کد خبر 960729
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
ساری

باشگاه یوونتوس اولین گام برای انتخاب سرمربی بعدی این تیم را برداشت.

به گزارش مشرق، باشگاه یوونتوس پس از اینکه اعلام کرد ماسیمیلیانو آلگری در پایان فصل از این باشگاه ایتالیایی جدا می‌شود، اکنون به دنبال یافتن گزینه‌ای مناسب برای جانشینی این سرمربی ۵۱ ساله است. از مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی تاتنهام و مائوریتزیو ساری سرمربی ایتالیایی چلسی به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های سرمربیکری بانوی پیر یاد شده است.

نسخه بین‌المللی سایت «گل» مدعی شد مدیران باشگاه رم اولین تماس را با مائوریتزیو ساری گرفته‌اند، کسی که انتظار می‌رود پس از فینال لیگ اروپا از سمت سرمربیگری چلسی کنار گذاشته شود. پیش از این گفته شده بود باشگاه رم نیز در اندیشه استخدام سرمربی پیشین ناپولی است.

بیشتر بخوانید:

تماس یوونتوس با اینزاگی برای جانشینی الگری

 

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو هم زمزمه حضورش روی نیمکت یوونتوس در صورتی که این باشگاه با گزینه‌های اصلی به توافق نرسد، شنیده می‌شود. دانیله پوچتینو، پسرعموی سرمربی تاتنهام هم گفته مائوریسیو پوچتینو علاقه‌مند به مربیگری در ایتالیا است و اعضای خانواده دوست دارند او هدایت یوونتوس را برعهده بگیرد.

در صورتی که مائوریتزیو ساری ۶۰ ساله از چلسی اخراج شود، احتمال حضور فرانک لمپارد روی نیمکت سرمربیگری آبی‌پوشان لندنی وجود دارد، این در حالی است که او و شاگردانش در تیم دربی‌کانتی شانس صعود به لیگ برتر انگلیس را دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس