کد خبر 960506
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
پورمختار

عضو کمیسیون قضایی مجلس از تصویب جزئیات طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در کمیسیون قضایی خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز مواد ارجاع شده از صحن علنی مجلس درباره طرح اعاده اموال نامشروع برای رفع ابهام مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از رفع ا بهام و جمع‌بندی مجدد برای بررسی به صحن ارسال شد.

بیشتر بخوانید:

جلسه ویژه مجلس برای بررسی طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان»

بزرگ‌ترین مفاسد در دولت روحانی اتفاق افتاده است

آخرین اخبار از طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در مجلس

وی افزود: در ادامه این جلسه تعدادی از مواد طرح اصلاح قانون دیوان عدالت اداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در جریان بررسی طرح اصلاح قانون دیوان عدالت اداری اعضای کمیسیون مصوب کردند که چنانچه شخصی از مصوبه، آیین‌نامه یا تصمیم دستگاه اجرایی متضرر و متحمل خسارت شود می‌تواند پس از ابطلال این مصوبه با مراجعه به دادگاه از دستگاه مورد خسارت خود را مطالبه کند و دستگاه مربوطه نیز میزان خسارت را از مدیری که مصوبه و آیین‌نامه اجرایی توسط وی وضع شده دریافت می‌کند.

وی در پایان گفت: همچنین در جریان بررسی این طرح مصوب شد تا در کنار هیات عمومی فعلی دیوان عدالت اداری هیات عمومی دیگری تشکیل شد که مسائل استانی و شهرستانی را مورد بررسی قرار دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس