کد خبر 964148
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
طب سنتی

یک متخصص طب سنتی گفت: بادکش یا همان حجامت خشک موجب دفع سموم بدن و تسهیل در گردش خون می‌شود.

به گزارش مشرق، درباره فواید استفاده از بادکش برای بدن اظهار کرد: بادکش روشی است که در طب سنتی برای بازگرداندن انرژی به بدن و جلوگیری از تراکم و انباشته شدن خون در جاهای مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. بادکش که به آن حجامت خشک نیز می‌گویند موجب سوختگی و عفونت جزئی پوست خواهد شد اما این عوارض جای نگرانی ندارد چراکه با مقداری پماد حل خواهد شد و به‌طور کلی فواید بی‌نظیر بادکش برای بدن به قدری است که عوارض ناچیز آن اصلاً به چشم نمی‌آیند.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه بادکش موجب تسهیل چرخش جریان خون می‌شود، تصریح کرد: بادکش تمام سموم بدن را دفع می‌کند لذا یکی از روش‌های مفید برای پیشگیری از ابتلای افراد به بیماری‌های مختلف است. افرای که درد عضلانی دارند حتماً باید عمل بادکش را انجام دهند چراکه یکی از فواید بادکش التیام دردهای عضلانی است.

این متخصص طب سنتی اظهار کرد: بهبود عملکرد کلیه‌ها در دفع سموم، پیشگیری از سکته‌ قلبی و مغزی، پیشگیری از دیابت، آرامش بدن، تقویت ایمنی دستگاه‌های مختلف بدن، درمان سردرد و بهبود سرعت سوخت‌وساز بدن از دیگر فواید عمل بادکش است.

محبیان با بیان اینکه افرادی که حساسیت پوستی دارند از انجام عمل بادکش خودداری کنند، خاطرنشان کرد: انجام بادکش به همه افراد به‌ جز کسانی‌ که حساسیت‌های پوستی دارند توصیه می‌شود.

منبع: آنا نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس