کد خبر 960284
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
فریبا محمدیان

بیش از ۵ ماه است که معاونت امور بانوان با سرپرست اداره می‌شود و وزیر ورزش هنوز شخصی را برای این پست معرفی نکرده است.

به گزارش مشرق، فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش که با بازنشسته شدن رباب شهریان امور را در دست گرفت، مجبور شد با ابلاغ و اجرای قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها از پست خود کنار برود اما درست ۲۴ ساعت بعد در محل کار خود حاضر شد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت مدیر بازنشسته ورزشی پس از ۲۴ ساعت!

فریبا محمدیان رئیس سابق فدراسیون اسکیت بود که با بازنشسته شدن رباب شهریان، به عنوان معاون امور بانوان انتخاب شد. اگرچه در همان زمان فعالیت محمدیان در وزارت ورزش، خبرهایی از بازنشسته بودن وی منتشر شد اما بعدها اعلام شد محمدیان زودتر از موعد بازنشسته شده و بازگشت به کار گرفته است. وی برای ادامه فعالیتش به دیوان عدالت اداری هم شکایت کرد اما در نهایت وزیر ورزش روز گذشته و بعد از گذشت یک روز از مهلت قانونی نهایی جدایی بازنشسته‌ها، موسوی را به عنوان سرپرست امور بانوان معرفی کرد.

در حالی که شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه محمدیان مجوز لازم را گرفته و برای ادامه فعالیت مشکلی ندارد، اما اخیراً شنیده شده شکایت وی به دیوان راه به جایی نبرده هر چند فریبا محمدیان درخواست تجدیدنظر برای این حکم دیوان داده و منتظر نتیجه نهایی است.

بیشتر بخوانید:

۱۰ سال بازنشستگی غیرقانونی معاون وزیر ورزش!

تمامی این اتفاقات در حالی رخ داده که از آذرماه سال گذشته تا کنون معاونت امور بانوان با سرپرست اداره می‌شود و فریبا محمدیان نیز همچنان در محل کار خود حاضر است. صحبت‌هایی نیز مطرح شده مبنی بر اینکه به محمدیان حکم مشاور داده شده و وی کماکان حاضر نیست صندلی خود را رها کند اما هنوز مشخص نیست این خبر تا چه حد صحت دارد چون وزارت ورزش در این خصوص خبری منتشر نکرده است.

بیش از ۵ ماه است که معاونت امور بانوان با سرپرست اداره می‌شود و مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان هنوز تکلیف این معاونت را مشخص نکرده است. محمدیان در اواخر آذرماه سال گذشته بعد از ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشسته‌های از سوی کمیسیون زنان کمیته ملی المپیک برای انتخابات شورای المپیک آسیا معرفی شد اما به دلیل هجمه‌هایی که در لیست کمیته وجود داشت، اسامی از سوی اعضای هیات اجرایی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت تغییراتی ایجاد شد.

فدراسیون‌های ورزشی در حالی این روزها خود را برای کسب سهمیه المپیک آماده می‌کنند که بخشی از ورزشکاران درگیر را بانوان تشکیل می‌دهند این در حالی است که امور بانوان هنوز مدیری ندارد. از طرفی انتخابات فدراسیون‌های ورزشی هم برگزار شده و تعدادی از فدراسیون‌ها هنوز در بخش بانوان نایب‌رئیس ندارند، مشخص نیست وزارت ورزش چگونه می‌خواهد بدون داشتن مدیر امور بانوان را ساماندهی کند. در این میان ادامه حضور محمدیان در بدنه وزارت ورزش و جوانان نیز عجیب است و وی حاضر نیست تحت هیچ شرایطی صندلی خود را رها کند.

باید دید بالاخره وزیر ورزش و جوانان چه زمانی قصد دارد تکلیف معاونت بانوان را مشخص کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    0 0
    وزارت ورزش و جوانان برای جوانان کاری هم میکنه ؟؟ احتمالا همه بودجه اش رو میده فوتبالیست ها کوفت کنن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس