کد خبر 966265
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۳
لوئیس و رامبد جوان

آیا رامبد پس از بازگشت، با برنامه خندوانه بازخواهد گشت و با چند توجیه، اصل صورت مساله یعنی اخذ تابعیت کانادا برای فرزندش را پاک خواهد کرد؟

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - حضور رامبد جوان و همسرش (نگار جواهریان) در کانادا به تیتر جنجالی اغلب رسانه‌های مجازی و مکتوب تبدیل شد. این حواشی ظرفیت انتقادات را از این مجری، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده به شکل عجیبی افزایش داد و عکسی از رامبد و جوان و همسرش با پوششی غیر متعارف بسته انتقادات رسانه‌ای و مجازی را به سمت و سویی دیگر برد.

این حواشی امروز برای «جوان» بوجود می‌آید و فردا درباره سلبریتی دیگری رخ می‌دهد و هیچگاه متوقف شدنی نیست. آیا اگر فرصت‌های مکرری که به رامبد جوان در سیما داده شد، وجود نداشت امروز سلبریتی مشهوری به نام رامبد جوان وجود خارجی داشت؟

بیشتر بخوانید:

دستخوش وزارت ارشاد به سازنده «رحمان ۱۴۰۰»

رامبد جوان در سینما در مقام کمدین در فیلم‌های دختر شاه پریون، آزمایشگاه، نیکان و بچه غول، آذر شهدخت و پرویز و دیگران، قانون مورفی، نتوانست درخششی از خود نشان دهد. او یک بازیگر تمام شده در حوزه سینماست که آنقدر صاحب طنازی نبود که بتواند ردای یک کمدین تمام و عیار را بر تن کند. تنها توفیق رامبد جوان در عرصه کارگردانی را می‌تواند به فیلم «ورود آقایان ممنوع» نسبت داد که سایه پیمان قاسمخانی روی آن سنگینی می‌کند و گرنه جوان اگر کارگردان کمدی بود و کمدی را به خوبی می‌شناخت، قانون مورفی را به سرانجام درخوری می‌رساند.

بیشتر بخوانید:

جلالی‌فخر: سینماچی‌هابه طرز وحشیانه‌ای مشغول غارت فرهنگ و مردم هستند

بی تردید آنچه رامبد جوان را در این سال‌ها در محور توجهات قرار داده است، برنامه خندوانه است. جذابیت خاص این برنامه به اجرای استندآپ بازیگران کمدی، حضور تعیین کننده جناب خان و هنرنمایی محمد بحرانی، برگزاری مسابقات مردمی استندآپ است که جذابیت ایجاد می‌کند و رامبد جوان به تنهایی هیچ جذابیتی برای مخاطبان ندارد؛ او یک هماهنگ کننده خوب برای بستن یک برنامه ۹۰ دقیقه ای با انبوهی از مهمان و تماشاگر و کمدین و.. است. در واقع با توجه به انتقاداتی که در ادوار مختلف درباره برنامه خندوانه مطرح می‌شود اما محمد احسانی مدیر شبکه نمایش از ادامه حیات برنامه مراقبت می‌کند و حمایت مالی علی احمدی زمینه بقای چهار ساله برنامه را فراهم می‌آورد. رامبد مشی و روشی خلاف سلبریتی‌های مرسوم در پیش می‌گیرد و این روش را متمایز از سایر همکارانش می‌کند.

او به عنوان الگوی استاندارد برنامه سازی در سیما و به عنوان یک مجری کم حاشیه که تمامی قوایش را صرف برنامه‌اش کرده شناخته می‌شود و فعالیت کاملاً مثبتی را در فضای مجازی دنبال می‌کند. اما جریان‌هایی هستند که می‌توانند چنین الگوهایی را تخریب کنند و متاسفانه جریان مدیریتی که باید از چنین سلبریتی‌های مراقبت کند، کارزار هنربانی یا به عبارتی مدیریت فرهنگی نوعی مشاوره دادن لطیف را به رسمیت نمی‌شناسد و تصور می‌کنند اگر به چهره‌هایی که مثل رامبد محبوب شده‌اند، مشاوره بدهند، موجب قهر آنان خواهد شد. در نتیجه ثمره رسانه ملی به دام های سیاسی می‌افتد. در نتیجه رامبد جوان به بازی کاملاً طراحی شده‌ای می‌افتد که نقشه راه آن توسط سعید حجاریان افشا شد. او گفت که برخی حرف‌ها و نظرات آنان از زبان سلبریتی‌ها زده شود.

در نتیجه رامبد در مسیری گفتمانی قرار می‌گیرد که کاملاً طراحی شده است. او در سومین نشست از سلسه نشست‌های «نقد و اندیشه؛ فضای مجازی، سواد رسانه‌ای و ارتباطات اجتماعی از منظر صاحب‌نظران» با موضوع «چهره‌های مشهور و تاثیر آنها بر افکار عمومی» روز چهارشنبه ۱۲ دی ماه با حضور صادق زیباکلام (استاد دانشگاه و فعال فضای مجازی)، جعفر نعناکار (حقوق‌دان و فعال فضای مجازی) در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور پیدا می‌کند و سخنانی را بر زبان می‌آورد که ۱۸۰ درجه با رامبد روی آنتن زنده تلویزیون متفاوت است.

اولین شکاف اندیشه‌ای رامبد جوان: تفکر حاکمیتی باید عقب‌نشینی کند تا مردم حداقل در فضای مجازی در همه زمینه‌ها تصمیم بگیرند

جوان در این نشست می‌گوید: کسی را که از منظر جمعی اهمیت داشته و تاثیرگذار باشد، می‌توان سلبریتی گفت‌. این فرد هم بسته به نوع عملکرد و ابزار و رسانه‌ای که در اختیار دارد می‌توان جمعیتی را تحت تاثیر قرار دهد. اصولاً سلبرینی معنی مثبتی دارد، اما اخیراً اینگونه شده است که در ساختارهای منفی هم به کار گرفته شود. در صورتی که سلبریتی یک معنای مثبت است و ما سلبریتی بد یا منفی نداریم.

جوان خاطرنشان کرد: از آنجایی که رسانه‌هایی مثل رادیو و تلویزیون همواره در انحصار حکومت بوده‌اند و هیچ ابزار دیگری در اختیار سایر افراد که ممکن است قابلیت‌های زیادی هم داشته باشند، نبوده است، طبیعی است رسانه‌های اجتماعی مورد اقبال عمومی قرار می‌گیرند. در این میان وقتی سال‌ها این رسانه حکومتی با مواضع و ارزش‌هایی که دارد معیار یک رسانه می‌شود، طبیعی است که وقتی در رسانه‌های اجتماعی به برخی از این مواضع و ارزش‌ها اهمیتی داده نمی‌شود، این افراد مورد انتقاد قرار می‌گیرند. در حالی که معتقدم همه آدم‌ها می‌توانند هر چه می‌خواهند بگویند و افراد می‌توانند انتخاب کنند که دنبال آنها بروند یا نه.

مجری برنامه «خندوانه» ادامه داد: الان دوره‌ای است که تفکر حاکمیتی باید عقب‌نشینی کند تا مردم حداقل در فضای مجازی در همه زمینه‌ها تصمیم بگیرند و حکومت فکر نکند که او باید به عنوان یک دانای کل در همه موضوعات ورود کند؛ البته قطعاً این موضوع آسیب‌ها و قربانی‌هایی هم خواهد داشت؛ اما باید از این مرحله گذر کرد تا مردم خودشان به اندیشه برسند و پای مسئولیت‌هایشان بیایستند.

جوان با بیان اینکه «ما به گونه‌ای بزرگ شدیم که همیشه بزرگ‌ترها باید برایمان تصمیم می‌گرفتند»، گفت: این بزرگ‌تر در مراحل مختلف زندگی تغییر می‌کرد و ما همیشه منتظر کسی بودیم که به ما بگوید چه کار کنیم و وقتی هم اوضاع خوب نبود از او طلب‌کار می‌شدیم. اما فضای مجازی فرصتی است برای افراد که در محیطی قرار بگیرند که می‌توانند آزادانه رفتار کنند.

بیشتر بخوانید:

ما خیلی کانادا رو دوست داریم، خیلی!

او خاطرنشان کرد: وقتی آدم‌ها در فضای مجازی محبوب و قدرتمند می‌شوند، حکومت می‌خواهد آنها را بین ببرد، ولی آنها از بین نمی‌روند. من مخلص سلبریتی‌های فضای مجازی هستم و با وجود اینکه گفته می‌شود آنها از آن چیزی که به عرف جامعه نسبت داده می‌شود فاصله گرفته‌اند، به آنها احترام می‌گذارم. این افراد قطعاً آدم‌های باهوشی هستند. ما باید قبول کنیم که فضای مجازی برای رشد همه چیز و حتی حکومت خیلی خوب است و باید خسارت بدهیم تا همه چیز در این فضا درست شود.جوان همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا آزادی فضای مجازی با وجود حواشی که در زندگی خصوصی او به همراه داشته است، برایش آزاردهنده نیست، گفت: من اینها را فضولی می‌دانم، اما این فضولی بخشی از این رابطه است و مشکلی با این موضوع ندارم.

بیشتر بخوانید:

حمایت از کالای ایرانی، با لباس‌های مارک دار آمریکایی / شعار وطن پرستی در خندوانه و اخذ شهروندی کانادا برای فرزند!

رامبد جوان اگر قبل از این اظهار نظرها در مسیر هنربانی قرار می‌گرفت، قطعاً سعی نمی‌کرد در فضایی یکطرفه و کاملاً تهییج شده توسط حاضران چنین مطالبی را به زبان آورد و اگر هنربانی مورد انتظار اورا به سویه صحیحی رهنمون می‌ساخت، نباید در دام چنین اظهارنظرهایی می‌افتاد. چون در یک سطح کاملاً متوسط، بدون ایده‌پردازی با اتکا به یک مجموعه خوش فکر و با پول فراوان، برند خندوانه ساخته شد. هیچکدام از سریال‌ها و آثار سینمایی رامبد جوان اثر درخشانی نبوده‌اند این محبوبیت به این دلیل است که او فرصت خوبی در تلویزیون پیدا کرده و محبوب شده و در اثر سوء مدیریت رامبد سخنانی به زبان می‌آورد که با جایگاهش کاملاً تعارض دارد.

بیشتر بخوانید:

تودهنی اردکانیان به ترامپ؛ ما با انبوه نان خشک مواجهیم / دفاع ژوله از «رامبد جوان» با طعم توهین به ایران!

پس این سوء مدیریت کاملاً چشم گیر است. اما نکته‌ای دیگری که اثبات می‌کند رامبد مدیران را هدایت می‌کند و مدیران فقط حمایت می‌کنند، بررسی مسئله طلاق دوم اوست. او زمانی که روی آنتن برنامه محبوبی را اجرا می‌کند از سحر دولتشاهی طلاق می‌گیرد و با نگار جواهریان ازدواج می‌کند. این چهره محبوب بی‌سرو صدا از همسر دوم عبور می‌کند و ازدواج سومش را با انرژی فراوانی و ابعاد جنجالی‌اش در فضای مجازی به رخ می‌کشد. رامبد عروسی خود را در یونان برگزار می‌کند اما مدیرانی که او برند رسانه‌ای آنهاست، هیچ هدایتی را شامل او نمی‌دانند، تا شوء زندگی سوم و خوشبختی در کنار نگار جواهریان را از مردم پوشیده نگاه دارد.

بیشتر بخوانید:

واکنش کاربران به پست اینستاگرامی رامبد جوان از کانادا +عکس

حالا رامبد برای اخذ تابعیت کشور کانادا برای فرزندش به همان مسیری می‌رود که سلبریتی‌های دیگری رفتند. در این مقطع به دلیل گستردگی فضای مجازی مخاطبان خندوانه با تناقض اخذ تابعیت در فرامتن (زندگی شخصی جوان) و حمایت از مام وطن روز آنتن زنده مواجه می‌شوند.

آیا رامبد پس از بازگشت، با برنامه خندوانه بازخواهد گشت و با چند توجیه، اصل صورت مساله یعنی اخذ تابعیت کانادا برای فرزندش را پاک خواهد کرد؟ آیا تلویزیون هم مانند سینمای کشور، آغوشش را برای سلبریتی‌هایی که از بیت المال و بودجه‌های نهادها استفاده می‌کنند و به دنبال تابعیت آمریکا و کانادا و انگلیس هستند، باز می‌کند؟

رامبد جوان پس از چند سال همخوانی " ایران ایران ایران، تو رو دوستت دارم" در تمام فصل‌های خندوانه، حالا فرزندش را به خارج از این "ایران" دوست داشتنی برده است. آیا باز هم می‌تواند اینگونه برای مردم نقش بازی کند؟ دستکم فضای شبکه های اجتماعی نشان می‌دهد، رامبد دیگر از چشم مردم افتاده است، و شاید به سختی بتواند بار دیگر در میان خانواده‌های ایرانی جایی برای خود باز کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 108
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 77
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    واقعا تهوع آور بود کار رامبد، خیلی زشت و ناپسند
    • US ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      حسادت چیز بدی است.
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      252 4
      دوست عزیز 10:35 بدتر از حسادت دوروییست .
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      184 6
      هرانتقادی حسادت نیست!
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      99 16
      افکار رامبد جوان از ابتدا همین بوده از مریدان خاتمی فتنه گر در رفتار سیاسی و حتی منش زندگی است اما به لطف صداوسیما از یه بازیگر متوسط طنز چهره ایی صاحب نظر از او ساخته شد و بین افکار عمومی مطرح شد
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      فقط رامبد میره خارج؟بقیه ملت نمیرن ؟
    • پویا نوری IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      126 2
      مقصر ما مردم ایران هستیم که اینقدر با دیدن این افراد و ورزشکاران از خود بیخود میشویم، این آدم کاری را انجام داده که به اون معتقد بوده ، بدون توجه به احساسات و عواطف مردم !!! این مردم ایران هستند که درس نمی گیرند و این آدمهای بی ارزش را تا این حد تحویل میگیرند
    • خیسه خال IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
      34 0
      خیلی از (رامبدها) در بدنه دولت در حال خندوانه هستند فرصتی می طلبند و عافیتی به شکل کانادا
    • احسان IR ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
      46 0
      خطاب به 13:08، بحث خارج رفتن نیست، بحث گرفتن تابعیت کانادا برای فرزندش است، آن هم توسط فردی مشهور که در برنامه اش مدام دم از وطن دوستی و عشق به وطن می زد، این یعنی دوروریی و نفاق ، اتفاقاً اصلاً بحث حسادت نیست، چون خیلی از بازیگران سفر خارج می روند واین کار آنها مورد انتقادات آنچنانی هم قرار نگرفته است. .
    • محمد IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
      3 35
      اون یه پدر است 100درصد خوبی بچش را می خواد تازه فقط رامبد نبوده که اینکار را کرده دیگر بازیگران نیز بوده اند نباید با این سرعت او را له می کردید
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    264 8
    رامبد جوان از اول هم بی ادب بود از زمانی که به صفر کشکولی توهین کرد باید می فهمیدید بازیگران رو تحریم کنید به جهنم که عرصه هنر فاسد سینما و تئاتر رو دارن
    • ناشناس IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
      20 0
      و از همون زمان که یک طرفه عروسک ساز جناب خان رو تو برنامه اش کوبید. و از همون زمان که به زور برای خنداننده گروه خودش امتیاز گرفت. و اصلا از همون زمان که در حالی که متاهل بود وارد رابطه با این زن سومش شد. این جور آدمها فقط بلدند برای بقیه بالای منبر برن.
  • واقع بین IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    اینها بدرد همون کانادا میخورن , بسلامت
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      6 123
      از این اتفاق سواستفاده کنید برای تسویه حسابهای کثیف حزبی تا یک شبه رامبد جوان بشه عزیز دل ملت.
    • IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
      8 8
      الآن عزیز دل ملته؟
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    از ملتی که 40 سال به ریا و تزویر عادت دادین چه انتظاری داری مشرق
    • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      ریاکاری یعنی چی دقیقا؟ اگه منظورتون کسیه که حرفش با عمل یا طرز فکرش یکی نیست که باید نتیجه گرفت ۹۹ درصد مردم دنیا ریاکارن، از همه ریاکارتر هم خود غربیهای کثیفن که صلح و حقوق بشر براشون شده ژست و وسیله امتیازگیری
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      42 12
      اگه بخوایم اینقدر ساده لوحانه به قضیه نگاه کنیم که تمام قوانین رو باید بذاریم کنار چون باعث دو رنگی و تزویر و ریا میشن، هر کدوم از قوانین برای یه عده ای
  • جعفر IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    122 8
    رياكار
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    برن به جهنم یه توله خول و چل به دنیا میارن
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      142 6
      ان شاءالله برسه روزی که همین توله خول و چل ارزوی داشتن شناسنامه ایران رو داشته باشه،و از داشتن تابعیت بیگانه شرمنده باشه
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      74 2
      مثل ماه چهره خلیلی متولد انگلیس ولی در ایران زایمان کرد
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      44 2
      ماه چهره متولد ایرانِ ولی موقعیت زایمان در اروپا را داست
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    66 3
    چه تفکری در کشور به امثال این آدمهای بی هویت میدان داد؟ آنکه می گفت هر کی باشد فقط از جناح رقیب نباشد و انوقت چنین افراد بی هویت در سیستم رشد کردن و شدن صاحب کشور. یک سوزن هم به خودمان بزنیم ما مومنان و متعهد ها که چشم دیدن برادر مومن و سالم مقابلمان از جناح سیاسی مخالف را نداریم. او را کافر می پنداریم چون از نظر سیاسی مخالف ماست
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    121 7
    به خاطر منافق بودن.ماااااااااااااااا ایرانو ، خیییییییییییلی دوست ددددددااااااریم .شارلاتان .
  • طاهری IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    140 7
    طرزفکر اینا روبایدازحرفهای حمیدفرخ نژادشناخت که میگفت 80میلیون جمعیت ایران فدای یک لبخنده بچم فرق اینابا بسیجی ها دراینه که بسیجی همه هستیش رو فدای وطن ومردمش میکنه ومیره خارج از کشورسرش روجدامیکنن وخانوادش میگن فدای امام حسین وکشورامااینامردم رو مثل پدره خودشون گوسفندمیدونن
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      41 5
      درود بر بسیجی های وطن پرست پاک سیرت واقعی نه دلقک های وطن فروش
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    107 0
    کسانی که در حرف با عملشان تفاوت وجود داشته باشد از چشم مردم می افتند
  • احمدخواجوند IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    85 0
    جهت مزید اطلاع هیچکس نه توچشم ماست ونه توقلب ما که طرف از چشم ما بیوفته اگر افراد بزرگ میشوند بزرگ نیستند این هارا شماها بزرگشان کردید
  • NL ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    56 15
    اینا مقصر نیستند. اونهایی که مملکت رو به این وضع رسوندن مقصرند. اونهایی که فقط دزدی بلدند.
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      26 3
      یعنی چون دزد تو مملکت زیاده باید گفت گور پدر کشور ایران ....عجب ....استدلال ظریفی (ظریف امور خارجه)
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    91 3
    شک نکنید، یقین کنید الآن داره از کانادا لابی می کند و یه قصه و جوک جهت کار منافقانه اش درست کند،و برگردد و خشت خشت پول را دوباره روی هم سوار کند.
  • دیدگا IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    71 0
    قوانین در آمریکا و اروپا در خصوص خروج ارز و ثروت و سرمایه ملی خیلی سخت گیرانه هست! چطوره که این دوستان هر وقت بخوان راحت میرن و میان و هرچقدر پول و ثروت بخوان میبرن با خودشون؟! حتی مشاهده شده در مواردی که ماهیانه مبالغ زیادی به اون کشور حواله میکنن!!
    • بنده خدا IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      58 2
      متاسفانه قوانین مالی کشورهای پیشرفته برای ما الگو نیست فقط ولنگاری شون الگو قرار می گیره.
  • ایرانی IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    73 12
    دوستان ؟ میدونید مشکل کجاست؟ ما ایرانی ها ، حتی همین هایی که اینجا و انجا کامنت میزاریم در خصوص کار زشت ( به نظر شما ) رامبد جوان و سایر هنرمندان .اگر دست خودمانم برسه همین کارو میکنیم . چرا؟ چون ما ایرانی ها دارای یک ظاهر و چندین باطن هستیم . وقتی نماینده مجلس فریاد مرگ بر امریکا سر میده و پرچم اتش میزنه و فرزندش در همون امریکاری جهان خوار در حال زندگیه ، وقتی وزیر ی میاد میگه یک وعده غذا بخوریم و بچه هاش در کانادا و امریکا زندگی و تحصیل دارن ، دیگه از بقیه چه خورده ای میشه گرفت؟ مهم نیست کی با چه سطحی از زندگی ، زندگی میکنه ، مهم اینه که با پول کی رفته . زیاد کاسه داغ تر از اش نشیم
    • سوفی IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
      11 2
      دمت گرم تو فقط حرف زدی
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    92 1
    عرضه دارید ، این مزدور را اجازه کار ندهید . والسلام.
  • ناشناس IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    69 2
    ببخشید مشرق جان مگه اینا تو چشم مردم بودند که الان از چشم افتادند یه مشت دلقک بیسواد یه برنامه در پیت به خورد ملت بینوا می دن اون وقت اسمشون رو می ذارین سلبریتی
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    35 15
    این که دیگه عزیز کرده خودتون بود مشرق! با کمک رفیقات، صداوسیما در اختیارش، هرچی دلش میخواست میگفت، هرکاری دلش میخواست انجام میداد.... حالا اخی شد؟... از اول معلوم بود چکاره است!...مثل خیلی از کاراتون که هر کاری دلتون میخاد انجام میدید و مخلفانتون رو در حد تکفیر بالا می برید بعد که سوتی میدید، خودتون جلوتر از همه می دوید میگید آی دزد! آی دزد....
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      27 7
      آخه عقد دوم این عزیزکرده رو که جناب تَکرار خونده بود و بعد از انتخابات آخر رییس‌جمهوری طرفش رو کاملا مشخص کرد، نابغه ما که از مریخ نیومدیم ندونیم این جناب طرفدار کی بود
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      18 0
      ما اگه ی غده چرکی بشه به راحتی بیرون میندازیمش ولی شماهایین که لاپوشونی میکنین
  • مسعود IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    33 0
    وقتي به هر شخصي در هر كسب و كار و صنفي بيش از توان و ظرفيتش بها داده شود و به صورت بادكنكي بادش كرده و بزرگش كنند و سردستش بگيرند ,طبيعتا" چنين شخصي به دليل اينكه استعداد و ظرفيت هضم اين حجم از توجه و به به و چه چه را ندارد , لاجرم دچار غرور و خودبزرگ بيني شده و خود را عقل كل حساب كرده و كشور و نظام و حكومت كه جاي خود دارد , حتي ممكن است در برابر خالق هستي و فرستادگان و انبياء الهي هم قد علم كرده و خدا و پيامبران معصوم را هم قابل نقد بداند!!هنرپيشه و بازيگر عرصه ورزش و تحصيلكرده حوزه و دانشگاه و مسئول و غير مسئول هم ندارد. جماعت هنرپيشه و بازيگر عرصه سينما و تلويزيون هم از قائده مستثني نبوده و نيستند.بنابراين مشاهده اينگونه حركات و رفتار و گفتار از اينها چندان هم عجيب نيست .چون با كمال تأسف در طول دو سه دهه گذشته تاكنون بيش از حد ظرفيت و شايستگي شان مورد توجه قرار گرفته و بيخود و بي جهت و در كمال ناشي گري به عنوان الگوي مردم بخصوص نسل جوان و نوجوان معرفي شده اند.
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    5 39
    در حوزه ی کاریش در سینما مقداری بی انصافی کردید چون در حوزه ی بازیگری هم موفق بود و سیمرغ گرفت در حوزه ی کارگردانی هم سوای ورود آقایان چندتا دیگه از آثارش موفق بودن مثل پسرادم دختر حوا، ضمن اینکه در حوزه تلویزیون ایشون برنامه ساز هستند قرار نیست خودشون صرفا جذابیتی برا مخاطب دا‌شته باشن بلکه اثری رو که میسازن باید موفق باشه که بوده حالا با هر نوع طراحی یا آیتمی
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    17 2
    دام سیاسی کدومه!
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      20 0
      مثلا رامبد هم گیر پرستو افتاده
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    46 0
    عزیزان هنرمند فقط پول مردم ایران میخواهند.
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    30 9
    معلومه یک موقع ادم فرزند خودش را در ایران عزیز که کشور اهل بیت علیهم السلام است بدنیا می اورد که مثل شهدا از یاران امام زمان علیه السلام باشد یک موقع توله خودش را در کانادا بدنیامی آورد که یک ادم بی مصرف بی اعتقاد هرزه ای مثل یکی از جوانان اروپا و امریکا شود کدام بهتر است . تف به هر چی وطن فروش مسلمان نما است
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    22 1
    یه جوری میگن کانهو این چهره سازی ها کار مردم است و نه رسانه ها ...!
  • ناشناس IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    50 0
    کشتی نجــــــات همین جاست. ایــــــران عزیزم ! همیـشه سربلنـــــــد باش.
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    41 1
    سلام جناب مشرق شما که سلبریتیها رو لیست کردید که کا ر بسیار خوبی است تا مردم بدانند که اینها حرفشان با عمل شان یکی نیست اگر انصاف دارید لیست سیاسیون و فرزندان آنها که در خارج از کشور زندگی میکنند را هم منتشر کنید
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    21 4
    ای ملت بد بخت ساده
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    45 8
    رامبد برمی گرده موقع انتخابات از یکی از کاندیداهای ارزشی حمایت می کنه صدا و سیما بهش دوباره میدون می ده شما هم به به و چه چه می کنید. می گی نه نگاه کن.
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    38 6
    وطن فروشان در این کشور الگوی مردم هستند
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    37 2
    مردک دلقک .
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    53 2
    الان باید همسر آزاده نامداری یک کلیپ در مورد پوشش نگار جواهریان در کانادا بسازد که باد و طوفان اومد و ... بعد دست بزنه و غش غش بخنده ...کاری که رامبد توی برنامه خندوانه کرد .
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      26 1
      بعد هم رقیب رامبد رو بیاره که مردم تشویقش کنن همانطور که رامبد بعداز اون اتفاق که برای نامداری افتاد حسنی را به خندوانه دعوت کرد
    • DE ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      21 2
      دقیقا یاد حدیث معروف امام صادق (ع)افتادم که اتفاقا خود رامبد جوان توی برنامه اش گفت که هر انسانی اگر انسان دیگر را بابت گناهی سرزنش کند نمیرد تا خود به ان گناه دچار شود .
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      9 2
      همه ادعا ندارن که خدا رو شکر چادری ام
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    53 2
    خیلی ساده: 1. از بدنه و جنس مردم نیست. 2. چند بار ازدواج کرد همه هم با هنرپیشه ها 3. لودگی و بی محتوایی 4. نداشتن هنر بازیگری و چهره مناسب و البته داشتن رانت 5. نداشتن هرگونه غیرت ملی
  • حمید IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    37 2
    نگاهی دقیق به رفتار این آدم دلقک در برنامه ها، نشون میده که اصلاً اعتقادی به حرفهایی که می زد نداشت
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    27 1
    می توانست به عنوان یک چهره محبوب و مردمی برای تعالی فرهنگ مردمش کار کنه ولی مطمئنا تب تابعیت و زندگی بهتر در جای دیگر اونو به حاشیه برد، البته بعد سرد شدن این قضایا می فهمند ایران و کانادا نداره همه جا این کره خاکی مشکلات وجود دارد، توهم ادما بزرگش میکنه یعنی در کانادا جرم و بدبختی و مشکلات نیست یا اسمون اونجا صورتیه؟ یا یک شهروند اسیایی درجه سوم مهاجر در ان جا احساس غرور خواهد کرد باید از ایرانیان ساکن پرسید.
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    43 0
    اگه این رامبد جوان رو دوباره تو صدا و سیما راه بدن باید در صدا و سیما رو گل بگیرن اره ایران جای خوبی برای پول دراوردن این پست فطرتا هست پولشون رو اینجا در میارن تحفشون رو اونجا دنیا میارن خوب برن همونجا هم کار کنن ببینیم اونجا هم میتونن انقد مفت پول دربیارن با یه برنامه چرت
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      25 1
      محمود شهریاری خیلی محبوب بودبخاطر یک مسئله ی چرت کنارش گذاشتن اگر اینو کنار نزارن بدان پول حرف اول را میزند نه طن و اسلام
  • عبدالهی IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    30 1
    اینکه ایشان به عنوان مجری مردموتشویق به استفاده ازکالای ایرانی ووطن دوستی میکردولی به هردلیلی خودش خلافشوانجام میده نمونه تزویره ومردموبی اعتمادمیکنه وبدبین
  • ابی IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    37 3
    خاک تو سرت رامبد
  • محمد IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    30 0
    درباره دستمزد و قرارداد صداو سیما با رامبد جوان و بازیگرها و مجریها یه گزارش تهیه کنید با چنین پولهای کلانی براحتی تابعیت میگرند
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    21 2
    زخمی است که سرباز کرده و تاثیر سرویس های جاسوسی در فرهنگ ما
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    0 19
    کار ندارم به کاریکه رامبد جوان کرده ولی در ایران هر شخصی بخواد محبوب بشه زود اشی براش میپزند منفور بشه
  • شاهرخ IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    18 0
    همه اینها فقط به خاطرپول باد اورده ایران هستند ولی چشم انها همیشه خارج از کشور رامیبیند اینها ایرانی نیستند
  • زهرا IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    15 0
    صدا و سیما نباید اجازه کار کردن به کسانی بدهد که ذره ای به میهن پرستی بقیه التفات ندارند در حالیکه برعکس شده است
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    16 2
    به قول جناب حافظ: فی جمله اعتماد مکن بر ثبات دهر /کاین کارخانه ایست که تغییر می کند/ می خور که شیخ و زاهد و مفتی و محتسب /چو نیک بنگری همه تزویر می کنند
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    15 1
    اونم مثل بقیه بزرگشون که تبعه اسکاتلنده اینم دیگه چ انتظاری داری
  • داود IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    5 0
    خاک عالم
  • آریا IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    5 2
    بنظر من فضای مجازی باید نظارت بشه نه هرکی هرکی مث وضع مملکت...
  • سروش IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    3 6
    رضا عطاران که بچه نداره :)))) حالا این که خوبه ، حامد بهداد که زن م نداره :)))))))))))))))
    • سمی IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      12 0
      حداقل عنوان بالاش رو میخوندی بعد نظر مینوشتی. بالای ردیف دوم نوشته کسانیکه ایران کار میکنن و خارج از کشور زندگی. ننوشته زن و بچه دارن
  • RO ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    4 29
    حسادت واقعا چیز بدیه، همه بتونیم ترکش کنیم خوبه! مشرق جان، رامبد جوان با پول بیت المال نرفته کانادا، کار کرده و حق الزحمه اش رو از دولت گرفته، با تعریف شما هر کارمند دولتی که با پولش بره خارج، به خارج قاچاق ارز کرده و مستحق مجازات!!
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      16 0
      خفه شو کودوم حق الزحمه مگه شاخ غول کنده مردیکه چرا نخبه ها از این حق الزحمه ها نمیگیرن
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    18 0
    یه مشت بی سروپا شدن بازیگر و پول مملکت را به غارت می برن غلط میکنه برگرده خندوانه و مدعی ایران دوستی بشه عمرعاص خندوانه
    • محمود AE ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      25 1
      صدا و سیما باید خیلی مواظب باشه افراد بی هویت و هرزه ای مثل رامبد را بیخود این همه میدان ندهد این کار او نشانه اعتقاد و افکار واقعی اوست که متاسفانه سالها با تزویر کلاه بر سر مردم و صداو سیمای ما گذاشته است !!!
    • م RO ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      7 4
      اون کار خودشو رو انجام میداده اگه کسی فکر می کرده اون برای وطن دوستی این کار ها را کرده شاید در اشتباه بوده همه به فکر زندگی بهتر و درامد بهترند تو بخند، خندوانه به تو چه ربطی داره کی داره میخندونتت وکی داره باهت یا بهت میخنده زندگی به همین شادیهاش شیرینه!!!! مگه نه؟؟؟
  • علی IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    4 48
    تا کور شود هر انکه نتواند دید
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      8 0
      آفرین! منظورت تمام مردم ایران که نبودند؟؟؟؟ فکر نکنم کسی بتواند ببیند که کسانی که با دشمنان ایران سر یک سفره غذا می خورند اما دستشان داخل جیب ملت است برای فرهنگ آنان تصمیم بگیرند.
    • هموطن IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      7 0
      بی هویت بودن دیدن داره بدبخت ,اینها چه افتخاری برای مردم بزرگ ایران دارند.جز ......
    • سعید IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
      6 0
      علی اقا ، خودت کوری و خبر نداری، کوری چون حقیقت دورویی و نفاق ازاردهنده رامبد جوان را نمی بینی و نمی فهمی.
  • بهمن US ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    10 2
    فقط مردم بیچاره سر کارند ....خانواده های زیادی که برای دریافت نان ازنانوایی کارت یارانه خودرا گرو می گذارند....
  • عبا دالله IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    12 1
    سلام تاسف بار غم بار چی بکم به این صدا وسیما با پول مردم چه مکنه آخرش در میاد رامبد جوان
  • ساجده IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    15 0
    مردم بیاین هشیارباشیم مافقط هم دیگروداریم حالم ازتمام بازیگران لیست بالابه هم خورددیگه نمیخوام فیلماشونم ببینم براهمون کانادا وامریکا برن فیلم بسازن
    • ice cube IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
      1 3
      من با نظر شما مخالفتی ندارم......کار آقای جوان هم واقعا خوب نبود!!!! ولی اینو بدون اگه خودت هم مال خوبی داشته باشی! دوست داری بچه ات بهترین جای دنیا زاییده بشه! خودت تو بهترین خراب شده زندگی کنی!! (صرفا جهت اطلاع)!!!!!
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    2 0
    ب افتخار ملت ایران بریم کانادا و بیایم!!!
  • IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    12 0
    دقت کردید در آخرین مصاحبه این مردک در کانادا چی گفته مرسی! صبح تا شب توی برنامه مزخرف خندوانه به مردم میگفت بجای مرسی بیگن سپاس عوضی دروغ گو ترین و کثیف ترین مجری در تاریخ بشریت رانبد پیر
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    3 0
    باید بر درامد بازیگران مالیات سنگینی وضع کنیم تا بیت المال حفظ شود
  • IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    1 8
    واقعامتاسفم واسه تک تکتون .اصلن بماوشماچه مربوط رامبدکجاست وچیکارمیکنه .تموم مشکلات جامعه حل میشدموندزایمان نگارجواهریان .واقعاآدمای مفت وبدبختی هستیم بریدبمیریدهمتون
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
      1 0
      با این حساب به شما چه که ما به جای سپاس میگیم مرسی
  • IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    8 1
    رامبد با ملق بازی رفت کانادا، خاوری با دزدی...
  • محبی IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    3 0
    هنرمندان کین جلوه در ایران می کنند چون به انور می می روند انطور دیگر می کنند مردرابه عمل راستی
  • ایرانی IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    5 0
    سلام همش تقصیرخودمان هست که یه نفررواینقدرمیبریم بالا
  • CA ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    3 0
    رامبد باید تابعت کانادا رو برا فرزندش ردکنه
  • CA ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    2 0
    رامبد باید تابعت کانادا رو برا فرزندش ردکنه
  • تنها ی تنهای تنها IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    0 0
    پاسخ هایی که در پایین نظر نوشته شده رو حتما بخونین
  • هادی IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    2 0
    مشت نمونه خروار است. حیف ایران ومردمه خونگرموبافرهنگش ک امثال مثل این جورادما بامضحکه قراردادن خودشون ب قول خودشون شهرت پیدامیکنن وبرانشون دادن وجه تمایزشون وطن فروشی میکنن ماصداوسیمای مدیریت شده ای نداریم وگرنه امثال مثل اینجورادما ک مثل ادمای..‌‌‌‌‌..ب مردم بی هیچ بهونه ای میگن بخندهنرمندنمیگنوجاش تلویزیون نیست مانبایدبازتاب ی اثروبخوایم ب اجبار بلکه بایدخالق ی هنرباشیم.
  • بی نام IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    3 1
    رامبد و ول کنید از گرونی بگید از فلاکت بگید
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
    5 2
    آیا رامبد از چشم مردم افتاد یا فقط نظرنویسنده اینست؟
  • فاطمه IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
    3 0
    خیییلی بد اصلا انتظار نداشتم
    • علی IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      1 4
      بنظرم خوب کاری کرده ایران جای موندن نیست
    • حسن IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
      5 3
      رامبد کثافت
  • رامبد دوست قبلی IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
    2 1
    موضوع اینه که اینها ادعای فرهنگ سازی دارن- فرهنگ سازی یعنی بری کشوری که حاضر نیست اون اختلاس گر معروف را تحویل ایران بده.
  • علی IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    0 0
    رامبد جوان کلا"شخصیت نچسب داشت نمی دونم چطور به خندوانه دعوت شد!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس