کد خبر 960549
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
هشدار جنبش حماس به رژیم صهیونیستی

جنبش حماس به رونمایی از بخش اول معامله قرن توسط آمریکا در کشور بحرین واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های فلسطینی، جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به رونمایی از بخش اول معامله قرن توسط آمریکا اعلام کرد: آمریکا متوهم است اگر فکر کند که فلسطینیان خاک و مقدسات خود را در قبال پروژه‌های اقتصادی واگذار می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

روایت روزنامه اسرائیلی از سلاح جدید حماس

حماس اعلام کرد که برگزاری کنفرانسی اقتصادی در یک کشور عربی در راستای معامله قرن واشنگتن را به اجرای پروژه‌هایی که حقوق ملت فلسطین را از بین می‌برد تشویق می‌کند.

این جنبش افزود: این کنفرانس ادامه حمایت‌های واشنگتن از دیدگاه‌ها و اهداف راست گرایان افراطی در کابینه رژیم صهیونیستی است.

کاخ سفید روز گذشته از اولین اقدامی که در راستای اجرای معامله قرن در منطقه انجام خواهد داد پرده برداشت.

آمریکا و بحرین در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که منامه پایتخت بحرین طی روزهای سوم و چهارم مرداد میزبان نشستی با هدف جذب سرمایه‌گذار برای سرمایه گذاری در مناطق فلسطین خواهد بود.

طبق این بیانیه، رؤسای دولت‌ها و نمایندگانی بلندپایه از جامعه جهانی در این کنفرانس شرکت خواهند کرد.

طرح موسوم به «معامله قرن» که از سوی آمریکا برای پایان دادن به منازعه بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها مطرح شده، به‌دنبال حذف همیشگی بازگشت آوارگان فلسطینی (مطابق آمار ۶ میلیون) به سرزمین خود و اسکان آن‌ها در «وطن جایگزین» است. به‌رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی رئیس جمهوری آمریکا و انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به شهر قدس در این راستا انجام شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس