کد خبر 962427
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
دوپینگ

مسئول پزشکی فدراسیون دوومیدانی در خصوص موضوع آزمایش دوپینگ حسین کیهانی و مصدومیت قهرمان پرتایب دیسک جوانان آسیا توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش مشرق، اشکان اردیبهشت در خصوص وضعیت مصدومیت حسین رسولی قهرمان پرتاب وزنه آسیا اظهار داشت: او در تمریناتی که داشته دچار آسیب دیدگی دیسک کمر شده و ما در فدراسیون کارهای درمانی او را پیگیری کردیم و به بالاترین مرجع پزشکی ورزش که فدراسیون ورزشی است، معارفی کردیم تا در کمیسیون پزشکی در مورد او تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: مشکل او جدی است و نمی‌توان این ریسک را کرد و اجازه تمرین و مسابقه داد و باید شرایطی را فراهم کنیم که درمان او به بهترین شکل صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید:

معضل استقلال در دوومیدانی

 

مسئول پزشکی فدراسیون دوومیدانی تاکید کرد: تا جایی که به ما مربوط باشد کارهای او را انجام می‌دهیم، اما اگر خارج از فدراسیون بخواهد کاری را انجام دهد، خودش مسئول خواهد بود.

اردیبهشت در خصوص موضوع آزمایش دوپینگ حسین کیهانی گفت: مورد که فدراسیون جهانی به ما اطلاع داده است مربوط به آزمایش ادرار او بوده و ارتباطی به آزمایش خون ندارد و قرار است امروز مستندات خود را به فدراسیون جهانی ارائه دهیم. «epo» هورمونی است تولید گلبول قرمز می‌کند و در آزمایش ادرار نیز نشان داده می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس