محمد عبدالسلام

سخنگوی جنبش انصارالله یمن، هدف قرار دادن فرودگاههای کشورهای متجاوز به یمن را نزدیکترین راه برای رفع محاصره فرودگاه صنعا و باز شدن آن، دانست.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه بسته ماندن فرودگاه بین المللی صنعا جنایت است و اینکه سازمان ملل هم کاری برای باز شدن این فرودگاه انجام نمی‌دهد، افزود: تا ابد نمی‌توان در قبال بسته ماندن فرودگاه صنعا سکوت کرد.

بیشتر بخوانید:

سیلی محکم رزمندگان و قبایل یمنی به رژیم سعودی در استان الجوف یمن + نقشه میدانی و عکس

وی بیان کرد: باتوجه به جنایت بسته ماندن فرودگاه بین المللی صنعا و عدم اقدام سازمان ملل در این زمینه و انصرافش از برقراری پل هوایی برای بیماران صعب العلاج و مصائب بشری ناشی از آن، باید به کشورهای متجاوز فهمانده شود که فرودگاه های آنها در تیررس است و بستن یا از کار انداختن آن نزدیکترین راه برای شکستن محاصره فرودگاه صنعاء است. نمی‌توان در قبال بسته ماندن فرودگاه بین المللی صنعا تا ابد سکوت کرد و فرودگاه های دشمن، اهداف ما خواهد بود و در تیررس خواهند بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    0 0
    دجالها می غرند
  • RO ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    2 0
    این.کارباید.انجام.دهند.بازدن.شریان های.حیاتی.متجاوزین..زهر.چشمی.از دشمن.ملت یمن. بگیرند
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    3 0
    با انفعال نه انصارالله برنده میشه نه ایران نه حزب الله. روز به روز ضعیف تر میشیم فکر میکنیم قوی تر شدیم. خلاصه اسم عقب نشینی پیروزی نیست. جایی که میشه حمله کرد باید عمل کرد. صحبت به درد نمیخوره. آدم احمق مدام میگه فلان کار رو میکنم در صورتی که هیچ کاری هم نمیکنه. یه مقدار از آمریکا و عربستان یاد بگیرید.
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    0 0
    این شد حرفی
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    0 0
    بخدا ببینند جدی است فرودگاه صنعا را باز می کنند
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    10 0
    د بزن دیگه بابا جان، هی داری شعار میدی هی رو اعصاب معصاب ما راه میری.. بزن پدرشونو درآر دیگه، فرودگاه دبی، فرودگاه ریاض، برج شیطان ریاض و برج خلیفه دبی رو بزن با خاک یکسان کن... تا کی میخوای منتظر بشینی و تماشا کنی که هر روز چقد از شما رو دارن محو میکنن؟؟ بزن روزگار و زندگیشونو سیاه کن دیگه، بزن که حساب کار دستشون بیاد و دیگه جرأت حمله و بمباران نداشته باشن... بزن پودرشون کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس