کد خبر 962060
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
لوچانو اسپالتی

سرمربی اینتر خوشحال است که با این تیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. او به اخراج خود از نرآتزوری هم واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، به نقل از مدیاست، اینتر در آخرین بازی خود در رقابت‌های سری A در خانه از امپولی پذیرایی کرد و توانست با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد.

نرآتزوری با پیروزی که در این دیدار به دست آورد توانست در جایگاه چهارم جدول رده بندی فصل را به پایان رساند و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

بیشتر بخوانید:

تمجید اسپالتی از سردار آزمون

 

اسپالتی بعد از بازی گفت: باید تاکید کنم که انتظار این بازی سخت و نفس‌گیر را داشتم. بازیکنان ما زیر فشار زیادی بودند با این حال عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. امپولی هم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و ما را اذیت کرد.

خبرهای زیادی درباره انتخاب کونته به عنوان سرمربی جدید اینتر به گوش می‌رسد. اسپالتی این‌گونه به این سوال واکنش نشان داد: نمی‌دانم وضعیت چگونه خواهد شد. اگر به من بگویند که فصل بعد هم سرمربی اینتر هستم کمی شگفت‌زده می‌شوم. در یوونتوس بعد از شکست برابر آژاکس گفتند که آلگری اخراج نمی‌شود اما بلافاصله یک هفته بعد خبر از جدایی او دادند. کسی نمی‌داند که چه اتفاقی خواهد افتاد. خوشحالم که توانستیم با شکست امپولی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوریم و هواداران را خوشحال کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس