عکس/ حاشیه دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به برگزاری بازی شب گذشته سپاهان – پرسپولیس در آرامش کامل از برخورد مقتدرانه پلیس با معدود افراد متخلفی که قصد برهم زدن امنیت ورزشگاه را داشتند خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی معصوم‌بیگی درباره اقدامات صورت گرفته در حاشیه بازی شب گذشته سپاهان پرسپولیس، اظهار کرد: از هنگام تعیین زمان بازی مذکور، تمام پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین امنیت آن فراهم آمد و به پیشنهاد انتظامی استان اصفهان، قرارگاهی به همین منظور با ۴ کمیته نیز تشکیل شد.

بیشتر بخوانید:

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: یکی از کمیته‌های این قرارگاه، کمیته فرهنگی بود که از مهم‌ترین اقدامات آن جلسه با لیدرها و رؤسای کانون هواداران ۲ تیم، خوش‌آمد گویی توسط مسؤولان انتظامی به هواداران و تهیه لوح زرین برای هواداران اخلاق‌مدار بازی بود.

وی ادامه داد: کمیته انتظامی و ترافیکی از دیگر کمیته‌های این قرارگاه بود که موضوع نظم و امنیت در درون و بیرون از ورزشگاه و همچنین روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از تردد خودروهای غیرضروری به نزدیک ورزشگاه را پیگیری می‌کرد.

نظارت دقیق مأموران بر گیت‌های ورودی به ورزشگاه

معصوم‌بیگی، پایش تصویری کل ورزشگاه و نظارت ویژه بر روی معدود افراد هنجارشکن و همچنین بازرسی بدنی دقیق افراد از گیت‌های ورودی به ورزشگاه و جلوگیری از ورود اقلام ممنوعه را از دیگر اقدامات مهم این فرماندهی در پیش از برگزاری بازی شب گذشته اعلام کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: علاوه بر این نیروهای خدوم و زحمتکش یگان‌ویژه با همکاری نیروهای انتظامی و پلیس راهور اصفهان با برنامه‌ریزی دقیق و سنجیده نظم و امنیت ورزشگاه را تأمین کردند، همچنین پیش از بازی فوتبال نیز ضمن بازدید میدانی از ورزشگاه و محل تیم مهمان (پرسپولیس) و استقبال و خوش‌آمدگویی به آن‌ها، نظارت دقیقی در گیت‌های ورودی را انجام دادند.

برگزاری بازی در آرامش کامل

وی تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته، بازی حساس شب گذشته با آرامش کامل برگزار شد و هیچ‌گونه مشکلی وجود نداشت تا اینکه در وقت‌های اضافه به دنبال کری‌خوانی و درگیری بازیکنان در زمین، تنش به صندلی تماشاگران منتقل شد؛ پس از پایان بازی، هواداران دو تیم با تحریک تعدادی از افراد هنجارشکن در بیرون از ورزشگاه درگیری مختصری داشتند.

برخورد مقتدرانه پلیس با معدود افراد هنجارشکن

معصوم‌بیگی از برخورد مقتدرانه مأموران پلیس اصفهان با معدود افراد متخلف و برهم زننده نظم و امنیت ورزشگاه خبر داد و گفت: در این رابطه ۲۵ فرد هنجارشکن بازداشت و تحویل مقام قضائی شدند تا در رابطه با آن‌ها تصمیم‌گیری لازم صورت گیرد.

حضور پلیس تا ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در مجموع باید اعلام کنم این بازی به خوبی مدیریت شد به‌گونه‌ای که از آسیب به تماشاگران، به ویژه بازیکنان و مسئولان تیم میهمان و همچنین ایجاد خسارت به ورزشگاه جلوگیری شد ضمن اینکه مأموران ما تا ساعات ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد درگیر حفظ امنیت و روان‌سازی ترافیک بودند.

پلیس همیشه در کنار ورزشکاران، ورزش دوستان و تماشاگران است

وی در پایان از همکاری و همراهی بسیار خوب اعضای شورای تأمین، دستگاه قضائی، مسئولان حراست ورزشگاه، مسئولان و کانون هواداران هر دو تیم و همچنین تماشاگرانی که در برقراری نظم و امنیت ورزشگاه همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد و گفت: پلیس همیشه در کنار ورزشکاران، ورزش دوستان و تماشاگران است و با تمام وجود از امنیت بازی‌ها حفظ و حراست می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    2 0
    جای دختران مسئولین در ورزشگاه خالی بود با اون فحشهای رکیک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس