کد خبر 962326
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
کامران منزوی

منزوی گفت: ما از هواداران بیشتر نگران تیم هستیم و خودمان را جدا از آنها نمی‌دانیم ولی باید قبول کنید باشگاه روالی دارد که این روال در حال طی شدن است و ما نمی‌توانیم دخالتی در امور اجرایی کنیم.

به گزارش مشرق، کامران منزوی در خصوص عدم انتخاب سرمربی آبی‌پوشان برای فصل آینده و همچنین اتفاقاتی که این روزها در باشگاه استقلال می‌گذرد صحبت‌های زیر را انجام داد.

آقای منزوی شما از روند انتخاب سرمربی تیم اطلاع دارید یا خیر؟

واقعاً خبر ندارم.

چرا؟

چون امور اجرایی بر عهده اعضای هیأت مدیره نیست. امور اجرایی بر عهده مدیر عامل باشگاه است و او برنامه‌ها را پیش می‌برد. ما به عنوان اعضای هیأت مدیره در باشگاه مستقر نیستیم و طبیعتاً کارهای اجرایی به عهده مدیریت در باشگاه است. من این روزها می‌بینم مطالبی را به هیأت مدیره نسبت می‌دهند که واقعاً جای تعجب دارد. وظیفه هیأت مدیره تامین زمین تمرین یا عزل و نصب در باشگاه نیست. مثلاً خوانده‌ام نوشته‌اند استقلال زمین تمرین ندارد پس هیأت مدیره چه کاره است؟ این هم به ما ربط دارد؟ این بر عهده عوامل اجرایی باشگاه است. هیأت مدیره وظیفه‌اش نظارت بر عملکرد مدیریت در باشگاه و تصویب اموراتی است که در جلسات مطرح می‌شود. آیا به نظر شما وظیفه ما این است که سقف قرارداد بگذاریم؟ آیا اصلاً ما بودجه‌ای دریافت کرده‌ایم که بخواهیم سقف قرارداد بگذاریم؟ در مورد سرمربی هم همین گونه است. ما نباید جوابی به این سؤالات بدهیم. سرمربی را مدیرعامل طی مشورت با کمیته فنی انتخاب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

مشکل بزرگ استقلال رفع شد؟

 

اما به هر حال شاید انتخاب سرمربی با تاخیر انجام شود و شما باید روی این مسائل نظارت داشته باشید.

این که شما می‌گویید شاید است و هنوز به قطعیت نرسیده است.

گفته می‌شود مدیران باشگاه برای انتخاب سرمربی راهی ترکیه شده‌اند.

این را هم من خبر ندارم و از شما می‌شنوم. چون چیزی به ما گفته نشده است.

جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال که قرار بود دو روز پیش برگزار شود، چرا لغو شد؟

دلیل این موضوع را نمی‌دانم و از آقای سعادتمند بپرسید بهتر است. او از اعضا دعوت کرد و من هم در راه رفتن به جلسه بودم اما با من تماس گرفتند و گفتند جلسه لغو شده است.

ما هم این مسائل را قبول داریم و می‌دانیم هیأت مدیره مسائل کلان را رصد می‌کند اما قبول دارید طرفداران استقلال نگران هستند؟

چرا قبول ندارم. اما ما از مردم نگران‌تر هستیم. ما خودمان را جدا از هواداران نمی‌دانیم اما اینجا روالی دارد که در حال طی شدن است. اگر یادتان باشد یک بازی چوبی وجود داشت که اگر یک تکه از آن چوب را می‌کشیدید یک خانه خراب می‌شد. الان شرایط ما هم اینگونه است. باشگاه ساختار دارد و کار هم طبق این ساختار پیش می‌رود. اگر ما کوچک‌ترین دخالتی بکنیم همه چیز به هم می‌ریزد و به همین دلیل نمی‌توانیم دخالتی کنیم.. جالب است ما هنوز قرارداد بازیکنان را ندیده‌‌ایم اما قراردادها در رسانه‌ها منتشر می‌شود. اینها مسائلی است که وجود دارد و از بیرون هم اتفاق می‌افتد.

شما به عنوان اعضای هیأت مدیره طبیعتاً باید از روند آماده سازی تیم برای فصل آینده مطلع باشید. مثلاً زمان تمرینات و محل تمرین تیم باید مشخص شده باشد.

ما یک کلیاتی را تصویب کردیم اما وارد جزئیات نشده‌ایم. مثلاً معاون ورزشی باشگاه اعلام کرده که طبق درخواست کادر فنی تمرینات تیم از ۲۵ خرداد آغاز شود. همچنین اردوی تیم قرار است در کشور ترکیه برگزار شود که طبق گزارشی که به ما داده‌اند این اردو با هماهنگی‌های صورت گرفته هزینه‌ای برای استقلال ندارد. ما تنها در جریان این مسائل قرار گرفته‌ایم اما خیلی از مسائل هم به هیأت مدیره ارتباط ندارد.

شما به عنوان عضو هیأت مدیره چندی پیش اعلام کردید فرهاد مجیدی درخواست کرده که فقط کمک مربی باشد و او شرط کرده که ۵ بازی را به عنوان سرمربی فعالیت کند، اما حالا وی خواستار سرمربیگری در استقلال است و حتی نسبت به پیشکسوتانی که در مورد حضور وی روی نیمکت صحبت کرده‌اند، موضع گرفته است.

باید ببینیم استدلال فرهاد مجیدی چیست که به این شرایط رسیده تا چنین مصاحبه‌ای بکند. من معتقدم در شرایط حساس کنونی چالش کلامی به نفع استقلال نیست. اینکه محمود فکری موضعی گرفته و یا فرهاد مجیدی چه دلایلی دارد به خودشان ارتباط دارد اما اگر من صحبتی در مورد شرط مجیدی برای سرمربی نشدن اعلام کردم، به خاطر این بود که آقای فتحی گزارشی به ما ارائه کرد و به نقل از مجیدی گفت که وی می‌خواهد سال آینده در استقلال به عنوان دستیار فعالیت کند نه سرمربی.

اما شنیده‌ایم که او برنامه هم ارائه کرده است.

تا آنجا که من می‌دانم چنین چیزی نیست ولی به هر حال امیرحسین فتحی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال در حال پیگیری انتخاب سرمربی است. البته مجیدی ۴ ماه کنار استقلال بوده و اگر از او لیستی هم بخواهند کار عجیبی نیست و امیرحسین فتحی عقلانی رفتار کرده اما تا زمانی که سرمربی انتخاب نشود من نمی‌توانم صحبت دیگری انجام دهم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس