کد خبر 963406
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
هواداران نساجی

محمد عباس زاده کاپیتان تیم نساجی مازندران با انتشار پستی در اینستاگرام از وزیر ورزش و جونان و سایر مسئولان برای احیای این تیم درخواست کمک کرد.

به گزارش مشرق، محمد عباس زاده کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران در پستی اینستاگرامی نسبت به حواشی پیش آمده از جمله اوضاع نا معلوم مالکیت تیم، نبود سرمربی و … واکنش نشان داد و از وزیر ورزش و جونان و سایر مسئولان ورزشی و غیر ورزشی استان مازندران برای احیای مجدد این تیم درخواست کمک کرد.

عباس زاده در این پست اینستاگرامی نوشت: "سخنی کوتاه با مسئولین و استاندار استان مازندران. نساجی تیم ریشه دار، پر طرفدار و همچنین تنها نماینده شمال ایران در لیگ برتر است.

کاش کمی دلسوزانه به نساجی نگاه کنید به تیمی که بعد ٢٤ سال لیگ برتری شده و امید یک شهر و استان است و در ادامه راه نیاز به حمایت افزون دارد. حال که دو مالک از بخش خصوصی آقایان صنیعی فر و حدادیان با جان و دل پشت تیم نساجی ایستاده‌اند و سعی در تیم داری به نحو احسن دارند نباید آنها را در ادامه راه تنها بگذارید و دل زده کنید، این مالکین و این هوادار احتیاج به حمایت مسئولین و شما دارند آقای استاندار عزیز،
کاری نکنید که آنها هم خسته شوند و قید همه چی را بزنند و بروند صبر این بزرگواران هم حدی دارد، شما را بخدا تنها امید شهر خسته را از مردم نگیرید، فراموش نکنیم که ورزش سنبل یک کشور وبه الخص فوتبال که کاملاً جهانی شده و معرف یک سررمین است و جایگاهی برای تبلیغ واقعی ودرست در دنیای حقیقی و مجازی. اینجاست سوال پیش میاد با چنین دور نمایی هر بی لطفی وعدم توجه به امر فوتبال یک عملی غیر بخشودی است ودر قبال ایندگان مسئولیتی بس گران.

دولتمردان و مسئولین بخصوص جناب استاندار و فرماندار ایا این موضوع تیم نساجی مازندران که با کمترین امکانات به این مرحله از لیگ رسیده وقت ان نشده که با توجه خالصانه و اسلامی و مردمی دستی بالا زد و کمک رسان این تیم بزرگ باشید.
بدانید هر عملی امروز پایه اساسی برای فررندان اینده خواهد بود. و دست مریزاد به هواداران عاشق دلسوزی که نه سرما شناختند ونه گرما ونه بور و نه باران در هر موقعیتی مردانه و بزرگوارانه تیم را همراهی کردند وروزگارشان پوینده به کام باد."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس