نشست خبری کتاب رقص برزیل با شیطان - مجید جلالی

سرمربی فصل گذشته نساجی قائمشهر گفت: وقتی یک مربی ۴ سال در یک باشگاه فعالیت می‌کند و همه به او اعتماد می‌کنند طبیعی است که آن تیم باید موفق باشد.

به گزارش مشرق، مجید جلالی در خصوص انتخاب مارک ویلموتس به‌عنوان سرمربی تیم ملی گفت: از فلسفه کاری ویلموتس شناخت دارم و اعتقادم این است که وی می‌تواند به فوتبال ما و تیم ملی کمک کند. با این حال مسئله نگران کننده این است که فلسفه این مربی تحت تاثیر فضای فوتبال ایران قرار بگیرد، فضایی که ما دنبال موفقیت‌های لحظه‌ای و زودگذر هستیم. ویلموتس قرارداد سه ساله با تیم ملی امضا کرده و در این زمان خوبی که در اختیار دارد. امیدوارم فلسفه‌اش را در فوتبال ایران پیاده کند و این فلسفه تحت تاثیر فضای فوتبال ما قرار نگیرد.

 

وی با اشاره به انتخاب وحید هاشمیان به‌عنوان یکی از دستیاران ویلموتس تاکید کرد: این یک انتخاب عالی است، هاشمیان در دوران بازیگری فوتبالیست خوب و موفقی بود و دوران مربیگری را هم به‌صورت اصولی آغاز کرد. هاشمیان می‌تواند صاحب تجربیات خوبی در تیم ملی شود. او جزو سرمایه‌های فوتبال ایران در مربیگری است.


جلالی در ادامه در خصوص موفقیت‌های پرسپولیس در این فصل و اینکه برخی نتایج این تیم را مهندسی‌شده قلمداد کرده‌اند، گفت: اگر موفقیت‌های پرسپولیس را از لحاظ مدیریتی و فنی بررسی کنیم، باید بگویم که این موفقیت‌ها طبیعی است. وقتی یک مربی ۴ سال در یک باشگاه فعالیت می‌کند و همه به او اعتماد می‌کنند طبیعی است که آن تیم باید موفق باشد. شما دیدید که برانکو در این چند سال محبو‌ب‌ترین بازیکنان پرسپولیس را هم بنا به دلایلی که خودش داشت کنار گذاشت، ولی هواداران و باشگاه به تصمیم‌های این مربی احترام گذاشتند. اگر پرسپولیس موفق نمی‌شد باید دنبال دلیل می‌گشتیم.


وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس راه موفقیت را به همه ما نشان داد، آن‌ها به مربی خودشان اعتماد کردند و ثبات داشتند. یک مربی می‌تواند روی فوتبال یک تیم و بازیکنان یک تیم تاثیر مهمی از خودش برجا بگذارد. مربی هر چقدر قدرتمندتر باشد قطعاً می‌تواند درصد موفقیت یک تیم را بیشتر کند. متاسفانه در برخی باشگاه‌ها وقتی یک مربی می‌خواهد موفق باشد عوامل دیگر در همان باشگاه اجازه نمی‌دهند که مربی کارش را انجام دهد. راه اصولی همین راهی است که پرسپولیس در پیش گرفت و با ادامه این راه می‌تواند به موفقیت‌های بیشتری برسد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • علی NL ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    6 21
    مشرق جان مهمل بافی نکن کجاش این کنایه بود؟ آقای قلعه نویی نظر خودش رو گفتن وایشون هم نظر خوشون رو وبرای آن هم دلیل قاطع ذکر کردن شما از مو طناب نباف لطفاً
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
      4 24
      مشرق لنگی
  • ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    3 25
    جلالی تابحال چه مقامی را کسب کرده اظهار نظر می کنه آیا به انداه قلعه نوعی مقام کب کرده تا آظهار نظر کند بی خود
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
      20 3
      زمانی که پاس هنوز سر پا بود، در رقابت با امیر قلعه نوعی قهرمان لیگ شد! بدون بازیکن میلیاردی! بدون رابطه های مافیایی که قلعه نوعی داره! بدون هوادار میلیونی. یکبارم صبا رو قهرمان حذفی کرد. البته نمی دونم اون موقع شما بدنیا اومده بودی یا نه
  • حسن IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    15 0
    بله! همه اعتماد دارند و به این اعتماد باید افتخار کنند.
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    2 8
    ما سه تا رو کجا میبرید؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس