کد خبر 962246
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
سوريه (2).jpg

یک مرکز روسی مستقر در سوریه خبر داد، ارتش سوریه حمله حدود ۴۵۰ تروریست گروه «جبهه النصره» به مواضع نیروهای حکومتی سوریه در استان حماه را دفع کرد.

به گزارش مشرق، «ویکتور کوپچیشین» رئیس مرکز روسی آشتی طرفین درگیر در سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد، ارتش سوریه حمله همزمان ۲۶ می (پنجم خرداد) تروریست‌های جبهه النصره و گروه‌های متحد با آنها به مواضع نیروهای دولت سوریه در شمال استان حماه را دفع کرد.

بیشتر بخوانید:

ورود ۳۰ هزار نظامی آمریکایی به منطقه برای حمله به ایران یا دوشیدن گاو شیرده سعودی‌؟

پیروزی سال ۲۰۰۰ نبود ترامپ جنوب لبنان را هم به اسرائیل می‌داد

به نوشته خبرگزاری «اسپوتینک»، این مقام روس خبر داد که حدود ۴۵۰ تن از تروریست‌ها از دو جهت به مواضع نیروهای دولتی سوریه در روستای «کفر نبوده» در شمال استان حماه با هفت تانک، پنج ماشین زرهی، دوازده وسیله نقلیه مجهز به سلاح‌های سنگین حمله کردند و از حمایت سه سامانه موشکی هم برخوردار بودند.

پیش از این رسانه‌های سوریه خبر داده بودند که ارتش این کشور روز یکشنبه موفق شد شهرک مهم ارتباطی کفرنبوده واقع در شمال غرب حماه را برای بار دوم از کنترل تروریست‌ها خارج کند. شهرکی که تروریست‌ها چند روز پیش مجدداً آن را اشغال کرده بودند.

ارتش سوریه از شانزدهم اردیبهشت عملیاتی را برای پاکسازی شمال استان حماه آغاز کردند که دامنه آن به استان‌های «ادلب و لاذقیه» واقع در شمال این کشور کشیده شده است

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • LU ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
    0 0
    مشرق دیر و ضعیف از سوریه خبر میدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس