کد خبر 965688
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲
تاج

رئیس فدراسیون فوتبال پس از اتفاقات رخ داده پیرامون انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید، امروز به دیدار صالحی امیری رفت.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم امید، به جمع‌بندی رسیده و فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرده است. اگرچه فدراسیون به صورت رسمی این خبر را اعلام نکرده، اما توافقات نهایی با مجیدی صورت گرفته و انتشار خبر سرمربی‌گری مجیدی در تیم امید کافی بود که کمیته ملی المپیک مخالفت خود را با این موضوع اعلام و عنوان کند که این انتخاب را به رسمیت نمی‌شناسد.

بیشتر بخوانید:

تهدید شفر: ۵۰۰ هزار دلار بدهید تا شکایت نکنم

پاسخ منفی کریم انصاری‌فرد به پیشنهاد آریس یونان

پس از این موضوع مهدی تاج امروز به دیدار رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک رفت. تاج در این دیدار توضیحاتی درباره روند انتخاب مجیدی ارائه کرد. صالحی امیری اما تاکید داشت که نه کمیته ملی المپیک و نه وزارت ورزش در جریان انتخاب مجیدی نبودند و بهتر بود آن‌ها را نیز در جریان این انتخاب قرار می‌دادند. تاج با اعلام اینکه هنوز قراردادی امضا نشده توضیحاتی درباره این انتخاب ارائه کرد، در نهایت جمع‌بندی جلسه امروز اینگونه بود که مهدی تاج اوایل هفته آینده در جلسه ستاد عالی مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور یافته و گزارشی کامل در این باره ارائه و دلایلش را برای انتخاب مجیدی اعلام کند.

باید دید در این جلسه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، اما به نظر نمی‌رسد موضوع حضور مجیدی در تیم امید منتفی شود، هرچند امکان رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس