جشن قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: چه کسی پاسخگوی خسارت‌های وارد شده به ورزشگاه اختصاصی فولاد و تخریب بالغ بر ۲ هزار صندلی هواداران این باشگاه است؟

به گزارش مشرق، حبیب الله رضایی در خصوص برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه اختصاصی فولاد اظهار داشت: باتوجه به پاسداشت مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر قهرمان که با رشادت‌های عزیزانمان آزاد شد و اینکه این رخداد همیشه در یادها بماند، استاندار محترم به دنبال احقاق حق بجای استان بدنبال این بودند که میزبانی فینال از خوزستان خارج نشود و بنا به درخواست ایشان از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال، مهندس کشانی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان با توجه به تعصب خاصی که نسبت به استان دارند با این موضوع موافقت نمودند.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده تاخیر عجیب در فینال جام حذفی +فیلم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در توضیح بیشتر این موضوع، افزود: ما هیچگونه اصراری بر برگزاری این بازی در ورزشگاه شهدای فولاد نداشتیم اما با حسن نیت و برای اینکه فینال از خوزستان خارج نشود همکاری کردیم و فقط ورزشگاه را در اختیار سازمان لیگ قرار دادیم و برگزار کننده نبودیم، تنها تامین کننده زمین بازی بودیم.

وی با بیان اینکه خسارات وارد شده به ورزشگاه فولاد، احساسات هوادار این باشگاه را جریحه دار کرده است، اظهار داشت: این ورزشگاه متعلق به فولاد خوزستان است و آسیب‌های وارده به آن احساسات هوادارانش را جریحه دار کرده است. ورزشگاه شهدای فولاد تنها میزبان بازی‌های فولاد است و اگر اجازه برگزاری بازی فینال داده شد، تنها به احترام شهدا و پاسداشت آزادسازی خرمشهر قهرمان بوده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین با عذرخواهی از هواداران فولاد و مردم خوزستان، اظهار داشت: این مجموعه حاصل تلاش ۱۰ ساله و سرمایه گذاری کلان شرکت فولاد خوزستان و هدیه‌ای به مردم استان خوزستان است. بنده به جای مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و دو باشگاه فینالیست از هواداران فولاد خوزستان و مردم استان خوزستان به دلیل تخریب امکانات بحق آنها عذرخواهی می‌کنم. واقعاً دیدن این صحنه‌ها دل همه فولادی‌ها را به رنج آورد و پرتاب صندلی‌ها مانند زدن سیلی به صورتمان بود.

رضایی با اشاره به خسارت‌های وارد شده به ورزشگاه اختصاصی این باشگاه، اظهار داشت: بر اساس برآورد اولیه بالغ بر ۲ هزار صندلی ترک برداشته و یا شکسته شده و به بخش‌های دیگری از ورزشگاه خسارت‌هایی وارد شده است. براستی چه کسی این ضرر میلیاردی ما را جبران می‌کند و جواب احساسات هزاران هواداران ما را که خانه آنها تخریب شده است را می‌دهد؟

وی همچنین به درآمدزایی بالای برگزار کنندگان از تبلیغات محیطی و بلیط فروشی این دیدار اشاره و افزود: بیش از ۳۰ هزار بلیط ۱۰ هزارتومانی در این بازی بفروش رفته و تبلیغات گسترده محیطی نیز سود سرشاری برای برگزار کنندگان به همراه داشته و قبول این موضوع که فولاد نباید درآمدی از این بازی داشته باشد، غیر منطقی است و ما با جدیت برای جبران خسارت‌ها و همچنین درآمد حاصل از فراهم نمودن زمین مسابقه این موضوع را دنبال می‌کنیم.

حبیب الله رضایی با انتقاد از تصمیمات اشتباه در انجام این بازی، اظهار داشت: برگزاری مسابقات رسمی شیوه ثابت و مشخصی دارد و قطعاً اگر طبق آن عمل می‌شد، شاهد این اتفاقات تلخ در ورزشگاهمان نبودیم. باشگاه فولاد خوزستان خواستار برخورد جدی نهادهای نظارتی با افراد و مسئولان دخیل در برهم خوردن نظم این مسابقه که منجر به بروز خسارات مالی سنگینی شده است را خواستار است.

منبع: سایت باشگاه فولاد خوزستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    2 1
    حالا هوادارای داماشو محروم میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس