روزنامه

اصلاح‌طلبان، با بی اخلاقی تمام، برای مهیاکردن فضای مذاکره با ترامپ، مردم را از بمب هسته‌ای می‌ترسانند.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** ابتکار: باید دست برادری به سمت عربستان دراز کنیم!

روزنامه ابتکار در مطلبی با اشاره به اظهارات اخیر ظریف مبنی بر اینکه «عربستان آماده باشد، فردا به ریاض می‌روم» و «ایران آماده امضای معاهده عدم تعرض با کشورهای منطقه است» نوشت: «ایرانی‌ها همیشه دست دوستی و برادری و مذاکره خود را برای مذاکره حتی با عربستان علی‌رغم اقدامات ناشایستی که طی سالیان از خود نشان داده دراز کرده است ولی باز شاهد چنین وضعیتی هستیم».

این روزنامه اصلاح‌طلب در ادامه نوشت: «به یاد داریم که در ابتدای دولت آقای روحانی، هم دولت قبل و هم دولت فعلی، آقای ظریف سفری به منطقه داشت و به طور رسانه‌ای هم اعلام شد که ایران آمادگی مذاکره با سعودی‌ها و آمادگی سفر و هرگونه توافقی با ریاض را دارد. جمهوری اسلامی همواره درپی امنیت، ثبات و صلح در منطقه بوده است…نقش این سفر و این پیشنهاد با این شفافیت و این وضوح در شرایط ناامنی و تهدید طرف‌های خارجی، خود نوع سخن گفتن با چنین ادبیات و ارائه چنین پیشنهادهایی اوج درایت و پختگی آقای ظریف و جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد».

ابتکار در ادامه نوشت: «ما در یک شرایط کاملاً امنیتی در منطقه به سر می‌بریم و هرگونه تنش تأثیر بزرگ و جبران‌ناپذیری بر کشورهای منطقه خواهد گذاشت».

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه- اردیبهشت ۹۷- در نشست شورای روابط خارجی آمریکا در اظهارنظری تأمل برانگیز گفت: «ما باید اول به کمبود مذاکره رسیدگی کنیم. ما بارها در خفا و پنهان (به آل سعود) درخواست مذاکره منطقه‌ای داده‌ایم. نه ایران و نه عربستان سعودی نمی‌توانند هژمون منطقه ما باشند. این یک واقعیت است و باید آن را بپذیریم».

ظریف در روزهای گذشته نیز گفته بود «عربستان آماده باشد، فردا به ریاض می‌روم». متأسفانه موضع دولتمردان و جریان اصلاح‌طلب در مقابل آل سعود، موضعی منفعلانه است و پالس ضعف و استیصال را به طرف مقابل می‌دهد.

این رویکرد تحقیرآمیز در حالی است که رژیم آل‌سعود در سال‌های اخیر جنایات متعددی را مرتکب شده است. هموطنانمان هنوز جنایت آل سعود در منا- سال ۹۴- را فراموش نکرده‌اند. جنایتی که به شهادت حدود ۶۰۰ زائر ایرانی منجر شد. سعودی‌ها در آن مقطع به سبب دیپلماسی بسیار ضعیف دولت روحانی، در رفتاری گستاخانه حتی به ظریف در مورد فاجعه منا اجازه ملاقات هم ندادند.

ظریف در زمستان سال ۹۴ و در اوج گستاخی‌های آل سعود، وزیر خارجه این رژیم-عادل الجبیر- را دوستِ خود خطاب کرد و با افتخار! گفت که «۵۰۰ زائر ما در مراسم حج کشته شدند اما ما روابط خود را قطع نکردیم حتی روابط خود با عربستان را کاهش هم ندادیم»!

اکنون ایران دست برتر را در منطقه دارد و در مقابل، آل سعود در موضع ضعف و ناتوانی قرار دارد و هر چند روز یکبار از مقاومت یمن سیلی می‌خورد. در حال حاضر بیش از چهار سال است که رژیم آل‌سعود در اقدامی جنایتکارانه زنان و کودکان بی‌گناه یمنی را به خاک و خون کشیده است. نکته قابل توجه اینجاست که آل‌سعود که امروز زرادخانه نظامی بزرگی از بهترین سلاح‌های آمریکایی دارد، قادر به حمایت از خودش در برابر حملات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیست.

** اگر با آمریکا مذاکره نکنیم، مورد حمله هسته‌ای قرار می‌گیریم!

روزنامه شرق در یادداشتی با عنوان «در باب اهمیت سفر "آبه"» به قلم «فریدون مجلسی» نوشت: «در پی سفر سه‌روزه ترامپ و یارانش به توکیو و رایزنی با مقامات این کشور برای حل تنش میان ایران و آمریکا، به نظر می‌رسد نخست‌وزیر ژاپن با دست پر و شاید حامل پیام‌های مهمی به تهران می‌آید».

این روزنامه اصلاح‌طلب در ادامه نوشت: «حضور ناو لینکلن و بمب‌افکن «B۵۲» این باور را در هیئت حاکمه ژاپن ایجاد کرده که منطقه خاورمیانه بیش از هر دوره تاریخی دیگری در نزاع بزرگ نظامی قرار دارد. ژاپنی‌ها نیک می‌دانند که عواقب و پیامد هرگونه منازعه احتمالی میان ایران و آمریکا چه میزان مخرب و ویرانگر خواهد بود.

ژاپنی‌ها تجربه جنگ بین‌الملل دوم را دارند؛ در این جنگ امپراتوری ژاپن تنها زمانی تسلیم متفقین شد که با حمله مهیب و نابودگر هسته‌ای مواجه شد. برای همین این دیدگاه مطرح است که منازعه ایران و آمریکا با توجه به حضور اسرائیل، کش‌دار و فرسایشی خواهد بود و از سوی دیگر احتمال به‌کارگرفته‌شدن سلاح‌های ویرانگر هسته‌ای وجود دارد».

«فریدون مجلسی» همچنین در یادداشتی در روزنامه آرمان نوشت: «حسن روحانی، رئیس‌جمهور اعلام کرد که "…ما اهل منطق و مذاکره‌ایم؛ اگر با احترام کامل و در چارچوب مقررات بین‌المللی کنار میز مذاکره بنشیند، نه اینکه فرمان مذاکره صادر کند". باید گفت وقتی قرار باشد مذاکره میان دو کشور شکل گیرد، این شرط خود به خود اجرا می‌شود. وقتی دو طرف خواهان مذاکره هستند، با احترام از یکدیگر درخواست می‌کنند تا هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام می‌شود. وقتی از لحن احترام‌آمیز صحبت می‌کنیم باید این را بدانیم که مذاکره خود باعث برقرار شدن چنین لحنی خواهد شد».

متأسفانه برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلب رسماً به سخنگوی کاخ سفید در ایران بدل شده‌اند. رسانه‌های این طیف به گونه‌ای به لاف زنی درباره قدرت آمریکا می‌پردازند که خود مقامات آمریکایی نیز در مواجهه با ایران جرأت این گنده گویی ها را ندارند.

اصلاح‌طلبان، شرافت و اخلاق را زیر پا گذاشته و برای مهیاکردن فضای مذاکره با ترامپ، مردم را از بمب هسته‌ای می‌ترسانند. این در حالی است که آمریکا اکنون رکورددار ناکامی و شکست در منطقه غرب آسیا است.

اندیشکده ها و صاحبنظران مسائل بین الملل در آمریکا بارها اعلام کرده‌اند که به هیچ عنوان گزینه حمله نظامی به ایران روی میز مقامات آمریکایی نیست.

واشنگتن می‌داند که نه تحریم، ایران را فلج می‌کند و نه امکان حمله نظامی به ایران وجود دارد. تنها گزینه پیش روی آمریکا، امتیازگیری یکطرفه از ایران با حربه مذاکره است. واشنگتن برای زمینه سازی مقدمات مذاکره نیازمند همکاران داخلی است. کسانی که با هراس افکنی، دوگانه کاذب «جنگ، مذاکره» را جا بیندازند. یک روز با بزرگنمایی توان نظامی آمریکا و روز دیگر با ترساندن مردم از بمب هسته‌ای.

** تاجرنیا: دولت روحانی، گرفتار بی برنامگی و ناکارآمدی است

«علی تاجرنیا» فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مصاحبه با روزنامه آرمان با اشاره به عملکرد دولت روحانی گفت: «یک دولت گرفتار بی‌برنامگی و ناکارآمدی نخواهد توانست افکار عمومی را راضی و اقناع کند…متأسفانه دولت و مجموعه نیروهای سیاسی ابتکار عمل را از دست داده‌اند. بعد از برجام و آن توافقی که صورت گرفت و با توجه به کارشکنی‌هایی که انجام شد، تاکنون اغلب مواضع دولت انفعالی بوده است. سخنان گاه‌وبیگاه آقای رئیس‌جمهور اگرچه در برخی موارد می‌تواند نسیمی تازه را از پایبندی رئیس‌جمهور به یکسری از شعارها نشان دهد اما واقع امر این است که هیچ‌گونه نمود بیرونی و عملی برای مردم ندارد».

اصلاح‌طلبان اذعان دارند که دولت روحانی، هیچ برنامه‌ای برای اداره کشور ندارد. اما بااین‌حال سهم حداکثری خود در کابینه را انکار کرده و از سوی دیگر مدعی می‌شوند که علت اصلی ناکارآمدی دولت نیز نداشتن اختیارات ویژه است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 89
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 66
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    به نظر من اگر یه نفر حرف نزنه بهش نمیگن لال خب یه چند روز ... مگه نرفتید مذاکره کردید زدن زیرش آدم این مطالب می خونه حس می کنه اینا خائن هستن
    • عبدالله خداپرست IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
      45 3
      فکر میکنید خائن هستند!!!؟ خائنین چه مشخصاتی دارند که اینها ندارند؟
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
      36 2
      مذاکره برای چه؟ اگر مثقالی شعور باشد(دینداری پیشکش) دوبار از یک سوراخ تابلو گزیده نمی شوند.
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
      28 1
      یا خائنند یا سفیه.
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
      30 2
      ‏ اگر خواستی سرزمین ات را آزاد کنی 10 گلوله در تفنگت بگذار، 9 گلوله برای خائنین و آدم فروشان و  تنها یک گلوله برای دشمن......!
    • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
      2 11
      شما خوبید
    • IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
      6 2
      خدای سبحان می‌فرماید با این‌ها بجنگید: آفَقاتِلُوا أَئِمَّةَ الْکُفْرِ»، نه برای این‌که کافرند، چون «اِنَّهُمْ لا أَیمانَ لَهُمْ» نه به قطعنامه و کنوانسیون احترام می‌گذارند، نه به دیگر مواثیق بین‌المللی. به هیچ چیزی احترام نمی‌گذارند. چگونه می‌توان با گروهی زندگی کرد که هیچ میثاق و عهدی پیش آن‌ها محترم نیست؟
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    67 13
    یعنی باید بمب اتم می ساختیم نذاشتید
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
      11 12
      احسنت.
    • DE ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
      4 10
      دوره بمب اتم گدشته کسی جرات استفاده نداره
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    34 7
    خواهر مري تو دست خواهري دراز كن
  • مهران IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    88 14
    بعد از اینهمه دروغگویی ها وفریبکاری های امریکا که افشا شد ،،،کسانی که الان دوباره دم از مذاکره میزنند ادمهای فروخته شده واجیر امریکایی ها هستند وبه کشور وملت ونظام خیانت میکنند بنابر این هرکس الان نظر بر مذاکره مجدد دارد احمق وخائن است
    • حسن IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
      9 33
      واقعا خفه شووو
    • SE ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
      14 1
      مزدورها و احمقها باید برای همیشه خفه شوند
  • CA ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    48 16
    خفه
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    52 10
    حتما" هسته خرما شلیک می کنند. بدبختهای ترسو، جرات ندارید حداقل کمتر حرف بزنید.
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    46 9
    تاکی میخواهید چشمهایتانرا ببندید کدام برادری کدام مزاکره یخورده واقع بین باشید مردم همه چیز رامیفهمن ودرک میکنن
  • ایران دوست IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    70 5
    به جرات میتوان گفت جریان تکفیری وهابی حاکم بر عربستان از آمریکا خطرناک تر هستند
    • نصرت IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
      16 0
      ومسئولان اصلاحات بدتر از تکفیری
  • محسن IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    48 5
    احتکار شما یکی لطفا " میشه خفه شبن
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    32 9
    این بزدلان با این تحلیل ابکی مردم را مثل خود پنداشته است
  • AE ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    35 10
    ابتکار انصافا خسته نشدی از اینهمه دروغ‌پراکنی.؟؟؟دستت رو دراز کن طرف دست عربستان.ترسو مذاکره نمی‌کنیم هیچ اتفاقی نمی افته.فقط شما افساد طلب ها نابود میشید انشاالله.
  • CA ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    76 6
    امام خمینی(ره): آمریکا نظامی نمیفرستد به اینجا. آمریکا نویسنده و روزنامه نگار میفرستند. بدتر از نظامی میفرستد!
  • شاکی IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    18 11
    اگر خودرو سازان . ماشین ها رو به موقع تحویل ندن. مورد حمله هسته ای آمریکا قرار میگیریم .
  • دلخور IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    39 5
    حتما این طوری باید هوای آمریکایی جماعت رو داشته باشن که همون ها یک موقع فک و فامیل شون و بچه و نوه هاشون رو از آمریکا بیرون نکنن
  • میثم IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    24 4
    معلوم نیست این عجوزه تخصصش چیه که در مورد همه چیز اظهار نظر میکنه!!!
  • احمد IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    10 32
    اصلاح طلبان درست می گویند خدا لعنت کند این اصولگراهای دروغگویی اختلاس گر
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    9 6
    اگه جرات داری به عربستان حمله مستقیم کن ببین چی میشه یک سری روباه وسگ زرد پیشنهادعدم تعرض دادن!!!!
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    43 5
    دست برادری با یزید زمانه که دستش به خون مردم بیگناه یمن و کودکان آلوده است
  • مجتبی صابری IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    22 3
    باسلام دیگر باید چگونه آقایان اصلاح طلب سرسپرده گی خود را به اربابشان امریکای جهانخوار ابراز دارند که بعضی از مردم نادان کشور ایران به اینها رای بدهند و سکان مملکت را به اینها بسپرند
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    27 18
    چرا دهن اینا رو با فاضلاب پر نمیکنه؟!!!!
  • سینا RO ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    32 5
    مشرق عزیز یک سایت خبری هر چرندی رو که روش کار نمی کنه این باعث انتشار بیشتر سخن یاوه گو میشه. ضمنا مادر نزاده کسی رو که بتونه به ایران حمله کنه
    • اختگار IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
      12 4
      یه کلمه از مادرعروس
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    10 3
    ابتکار ملعون خودفروخته
  • ناشناس IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    8 2
    همه این چرت ها رو باد هوا بدونید اصل مطلب شنا کردن اسراییلی هاتودریای مدیترانه روبچسب که خیلی نزدیکه خدا یا هرچه زودتر اون روزرو برسون
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    11 6
    حمله ی هسته ای وجود اصلاح طلبان خائن در مملکته .نه امریکا
  • FR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    12 0
    این روزنامه ومقاله نویس آن عوامل عملیات روانی دشمن هستند وباید دستگیر ومحاکمه شوند خود مقامات آمریکا وحتی ترامپ دیوانه هم جرات نکرده بحث بمب اتم را به زبان بیاورد این ها از زبان دشمن حرف می زنند ولایه پنهان منافقین هستند باید آنان را تنبیه حسابی کرد
  • رحمت IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    11 0
    بالاخره یک روز نفوذهای منافق صفت را به سطل زباله خواهد انداخت .
  • Mohammad Reza US ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    10 5
    مسولان انقلابی در رأس نظام باید خجالت بکشند که اجازه میدهند اینچنین سخنان سخیفی در این لحظات حساس از روزنامهای لیبرال به بیرون درز پیدا کند، اگر برای نشان دادن آزادی بیان نمیخواهید دره این روزنامها را ببندید لاعقل دهان لجن پراکنان و نویسندگان آنها را که ملعوم الحال هستند کنترل شود تا دشمنان از این مزخرفات آدرس غلط نگیرند ...
    • SE ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
      9 2
      این نشان ثبات نظام و آزادی در ایرانه که قورباقه هم اجازه داره ابوعطا بخونه
  • نا IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    9 6
    اقای ابتکاریان امریکاخودش می دونه زمان جنگ جهانی دوم تمام شده مردم را با بمب اتمی نمی توان تسلیم کرد
  • AE ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    12 2
    به فرمایش آقا جمهوری اسلامی درهرسطح مورد حمله واقع شود درهمان سطح پاسخ خواهد داد.والسلام
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    9 2
    اعتقاد این است که اصلاح طلبان در درون نظام کار نرم داعشی های وطنی را در کشور به سود آمریکا انجام می دهند
  • خوزی IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    2 5
    عمو معصومه ابتکار نیست وروزنامه ابتکاره اون که اینجوری خبر را می دهد. شما را خوب می شناسد. بلده چطور بازی بده وبازی بگیره ....!
    • محسن IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
      0 5
      روزی نامه مال خودشه اخوی
  • غلام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    7 3
    منافقین لطفا سکوت تا ساکتتون نکردیم
  • محسن IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    7 2
    داره واسه صاحیش دم تکون میده تا شاید ب این روزنامه افساد طلب تکه استخونی بده
  • AE ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    5 3
    افساد طلبان دقیقا الان توپرتگاه جهنم قرار دارند .خدا جوابشان را بدهد.
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    4 19
    امریکا دلش نسوخته بمب هسته ای هم براش کاری نداره این ما مردمیم که طاوانش رو الانم داریم میدیم شما هم عین خیالتون نیس که نیس
    • رضا IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
      1 3
      ای ترسو. ترس برادر مرگه
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    7 3
    با سلام آیا خائن شاخ دارد یا دم؟ آیا آنها کل ایران را بمب هسته ای میزنند آیا اینها آدم خودشان نیستند؟ آمریکا جرات همچوغلطی را ندارد؟؟؟
  • ننرب IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    3 2
    اگه جرات داری به عربستان حمله مستقیم کن ببین چی میشه یک سری روباه وسگ زرد پیشنهادعدم تعرض دادن!!!!
  • محمد IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    4 1
    باجنایتکار همسو نشو ازترس تسلیم مرگ هستید .
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    4 2
    از سال 78 اصلاح طلبان میگن آمریکا میخواد حمله کنه
  • سعید AE ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    5 2
    خدا رو شکرمسوولین ترسویی مثل تو که ازسایه مارمولک های آمریکایی هم می ترسید دیگه قدرتی ندارند خدارو شکر که رهبر بالای سرما هست.راستی چطوری به خودت اجاره دادی از دیوار لانه جاسوسی رفتا بالا؟
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    2 2
    نه سازش نه تسلیم مرگ بر امریکا ومنافقین و مشرکان
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    3 2
    دیگه نباید اجازه مذاکره به روحانی وتیمش داده بشه فقط گند می زنن
  • سعید IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    3 2
    شما نمی تونی چاک دهن چهارتا حتاک داخلی رو ببندی چه کار به این کارا داری
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    1 2
    اگر پیشنهاد عدم دخالت در کشور های خلیج فارس بود قبول میکردند
  • علی IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    5 3
    این حرف ها نتیجه خائن پروری ماهاست .اگر یکی از اینها از این مزخرفات میگفت محاکمش میکردن دیگه کسی از این غلط ها نمی کرد .
  • SE ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    7 2
    قطب زاده هم از این غلطها میخواست بکنه از تو فرودگاه برگرندانده شد
  • حامی IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    8 2
    امثال این خائنان وطن فروش را باید به اشد مجازات رساند تا درس عبرتی شود برای سایرین
  • م IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    1 1
    چرا عوض شدی عوضی
  • تمشکال IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    6 0
    امثال شما با اینگونه اظهار نظرهای بزدلانه از حمله هسته ای امریکا خطرناکتر هستند
    • محمدحسن IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
      0 5
      سلام زمان بزن برو تمام شده با شلیک هر چیزی هسته ای یا غیر هسته ای هنوز وسط آسمان خودشونه که با لیزر جامد منهدمش میکنیم ...اوفتاد
  • نادر IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 0
    بازندههادنبال مذاکره میگردند.آمریکا ومتحدانشان باختند؛ اصل باختشان هم درموضوع نفت درجه یک ایران است که تقریبا بی جانشین است.صبر ما آنهارا کلافه کرده
  • پیمان IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 2
    خدا همه ی شما منافقین و وطن فروشای ترسو رو از رو زمین برداره خاک عالم بر سر شما مردمی داریم مثل کوه اما شما اینچنین احمق و نالایق
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 2
    اسناد این ادعای خود را مطرح کن یا به جرم خالی کردن دل مردم پاسخگو باش.
  • اسلام IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 2
    مرگ بر ابتکار و اصلاح
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 2
    آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 2
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 2
    آل سعود یک رژیم جنایتکار است
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 2
    باید هراس افکنی روزنامه های اصلاح طلب مورد پیگرد قانونی قرار بگیره
  • محمد IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 13
    اگر دروغ های این روزنامه ها در مورد برجام پیگیری میشد امروز این همه گستاخ و حقیر و پست نبودند....بی مایه های ترسو وبزدل ونون به نرخ روز خورها....
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 2
    مذاکره چیه یه موشک همین الان بزنید تو ناوآمریکا هرچه که پیش بیاد صد درصد بنفع ملت ایرانه جنگ جنگ تا رفع فتنه
  • محمد IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    1 2
    خداروشکر موشکهای قشنگمون ب تل اويو ميرسه و همین برای ما و هفت جد ترامپ کافیه؛ هرگز جرأت ب خطر انداختن جون صهيونيستارو نداره
  • IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 6
    اصلاح طلبان=سخنگوی ترامپ در ایران
  • IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 2
    خدا شما اصلاح طلبانو مثل نجفی سرگرم خودتون کنه که ندونید از کجا خوردید
  • IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 2
    رژیم آل سعود گاو شیرده ترامپ در منطقه است
  • حسینعلی کرمی RO ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 2
    اینکه دست دراز میکنید خیانتی به بزرگی ننگ در تاریخ و لعنت ابدی برای خود میخرید این را با زبان ادب عرض میکنم ولی اگر رودر رو خدمت برسم حرفی میزنم تا قیام قیامت بسوزی 1- عربستان سعودی تیشه به ریشه میزند و علام حلقه بگوش اسراییل است تو چطور جرات میکنید بحث مذاکره را پیش میکشید
  • علی IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 6
    به این روزنامه بگید که اونا نمیخوان با ما دست برادری بدند نه اینکه ما نمیخایم من نمیدونم اینا کجا دارن زندگی میکنن که این حرفارو میزنن ومینویسن
  • علی خوش روان IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 31
    اولا مدیر این روزنامه الفبای سیاست را نمیداند چون متوجه نیست عربستان بدون اجازه امریکا واسرائیل اب نمیخورد چه رسد به مذاکره !!!!!!!!!! دوما این روزنامه سخت اشتباه میکند که پالس منفی وضعیف میدهد !!! اتفاقا اماده شدن ما برای جنگ دشمن را وادار به عقب نشینی کرد
  • ت IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 34
    من نمیدونم توی این کشور همه نطر میدن تو چکاره ای خودتو نخود هر اشی میکنی بدرد هیچ کاریم نمیخوری فقط بااین حرفا میخوای ی نونی برا خودت دربیاری خودتو پشت اطلاح طلب اینچیزا قایم کنی برعمو تاریخ مصرفت تموم شده
  • DE ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 20
    سالها پیش دوره بمب اتمی تمام شد و دوره پمپ اتمی شروع شد .اکنون زیر دریایی های بزرگ اتمی مجهز به پمپ های اتمی پیشران هستند.میتقیم و غیر مستقیم.
  • شهاب IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    4 6
    تا کی وطن فروشی ..........
  • مجتبی IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    3 2
    خدایا شکر با این که این همه ادم خائن داریم یه رهبر عالی قدر داریم
  • US ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
    7 7
    نه به اینکه اول انقلاب میگفتند: "جنگ، جنگ تا رفع فتنه در عالم" نه به الان که می‌گویند: "ای وای، می‌خواد جنگ بشه، زودتر تسلیم شویم"!
  • علی اکبر IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
    0 0
    آمریکا هیچگاه با هیچ وسیله ای با ایران نخواهد جنگید تنها رابد آمریکا جنگ نیابتی و یا سوری سازی ایران است
    • یوسف IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
      0 0
      مارادونا را ول کنید چراغعلی ها را بگیرید گل به خودی نخوریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس