کد خبر 962293
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
ناصر محمدخانی

یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم دیدار سختی برابر سپاهان دارد.

به گزارش مشرق، ناصر محمدخانی درباره دیدار فردای پرسپولیس و سپاهان، اظهار کرد: بازی بسیار سختی در انتظار برانکو و پرسپولیس است، چرا که در حال حاضر تیم به قهرمانی رسیده است، همه این انتظار را دارند که در جام حذفی هم قهرمان شود و یک جام دیگر به افتخارات باشگاه اضافه کند. البته ما می‌دانیم که کار بسیار سخت است چون بازی در اصفهان برگزار می‌شود و سپاهانی‌ها می‌توانند از شرایط میزبانی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

مهاجم سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: پرسپولیس در این فصل نتایج بسیار خوبی گرفت و به قهرمانی رسید و نشان داد که حقش بهترین‌ها است. اگر در بازی فردا (چهارشنبه) نتیجه‌ای نگیرید چیزی از ارزش‌های این تیم کاسته نمی‌شود.

محمدخانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره حواشی ایجاد شده میان هواداران دو تیم هم، گفت‌: واقعاً نمی‌دانم این همه اختلاف و دعوا از کجا نشأت می‌گیرد. لیدرهای تیم‌ها با چاقو همدیگر را تهدید می‌کنند. زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم اصلاً این طور نبود اما نمی‌دانم در حال حاضر چرا و چگونه به آن دامن می‌زنند. مگر می‌شود لیدر یک تیم، هواداران یک تیم دیگر را تهدید کند؟

او درباره این که بیرانوند گفته بود نمی‌گذارند جام دوم به پرسپولیس برسد، هم گفت‌: من با این حرف‌ها کاری ندارم. بازیکنان پرسپولیس باید در زمین همه توان خود را بگذارند و محکم بایستند و بازی را ببرند. اگر بازی را ببرند دیگر چه کسی می‌تواند جام را از آن‌ها بگیرد. البته این یک بازی ما قبل فینال است. با این حال فکر می‌کنم که برنده بازی فردا به احتمال خیلی زیاد قهرمان جام حذفی می‌شود.

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره عملکرد ماریو بودیمیر هم، گفت‌: نمی دانم چرا او نتوانسته عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. روز اول که آمد با توجه به فیزیکی که داشت ما فکر کردیم که مهاجم گلزنی است. البته در این پرسپولیس شما اگر یک تکه چوب مقابل دروازه بگذارید باز هم گل می‌زند. نمی دانم چرا بودیمیر نمی‌تواند گلزنی کند. با این شرایط فکر نمی‌کنم برانکو او را برای فصل بعد نگه دارد چرا که واقعاً در حد پرسپولیس نیست. شاید در تیم دیگری بهتر بازی کند، اما او در حد پرسپولیس نیست.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
    5 8
    اتفا قا این تیم در حد بازیکنان هستند کلا از مالدیو هم بازیکن بیارید با لطف داوران مشکلی پیش نمیاد.
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
      2 2
      چقدر یاوه گویی آسون شده.
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
    5 3
    به نظرم تو بازی آخر که خیلی از علیپور بهتر بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس