کد خبر 959757
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
جای کویتونگو

مهاجم اسکاتلندی ماشین‌سازی تبریز از این تیم کنار گذاشته شد.

به گزارش مشرق، جای کویتونگو مهاجم اسکاتلندی ماشین‌سازی تبریز که در نقل و انتقال زمستانی به این تیم اضافه شد، امروز به علت بی‌انضباطی و با نظر مستقیم مدیرعامل باشگاه از تیم کنار گذاشته شد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی این خبر را تأیید و اعلام کرد قرارداد این بازیکن با توافق طرفین فسخ و تسویه حساب کامل با او صورت گرفت.

نصیرزاده گفت: جای کویتنگو اشتیاق زیادی برای حضور در تمرینات نداشت، بسیاری اوقات بدون هماهنگی تمرینات را رها می‌کرد. او روحیه عجیبی داشت، نگرانی‌هایی در مورد کشورش داشت و مدام مشغول کار با گوشی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی بود. رضا مهاجری هم به ما گفت که او دردسرساز می‌شود، بنابراین تصمیم به فسخ قرارداد و قطع همکاری گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در ادامه گفت: به او گفتم ما به شما دلار نمی‌دهیم که از تمرینات دور باشید. شما توریست نیستید و تا به حال برای ما دردسر داشته‌اید. به خاطر همین بامداد امروز قرارداد او را فسخ و با تسویه حساب ادامه همکاری با او را قطع کردیم.

وی در خصوص اینکه آیا این فسخ قرارداد در آینده برای ماشین‌سازی مشکل‌ساز نمی‌شود، گفت: خیر، این قرارداد را من بستم، خودم هم آن را فسخ کردم و جای هیچ نگرانی نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
    1 0
    کلا باید قانون منع جذب بازیکن اجنبی اجرا بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس