کد خبر 961632
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
رم و فیورنتینا

یک رسانه آمریکایی از انتقال مالکیت بنفش‌پوشان فلورانس به یک تاجر آمریکایی خبر داد.

به گزارش مشرق، هفته‌نامه نیوزویک آمریکا مدعی شده است که یک میلیاردر ایتالیایی - آمریکایی کل سهام باشگاه فیورنتینا را در ازای ۱۳۵ میلیون یورو خریده است و انتقال رسمی مالکیت این باشگاه به او روز دوشنبه هفته جاری نهایی می‌شود.

پیش از این شبکه اسپورت مدیاست ایتالیا گزارشی درباره آغاز مذاکره میان کومیسوی ۶۹ ساله - مؤسس و رئیس مدیاکوم پنجمین شرکت تلویزیون کابلی بزرگ آمریکا - و مالکان فیورنتینا منتشر کرده بود و اکنون نیوزویک مدعی شده که او برای خرید فیورنتینا به توافق رسیده است و انتقال مالکیت باشگاه را عملاً باید تمام شده دانست.

بیشتر بخوانید:

روزی که یوونتوس به دسته دو سقوط کرد

 

در حال حاضر باشگاه فیورنتینا تحت مالکیت برادران دلاواله (آندره‌آ و دیه‌گو) است. آنها سال ۲۰۰۲ سهام فیورنتینایی که ورشکسته شده بود را خریداری کردند و این تیم را از دسته چهارم فوتبال ایتالیا به سری A برگرداندند. با این حال در فصول اخیر اختلافاتی میان هواداران و مالکان باشگاه در مورد کمبود سرمایه‌گذاری‌های لازم برای تقویت تیم صورت گرفته است، ضمن اینکه فروش ستاره‌های باشگاه هم بر شدت اعتراضات آنها افزوده است.

کومیسو که در حال حاضر مالک باشگاه نیویورک کاسموس آمریکا نیز هست، با سری A ایتالیا غریبه نیست. او چندی پیش از انتقال مالکیت باشگاه میلان از یونگ‌‌هونگ‌لی به شرکت الیوت، پیشنهاد خرید این باشگاه را ارائه کرد که رد شد.

تا کنون نمایندگان حقوقی کومیسو و باشگاه فیورنتینا از اظهارنظر در این زمینه خودداری کرده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس