سردار فدوی نمایه

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان در غزه، ضعف و استیصال خود را داد زدند و از سازمان ملل خواستار آتش‌بس شدند.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران عصر امروز در همایش مردمی فاتحان نور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اظهار داشت: حلاوت و شیرینی آزادسازی خرمشهر بعد از ده‌ها سال هنوز تازه و شیرین است و در این ایام مبارک به یاد شهیدان بزرگی همچون صیاد شیرازی، بابایی و بروجروی و خیل کثیری از شهیدان که در جای جای کشور به برکت عنایت خداوند نورافشانی می‌کنند، خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

سردار فدوی: انقلاب اسلامی بسیار توانمندتر از گذشته است

وی گفت: در روزهای اول بعثت رسول اکرم (ص)، سه بزرگمرد پیمان بستند که تا پای جان پشت پیامبر می‌مانند؛ حضرت علی (ع)، حمزه و جعفر مردانه پای اسلام ایستادند و در روزهای که حضرت حمزه و جعفر شهید شده بودند، امیرالمومنین در انتظار پیوستن به یاران خویش در کوفه از اسلام دفاع می‌کردند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: شهیدان در این ۴۰ سال نشان دادند که تا پای جان پای انقلاب، بنیانگذار و فرامین امام حاضر ایستاده‌اند و ان شالله تا تحویل انقلاب به صاحب اصلی آن این روال برقرار است.

فدوی تصریح کرد: در این ۴۰ سال عنایات بیشمار خداوند را نمی‌توان شمارد؛ خیل پیروزی‌های که در این ۴۰ سال توسط رزمندگان اسلام در برابر دشمنان به دست آمد با اتحادی که در این ۴۰ سال از طرف دشمن برای دشمنی با انقلاب پدید آمد ادامه دارد.

وی اظهار کرد: عنایت خداوند قدرتی را به وجود آمد و دشمنان این قدرت را به عینه لمس کرده‌اند و به همین خاطر است که بعد از گذشت سی سال دشمنان جرئت شلیک حتی یک گلوله به سمت کشور نکرده‌اند و این نتیجه انجام تکالیف است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در وعده الهی تخلفی نیست و خدا به وعده خود عمل کرده و ما در اقتدار و سربلندی مثال‌زدنی به سر می‌بریم و دشمنان ما به این موضوع اذعان دارند و می‌گویند که به دنبال ایجاد توانی هستیم که در برابر ایران بازدارنده باشد؛ این یعنی تحقق وعده خداوند و خدا هم در جای جای قرآن فرمود که تخلفی در وعده‌اش نیست و قدرتی قادر به رویاروی با این توان نیست.

وی اظهار داشت: دشمن چند روز پیش در غزه ضعف و استیصال خود را داد زد و از سازمان ملل درخواست اعلام آتش‌بس کرد؛ غزه‌ای که کاملاً در محاصره است و این نفس انقلاب اسلامی و رزمندگان اسلام است که به آن‌ها در سوریه، عراق و لبنان و دیگر جاها خورد و مایه ننگ استکبار جهانی است که در یمنی که ضعیف‌ترین کشور طبق آمارهای جهانی است مستاصل شده‌اند و دنبال فریادرسی برای نجات می‌گردند.

فدوی بیان کرد: وقتی شهیدان عزیزی همچون شهید صیاد شیرازی، بابایی و خرازی را یاد می‌کنیم برای این است که از آن‌ها بهره بگیریم، چرا که خداوند عظمت والایی به آنان عطا کرده و ذهن ما نیز از درک آن قاصر است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ۴۰ سال است که انقلاب اسلامی بر تمام دشمنان خود با سربلندی فائق شده و ان‌شاءالله در سال ۹۸ به عنوان اولین سال دومین چله انقلاب اسلامی، با عزت‌مندی بیشتر به جلو می‌رویم و به نیازهای ملت با سرفرازی بیشتر پاسخ می‌دهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
    1 12
    سایت های موشکی خودرا در یمن وسوریه مستقر کنید
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
    1 10
    سایت های موشکی خودرا در ونزوئلا مستقر کنید تمام نیروگاهها سدها وتاسیسات دشمن باید هدف شلیک موشک قرار گیرند دشمن راباید به دریوزگی بکشانید
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
    6 0
    به احتمال 90درصد هفته آینده شاهد میدان نبرد باشید
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
    6 0
    نیروی دریایی عربستان اماده کمک به ارتش امریکا میباشد
  • جاوید شاه IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
    1 6
    باب المندب را برای دشمن جهنمی سوزان کنید
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
    1 9
    علت اصلی شکست آرتش هیتلر در جنگ جهانی دوم در سیبری به دلیل ضعف تادرکاتی بوده است که بر اثر کمی تعداد هواپیماها بوده است /
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
    1 9
    دشمن تمام نقاط خلیج فارس را شناسایی کرده است ولی در دریای عمان غریب است
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
    1 5
    شدت تمرکز قوای دشمن در دریای عمان بسیار کم خواهد شد وشما به آسانی آنها را شکار میکنید
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
    0 0
    نباید درجنگ دچار کمبود هواپیما شوید مبادا مبادا مبادا
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
    0 2
    درزمان جنگ به تمام نفتکشها وپایگاهها نفتی عربستان در تمام دنیا در هرجا که میتوانید حمله کنید
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
    0 1
    نمی دانم چرا به ایران کمک میکنم با اینکه زجرهای زیادی در این کشور کشیده ومیکشم ولی من برای خدا قدم برداشتم ودشمنانم را نیز به او واگذار کرده ام/
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
    0 2
    شاید من بعدازجنگ زنده نباشم وپیروزی شما را نبینم ولی آرزوی موفقیت برایتان دارم
  • سید داوود IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
    0 0
    من از رزمندگان جبهه های جنگ کردستان و عملیاتهای کربلای ۵ و کربلای ۱۰ هستم سفارش من اینه که نیروهای سپاه رو از مراکز پادگانها و اموزشگاهها تخلیه کنید چون سال ۶۴ پادگان بانه رو که ما در اون منطقه بودیم دشمن مورد هدف قرار داد و ما تلفات زیادی از نیروهای پیاده دادیم و الان مراکز سپاه رو اولین هدف دشمن در خاک ایران هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس