کد خبر 962703
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
هازارد

یک نشریه انگلیسی جزئیات توافقی که منجر به انتقال ستاره بلژیکی آبی‌پوشان لندن به سانتیاگو برنابئو می‌شود را فاش کرده است.

به گزارش مشرق، نشریه دیلی‌میل انگلیس نوشته است که باشگاه چلسی سرانجام به فروش ادن ازار به رئال مادرید رضایت داده و قرار است برای فروش ستاره بلژیکی‌اش که یک سال دیگر از قرارداد او مانده، ۱۱۵ میلیون پوند از طرف اسپانیایی بگیرد.

این نشریه همچنین نوشته که رئال مادرید هم به ازار وعده داده که به او هفته‌ای ۴۰۰ هزار پوند حقوق بپردازد و به این ترتیب همه چیز برای انتقال او به مادرید در بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال هموار شده است.

بحث انتقال ازار به رئال مادرید از سال‌ها پیش مطرح بوده اما این اتفاق هرگز رخ نداد. با این حال با توجه به نزدیک شدن بازیکن به پایان قراردادش و خودداری او از تمدید آن، چلسی برای جلوگیری از تبدیل شدن این ستاره بلژیکی به عنوان آزاد، مجبور است که با انتقال او موافقت کند.

بیشتر بخوانید:

شرط رئال برای فروش راموس

 

ازار ۲۸ ساله پیش از این به علاقه‌اش به زیدان اعتراف کرده بود و انتظار می‌رود که او با رفتن به سانتیاگو برنابئو به محور اصلی تاکتیکی‌های سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها تبدیل شود. همچنین اخیراً فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید درباره ازار به نشریه سان گفت: ما داریم روی پروژه‌ای کار می‌کنیم که باعث شود هواداران‌مان دوباره رؤیاپردازی کنند وانگیزه و اشتیاق به تیم برگردد. من یک رؤیا دارم و آن این است که ازار امسال به رئال بیاید. می‌خواهیم امسال تیمی خوب بسازیم. من واقعاً دوست دارم که او به رئال بیاید و امیدوارم که این اتفاق همین امسال رخ دهد. او یکی از فوتبالیست‌های بزرگ است. ما سال گذشته هم او را می‌خواستیم اما امسال فقط یک سال از قرارداد او با چلسی مانده و جذب کردنش آسان‌تر است.

گویا رقم پایه پیشنهاد رئال مادرید به چلسی ۱۰۰ میلیون پوند است که ۱۵ میلیون پوند دیگر هم به عنوان پاداش به آن اضافه می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس