کد خبر 963755
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
استقلال

در حالی که سرمربی موقت استقلال اعلام کرد که خواهان ماندن منتظری است اما باتوجه به مشخص نبودن آینده او و سرمربی بعدی، مشخص نیست که تصمیمات مجیدی با تصمیمات سرمربی آینده استقلال همسو است یا نه.

به گزارش مشرق، اتفاقات در داخل باشگاه استقلال در مسیری است که سرنوشت این باشگاه را برای فصل آینده در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. در آخرین مورد رخ داده، پژمان منتظری امروز صبح (یکشنبه) اعلام کرد که با توجه به تماس نگرفتن مسئولان استقلال با او پس از پایان لیگ هجدهم، برای فصل آینده در این تیم حضور نخواهد داشت.

اما این پایان ماجرا نبود و فرهاد مجیدی، سرمربی موقت استقلال در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که دیروز پس از جلسه‌اش با امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال با پژمان منتظری تماس گرفته ولی او جواب تلفنش را نداده است. او همچنین اعلام کرد که خواهان تمدید قرارداد استقلال با منتظری برای فصل آینده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش مجیدی به پست اینستاگرامی منتظری +عکس

سوالاتی که در این ماجرا به وجود می‌آید این است که با توجه به مشخص نبودن سرمربی فصل بعد استقلال و آینده فرهاد مجیدی در این تیم، چطور سرمربی موقت استقلال خواهان ماندن منتظری برای فصل آینده است؟ آیا سرمربی آینده استقلال با تصمیمات مجیدی موافقت می‌کند و اصلاً حاضر به همکاری با مجیدی می‌شود؟

این‌ها سوالات بی‌پاسخی است که مدیران استقلال جواب روشنی به آن نداده‌اند. در حال حاضر نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت استقلال، آندره‌آ استراماچونی است که مدیران آبی‌ها در تلاشند با او به توافق برسند اما هنوز این مربی ایتالیایی به پیشنهاد استقلالی‌ها پاسخ نهایی را نداده و باید دید استقلال و مدیرانش مثل سال‌های گذشته زمان را از دست می‌دهند یا اینکه شرایطی متفاوت را رقم می‌زنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس