کد خبر 960503
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
ذوب آهن و الزورا

پس از حضور دوباره ذوبی‌ها در عراق، باز هم مشکلاتی باعث گرفتار شدن تعدادی از بازیکنان این تیم شده است.

به گزارش مشرق، در حالی که اخباری مبنی بر عدم اجازه برگزاری بازی خانگی تیم ذوب آهن در ورزشگاه کربلا به گوش می‌رسد بازیکنان خارجی این تیم نیز برای حضور در عراق دچار مشکلاتی شدند.

بیشتر بخوانید:

برگزاری بازی ذوب آهن و النصر در هاله‌ای از ابهام!

در حالی که در سفر قبلی ذوبی‌ها به عراق مشکلاتی برای اصفهانی‌ها به وجود آورده بود این بار این اتفاق به گونه‌ای دیگر افتاد و دو بازیکن و دو مربی خارجی این تیم موفق به دریافت مهر ورود نشدند تا آن‌ها از سایر بازیکنان جدا شده و مدیریت تیم نیز به دنبال حل مشکل بازیکنان مورد نظر به همراه آن‌ها در فرودگاه نجف ماند.

در حالی که پیش از حرکت ذوبی‌ها به سوی نجف، ویزا برای بازیکنان و مربیان خارجی ذوبی‌ها صادر نشده بود، سعید آذری در کنار خارجی‌های تیمش ماند تا در همان فرودگاه بتواند برای چند خارجی تیمش وزیای فرودگاهی دریافت کند.

البته ذکر این نکته نیز مهم به نظر می‌رسد که تاکنون خبری مبنی بر اینکه مشکل بازی کردن ذوبی‌ها در کربلا حل شده است یا خیر مخابره نشده. ساعتی پیش عراقی‌ها با اعلام به کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کردند با برگزاری دیدار ذوبی‌ها در این کشور موافقتی به عمل نیاوردند و به همین دلیل تیم النصر عربستان نیز تاکنون به عراق مراجعت نکرده است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس