کد خبر 964545
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۱
رشد تکان دهنده آمار خودکشی در مردان انگلیسی

نتایج یک بررسی آماری بیانگر آن است که شمار مردان انگلیسی که به خود آسیب می‌زنند و خود را در معرض خودکشی قرار می‌دهند طی ۴ سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، نتایج یک بررسی آماری بیانگر آن است که شمار مردان انگلیسی که به خود آسیب می‌زنند و خود را در معرض خودکشی قرار می‌دهند طی ۴ سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید

فرهنگ خشم و خشونت در آمریکا

رسوایی اخلاقی سیاسیون در آمریکا

دانشمندان دانشگاه منچستر با پرسش و پاسخ از بیش از ۲۵ هزار نفر دریافتند، اکثر مردان به دلایل اقتصادی خود را در معرض آسیب قرار می‌دهند.

این بررسی تأکید می‌کند، پزشکان، روانشناسان و روانپزشکان باید ورود پیدا کنند و مانع خودکشی مردان شوند.

براساس آنچه که پژوهش‌ها نشان داده است، مردان ۴۰ تا ۵۹ سال بیشترین خطر اقدام به خودکشی را دارند اقدامات آن‌ها از مشکلات مالی و بحران اقتصادی انگلیس نشأت می‌گیرد.

محققان دانشگاه منچستر می‌گویند، مردان پس از مصرف الکل بیش از زنان به خود آسیب می‌زنند و اگر آن‌ها خوش شانس باشند و زنده بمانند، پس از ترخیص باید جلسات مشاوره‌ای برای آن‌ها برگزار شود تا دوباره اقدام به خودکشی نکنند.

کارولین کلمنس، پژوهشگر ارشد این تحقیق می‌گوید: «از دست دادن شغل، بیکاری، بدهکاری به بانک و اقساط وام‌های پرداخت نشده از مواردی است که منجر به خودکشی مردان می‌شود».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس