کد خبر 957576
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
کونته

لوچانو اسپالتی آخرین روزهای حضورش در باشگاه اینتر را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش مشرق، آنتونیو کونته یک سال پس از جدایی از چلسی که بسیار هم پر حرف و حدیث بود و حواشی زیادی در پی داشت، در آستانه بازگشت به فوتبال و نیمکت مربیگری است.

سال اول حضور او در چلسی با فتح لیگ همراه بود و در سال دوم، با وجود قهرمانی در جام حذفی، شغل خود را از دست داد و دلیل آن هم اختلافات گسترده با چند بازیکن بزرگ تیمش بود.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد وسوسه برانگیز یوونتوس به ستاره اینترمیلان

کونته اخیراً در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت و در واکنش به قبول مربیگری رم و همچنین احتمال جانشینی آلگری در یوونتوس گفت که دیر یا زود به رم خواهد رفت اما الان زمان مناسبی برای قبول مربیگری این تیم نیست. او جانشینی آلگری را هم رد کرد و عنوان داشت که او در یوونتوس کارش را به خوبی انجام داده و بعید است اخراج شود.

با رد حضور در رم و یوونتوس، در حال حاضر به نظر می‌رسد که مقصد بعدی اینتر باشد. پس از یک فصل پر فراز و نشیب، اسپالتی محبوبیتی میان هواداران ندارد و با وجود اینکه دو سال از قراردادش باقیمانده، احتمالاً فصل بعد، دیگر مربی اینتر نخواهد بود.

امروز گاتزتا دلو اسپورت ادعا کرد که مذاکرات اولیه بین اینتر و کونته آغاز شده و احتمال رسیدن به یک توافق قطعی بالاست و اینکه کونته جذب پروژه جاه طلبانه اینتر شده است. نراتزوری از سال ۲۰۱۰ موفق به قهرمانی در سری آ نشده اند و بی تاب بازگشت به روزهای خوش گذشته هستند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس