کد خبر 962426
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران، به عنوان یکی از نمایندگی‌های فعال مجتمع فنی تهران، همواره در تلاش بوده است با به کار گیری مجرب‌ترین اساتید و نیروهای متخصص بهترین خدمات آموزش را در کشور ارائه دهد. و همچنین با ارائه بهترین محتوا و کیفیت آموزشی و برگزاری دوره‌های کاربردی و مؤثر همانند دوره آموزش پایتون در تهران، دوره آموزش افتر افکت و… به خصوص دوره‌های مربوط به برنامه نویسی و نرم افزار، توازنی منطقی میان بازار کار و مهارت‌های فنی متقاضیان، ایجاد نماید مجتمع فنی تهران دارای دپارتمان‌های علمی و آموزشی مختلفی می‌باشد که در ادامه مختصراً به چندی از آنها اشاره خواهیم کرد

دپارتمان‌ها و دوره‌های مجتمع فنی

مجتمع فنی تهران دارای دپارتمان‌های علمی و آموزشی مختلفی می‌باشد که در ادامه مختصراً به چندی از آنها اشاره خواهیم کرد؛

۱- دپارتمان IT ، که شامل تمام  دوره برنامه نویسی مجتمع فنی تهرانمی‌شود همانند گروه‌های شبکه (Network) ، گروه طراحی سایت (Web) ، گروه برنامه نویسی و گروه ICDL می‌باشد. هر کدام از این گروه‌ها شامل دوره‌های کاربردی متنوع در حوزه‌های ذکر شده هستند که به عنوان نمونه می‌توان به دوره‌های آموزش برنامه نویسی Frontend سایت ، دوره‌های آموزش برنامه نویسی Backend سایت ، دوره آموزش برنامه نویسی به زبان جاوا ، دوره آموزش برنامه نویسی به زبان پایتون ، دوره آموزش برنامه نویسی اندروید و … اشاره کرد.

می‌توان گفت دوره‌های دپارتمان IT همانند دوره آموزش پایتون در تهران مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران ، از پربازده ترین دوره‌های برگزار شده در این مؤسسه می‌باشند. و هنرجو با شرکت در این دوره‌ها می‌تواند به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد نماید.

دوره آموزش افتر افکت و عکاسی دیجیتال

۲- دپارتمان هنر و سینمای دیجیتال، که ارائه دهنده چندی از پر مخاطب ترین دوره‌های مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران می‌باشد. از جمله دوره‌های این دپارتمان، می‌توان به دوره عکاسی دیجیتال نام برد که به صورت کاملاً حرفه‌ای و تخصصی از مقدماتی تا پیشرفته در قالب ۱۱۰ ساعت آموزش حضوری ، خدمت هنرجویان گرامی عرضه می‌گردد. مجتمع فنی نیاوران رشته عکاسی دیجیتال را در شاخه‌های مختلفی از جمله عکاسی پرتره ، عکاسی فشن و مادلینگ ، عکاسی تبلیغات و دیگر شاخه‌های عکاسی دیجیتال ارائه می‌دهد. از دیگر دوره‌های ارائه شده توسط دپارتمان هنر و سینمای دیجیتال ، دوره تدوین می‌باشد. که این دوره نیز شامل آموزش‌های مختلفی از جمله آموزش نرم افزار پریمیر (Adobe Premiere) ، و … است.

۳- دپارتمان کودک و نوجوان ، که برگزارکننده دوره‌های متنوع و جذاب برای رده‌های سنی پایین‌تر می‌باشد. از جمله‌ی این دوره‌ها می‌توان به دوره رباتیک اشاره نمود. این دوره شامل سه سطح مقدماتی ، متوسط و پیشرفته بوده و برای رده‌های سنی ۱۰ تا ۱۶ سال برگزار می‌گردد. ساخت احجام سه بعدی ، آشنایی با الگویابی ، آشنایی با اهرم‌ها ، برنامه نویسی ، ساخت ربات ساده ، ربات کاوشگر ، ربات نابودگر و ربات لیفتراک از جمله مهارت‌هایی هستند که به صورت تخصصی به هنرجویان دوره رباتیک ، آموزش داده می‌شود.

از دیگر دوره‌های دپارتمان کودک و نوجوان، می‌توان دوره خیاط کوچولو را نام برد. ابن دوره که مخصوص رده سنی ۵ الی ۸ سال می‌باشد، شامل آموزش مهارت‌های مختلف دوخت دکمه‌های رنگی، شماره دوزی، برش‌های خلاق، تهیه یک تابلو پارچه‌ای و … است.

مطمئناً آموزش مهارت‌های مختلف به کودکان و نوجوانان و برگزاری دوره‌های علمی و فنی مختلف برای آنان در این سنین، این عزیزان را در انتخاب راه مناسب و مطمئن برای زندگی آینده و انتخاب شغل و حرفه و نیز رشته تحصیلی در آینده کمک خواهد کرد. در واقع می‌توان گفت کودکان و نوجوانان، بهترین رده‌های سنی برای شروع یادگیری مهارت‌های علمی و فنی مختلف می‌باشند.

دپارتمان‌ها و دوره‌های ذکر شده در بالا، تنها اندکی از دپارتمان‌ها و دوره‌های آموزشی پرتعداد مجتمع فنی نیاوران می‌باشند که هنرجویان و متقاضیان عزیز، پس از گذراندن هریک از این دوره‌ها، با اخذ مدارک معتبر از این مؤسسه، می‌توانند به سرعت وارد بازار کار شده و صاحب شغل و درآمد شوند.

آموزش پایتون مجتمع فنی تهران

یکی از بزرگترین دوره‌هایی که مؤسسه ما به صورت حرفه‌ای و تخصصی به برگزاری آن می‌پردازد، دوره آموزش پایتون در تهران(Python) است. پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و شی‌ء گرا می‌باشد که یکی از مزایای آن برای برنامه نویسان مبتدی ، یادگیری آسان و کم دردسر این زبان برنامه نویسی است. پایتون از جمله زبان‌های برنامه نویسی همه منظوره است که با یادگیری تخصصی آن می‌توان به راحتی و به سرعت وارد بازار کار شد. حتی بسیاری از شرکت‌های معتبر و بزرگ اروپایی و آمریکایی همواره به دنبال پذیرش و جذب برنامه نویسان حرفه‌ای پایتون ، در سراسر دنیا هستند. از دیگر علل محبوبیت این زبان برنامه نویسی می‌توان به درآمد بالای برنامه نویسان پایتون و نیز علاقمندی بزرگترین کمپانی‌های فناوری دنیا از جمله گوگل ، یاهو ، اینستاگرام ، موزیلا و … به این زبان برنامه نویسی ، اشاره نمود.

مجتمع فنی نیاوران به عنوان مجری دوره‌های آموزش صفرتاصد پایتون در تهران، این امکان را فراهم نموده که متقاضیان گرامی با اقدام به ثبت نام دوره از طریق سایت این مؤسسه، از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار گردند. دوره آموزش پایتون که طی ۶۰ ساعت آموزش حضوری برگزار می‌شود، به هیچ گونه پیش نیازی احتیاج نداشته و لازم به ذکر است که در انتهای دوره، به هریک از هنرجویان محترم که موفق به گذراندن دوره شدند، مدرک معتبر مجتمع فنی تهران، تقدیم می‌گردد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس