سردار فدوی نمایه

سردار فدوی گفت: دشمنی‌هایی که وجود دارد بسیار پیچیده است دشمن در جنگ سخت مقابل شما بود و آن را می‌دیدید ولی اکنون با دشمنی مواجه هستیم که برای مقابله بصیرت‌های ویژه می‌خواهد.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادبود شهدای شهر حمیدیه شهریار اظهار داشت: چقدر زیبا است که جوانان امروز که انقلاب اسلامی را ندیدند و حضرت امام را درک نکرده‌اند به میدان رفته و به مثابه کسانی‌که آن دوران را درک کرده عمل و عظمت آفریدند.

وی حرکت انقلاب اسلامی را پوینده و با بصریت دانست و گفت: جوانان و همه دلدادگان به انقلاب اسلامی با بصیرت کامل به میدانی تکلیف رفته، پایداری کردند و شهید شدند.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را فراتر از یک جغرافیای خاص عنوان کرد و ادامه داد: هر آن کس در هر جایی از عالم که به قاعده‌های انقلاب اسلامی که همان قاعده‌های قرآن است عمل کنند نتایجی را به مثابه کسانی که در مرکز انقلاب اسلامی بودند به دست می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

آمریکایی‌ها در ضعیف‌ترین دوران حضور خود در منطقه هستند / امروز از سوم خرداد ۶۱ قدرتمندتریم

وی در همین رابطه افزود: یکی از جلوه‌های زیبا در هزاران کیلومتر دورتر از مرکز انقلاب اسلامی پیروزی رزمندگان اسلام در سوریه اتفاق افتاد که این پیروزی را دشمنان اسلام فریاد زدند.

سردار فدوی درباره پیروزی رزمندگان اسلام از نگاه دشمنان بیان داشت: آمریکا شیطان بزرگ اعلام کرد همه ما می‌خواستیم در سوریه این رژیم و جبهه مقاومت نباشد اما نتوانستیم کاری انجام دهیم به خاطر اینکه ایران نخواست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران به دشمنی‌های بی امان دشمنان انقلاب اشاره و عنوان کرد: دشمنی‌هایی که وجود دارد بسیار پیچیده است. روزی دشمن در جنگ سخت مقابل شما بود و آن را می‌بینید ولی اکنون با دشمنی مواجه هستیم که برای مقابله بصیرت‌های ویژه می‌خواهد.

علی فدوی درباره اقتدار انقلاب اسلامی در ۴۰ سالگی مطرح کرد: هیچکس نمی‌تواند در همه این چهل سال دشمنی که دشمنان با انقلاب اسلامی داشتند پیروزی از آن جبهه حق انقلاب اسلامی بوده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران عمل به برخی شروط خداوند را سخت دانست و تصریح کرد: پای جان در میان باشد هیچ چیز در عالم برای انسان عزیزتر از جان نیست زمانی برای پیروزی و انجام کاری آماده باش در هر لحظه جانت را بدهی در این کار سخت پیروز شده‌ایم.

وی درباره شکست ابتدایی‌ترین مسائل خاطرنشان کرد: اگر به شروطی که خداوند برای انجام پیروزی‌ها در این صحنه مقدر کرده عمل کنیم حتماً خدا احتیاج بهتری رقم خواهد زد مهم این است که باور داشته باشیم دین اسلام آخرین دین و کامل‌ترین است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    10 8
    سردار پیروزی نزدیک است با کمک مردم خوب و عزیز کشورم ایران
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    9 4
    درود بر سردار
  • محمد IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    4 4
    خدا لعنت کند جان کری را و کسانی را که به قول او اعتماد کردند حالا جان کری او مده می گه از اول قرار بود بعد از گرفتن تمام وعده های نقد برجام از آن خارج شویم و فقط تعهداتش را برای ایران باقی گذاریم برای همین هم در برجام علاوه برما چند کشور دیگر هم حاضر بودند تا بعد از خروج ما ایران مجبور باشد در برجام بماند
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    4 2
    فان حزب الله هم الغالبون
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    1 4
    فاجعه ای در ورزشگاه اهواز در حال وقوع است. پمبئو تصاویر رو دیده و گفت بخدا قسم ما هیچ پیش شرطی نداریم هر چی شما گفتید قبوله:D:D
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    1 7
    از جمله تهدیدات بلند مدت علیه ایران دشمنی پیچیده وخطرناک امارات علیه تمامیت ارضی ایران است ! یک دشمن خطرناک که تا کنون مخفی مانده امارات متحده است شاید این دشمن به ظاهر کوچک برای ایران به نظر هیچ نیاید ولی اگر دقت کنید حاکم آن عین صدام با ایران دشمنی میکند آنها هرروز علیه ما توسعه میسازند وما وما فقط برای آنها جوک میسازیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس