کد خبر 962463
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
نجفی: پرونده قتل همسرم در حال بررسی است

رئیس مرکزی اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت گفت:‌ تحقیقات از نجفی و اعضای خانواده مقتول در دستور کار است و تا این لحظه دستگیری نداشته‌ایم.

به گزارش مشرق، سرهنگ بابک نمک‌شناس رئیس مرکزاطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در خصوص آخرین جزئیات حادثه قتل همسر دوم نجفی اظهار داشت: ساعت ۱۰:۳۰ امروز پسر وی به همراه دخترش و راننده وارد خانه شده و با جسد در داخل حمام روبه‌رو شدند که بلافاصله مراتب را به کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب اطلاع دادند. 

بیشتر بخوانید:

نجفی در دوربین آسانسور محل قتل همسر دومش دیده شد!

فیلم/ آخرین اخبار از جزئیات قتل همسر نجفی

اولین فیلم از آپارتمان همسر نجفی

سرهنگ نمک‌شناس تصریح کرد: با تأیید خبر اولیه موضوع به دادسرای ویژه اعلام و در ادامه مأموران اداره دهم پلیس آگاهی نیز در محل حضور می‌یابند.

وی با بیان این مطلب که سرپرست دادسرای ویژه جنایی و مأموران پلیس اداره دهم مشغول انجام تحقیقات هستند در پاسخ به دیگر پرسش در مورد مظنونین این حادثه و دستگیری‌ها خاطرنشان کرد: تحقیقات از اعضای خانواده مقتول و همسر وی در دستور کار است و تا این لحظه هیچ دستگیری نداشته‌ایم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
    12 0
    وای بچه ها با جسد مادرشون روبرو شدن چه دردناک
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
      3 1
      دختر از همسر اول بوده
    • AE ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
      2 6
      واقعا راست گفتی . این صحنه تا آخر عمر از ذهن این پسر پاک نخواهد شد .
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
    5 1
    وزیر کشور در نامه‌ای از وزیر اطلاعات می‌خواهد نظرش را درباره محمدعلی نجفی برای تصدی سمت شهرداری تهران اعلام کند و چون شهر تهران مهم است و نباید لحظه‌ای بدون مسئول بماند،منطقی است که بلافاصله وزیر اطلاعات دستور تهیه پاسخ را بدهد و طبیعتا پس از چند ساعت، پاسخ آماده می‌شود. اما کار نجفی بالا گرفت! !!!!چند ساعت به چند روز بدل شد و پاسخی نیامد! حتی برای شهرداری تهران سرپرست هم انتخاب شد،اما پاسخ نرسید! فشارها بالا گرفت! در پرونده نجفی چه چیزی بود که مانع پاسخ مثبت می‌شد!؟ آیا همان تک برگ سال 88 مانع بود و به مسئول با وجدان پرونده، اجازه نمی‌داد بی‌توجه به آن برگه، پاسخ بدهد!؟ آیا اوراق دیگری هم در پرونده بود که دست او را لرزان‌تر می‌کرد!؟ کسی چیزی نمی‌گوید اما هرچه بود،نامه‌ای امضا نشد تا فشارها بالا گرفت و... بالاخره حکم صادر شد!!!!!!
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    0 0
    شاید نجفی گردن گرفته
    • ن AE ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      0 1
      نظرتون الان چه ربطی داره میخوای ازاب گل الود ماهی بگیری ایشون بهترین وزیراموزش وپرورش بودن واقعا هم زحمت زیادی کشیدن قضاوت بیجا نکنیدبا ابروی مردم بازی نکنید که ناخواسته خدا گرفتارتون میکنه
    • دوست IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
      1 0
      بله دمتگرم گردن گرفته درسته قاتل اصلی کجا س کی هست خدا بداند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس