کد خبر 964425
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸
لوکاکو

زوج لوکا یوویچ در آینتراخت فرانکفورت، مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، به نقل از مترو، منچستریونایتد که در این تابستان ممکن است با خروج روملو لوکاکو از اولدترافورد مواجه شود، جانشین مهاجم بلژیکی را پیدا کرده و خود را برای این انتقال آماده می‌کند.

روملو لوکاکو مورد توجه اینترمیلان و سرمربی جدید این تیم، آنتونیو کونته قرار گرفته است اما یونایتد تنها در صورت رسیدن پیشنهادی ۸۰ میلیون پوندی مهاجم خود را به فروش خواهد رساند. در این بین ESPN گزارش داده که سباستین هالر، گزینه ایده آل منچستریونایتد و اوله گونار سولسشائر برای جانشینی لوکاکو خواهد بود.

هالر ۲۴ ساله در این فصل در آینتراخت فرانکفورت نمایش‌های چشم نوازی داشت و به همراه لوکا یوویچ، خط حمله‌ای مخوف برای تیم تحت هدایت آدی هوتر ساخته بود؛ زوج صربستانی هالر سه شنبه با قراردادی ۶۵ میلیون یورویی به رئال مادرید پیوست.

بیشتر بخوانید:

یونایتد به دنبال فعال کردن بند فسخ قرارداد دیبالا

 

مهاجم فرانسوی که در سال ۲۰۱۷ از اوترخت هلند به فرانکفورت پیوست در این فصل در ۳۸ بازی ۲۰ گل به ثمر رساند و ۱۲ پاس گل نیز داد اما به اندازه زوج خود در فرانکفورت مورد توجه قرار نگرفته است. از نیوکاسل و اورتون نیز به عنوان علاقه مندان به هالر یاد شده است. قیمت هالر چیزی در حدود ۴۰ میلیون یورو ارزیابی شده است.

یونایتد روند هالر را در ماه‌های اخیر و در جریان رقابت‌های لیگ اروپا تحت نظر داشته است اما هنوز پیشنهادی را به شکل رسمی به فرانکفورت تقدیم نکرده است چرا که ابتدا به دنبال مشخص شدن تکلیف آینده لوکاکو است.

اوله گونار سولسشائر در آستانه آغاز یک تابستان شلوغ در منچستریونایتد است. بازیکنان بسیاری در آستانه ترک اولدترافورد هستند و شنیده شده سرمربی نروژی بودجه‌ای ۲۰۰ میلیون پوندی برای خریدهای جدید در اختیار خواهد داشت. اولویت سولسشائر نیز جذب استعدادهای جوان انگلیسی نظیر جیمز مدیسون (لسترسیتی) و شان لانگستاف (نیوکاسل) است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس