کد خبر 965927
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
محمد ایمانی

آیا نظارتی بر این مراودات افسار گسیخته وجود ندارد؟ چرا شئونات اسلامی در برخی از این مهمانی‌ها زیر پا گذاشته می‌شود؟

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

قرار بود دیپلماسی در خدمت اقتدار و استقلال و عزت ملت ایران باشد. اما مدتی است برخی سفارت خانه‌های خارجی در پوشش مهمانی، اقدام به برگزاری پارتی‌های مختلط می‌کنند و شئونات ملی و اسلامی را زیر پا می‌گذارند، یا برخی فعالان سیاسی و فرهنگی را به خدمت می‌گیرند، تابعیت می‌دهند و برای نفوذ و اثرگذاری در ایران استفاده می‌کنند.

قبلاً تصاویر نامناسبی از یک برنامه در خانه سفیر سوئد منتشر شده بود و اخیراً تصاویر زنان نیمه عریان در مهمانی باغ سفارت ایتالیا به نمایش در آمده است. استرالیا، انگلیس، فرانسه و برخی کشورهای دیگر اروپایی هم در پوشش مهمانی و آشنایی و تقدیر از هنرپیشگان و … فعالند. و البته برخی کشورهای آسیایی.

چند روز قبل در یک پارتی شبانه در ولنجک که همراه با سرو مشروبات الکلی و مواد مخدر بود، دو دیپلمات سفارت هلند و انگلیس دستگیر شدند. در این پارتی مختلط، چند بازیگر زن و مرد نیز حضور داشتند. دیپلمات انگلیسی، فیبی ایوانز، رایزن اقتصادی سفارت است.

آیا نظارتی بر این مراودات افسار گسیخته وجود ندارد؟ چرا شئونات اسلامی در برخی از این مهمانی‌ها زیر پا گذاشته می‌شود؟ چرا به غیرت برخی مدیران و فعالان رسانه‌ای بر نمی‌خورد که سفارتخانه‌ها تا مرز برگزاری پارتی‌های مستهجن پیش رفته‌اند؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    8 0
    استیضاحش کنید .
  • IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    2 0
    علی برکت الله
  • علی IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    2 0
    ای خااااک.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس