیدارش در رقابت‌های امسال، مقابل کلمبیا قرار خواهد گرفت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس