پیراهن قهرمانی پرسپولیس

در آخرین روز لیگ برتر پرسپولیس در جم مقابل پارس جنوبی به پیروزی رسید و برای سومین فصل متوالی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد.

به گزارش مشرق، از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور به صورت همزمان آغاز شد که در مهمترین بازی پرسپولیس در خانه پارس جنوبی به مصاف این تیم رفت و با پیروزی در این بازی سومین جام متوالی خود در لیگ برتر را ب ه دست آورد.

حواشی این دیدار را در ادامه می‌خوانید:

* تیم پرسپولیس با اینکه در شهر جم میهمان پارس جنوبی است اما حدود ۷۰ درصد سکوها در اختیار هواداران این تیم قرار دارد و آنها از همین حالا سرود قهرمانی خود را در ورزشگاه شهر جم سر داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

گزارشگر دیدار پرسپولیس - پارس جنوبی

* در اتفاق جالب توجه هواداران تیم‌های پرسپولیس و پارس در برخی سکوها در کنار هم نشسته بودند که این مسئله باعث درگیری‌هایی روی سکوها شد.

* پس از درگیری‌هایی که بین هواداران دو تیم به وجود آمد در نهایت ماموران نیروی انتظامی بین هواداران قرار گرفتند تا مشکلات بیشتری به وجود نیاید.

* بین برخی هواداران و ماموران نیروی انتظامی درگیری به وجود آمد.

* هواداران حاضر در ورزشگاه پس از درگیری‌هایی که بوجود آمد بطری‌های آب را به کنار زمین می‌انداختند.

* هواداران خشمگین در ورزشگاه به فنس‌های کنار زمین حمله کردند.

* برای هواداران داخل استادیوم موسیقی‌های شاد پخش می‌شد.

* برانکو برای این بازی تیمش را با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالله‌ی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، ماریو بودیمیر و علی علیپور به زمین خواهد فرستاد.

* پرسپولیس امشب با گرفتن یک امتیاز از پارس جنوبی قهرمان لیگ خواهد شد، برهمین اساس پیراهن جشن قهرمانی پرسپولیس با لوگوی این باشگاه و عدد ۱۲ به نشانه دوازدهمین قهرمانی در تاریخ لیگ رونمایی خواهد شد.

برانکو ایونکوویچ لحظاتی پیش وارد ورزشگاه تختی شهر جم شد و هواداران به شدت او را مورد تشویق قرار دادند. برانکو به سمت هواداران تیم پرسپولیس رفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* زلاتکو ایوانکوویچ برادر برانکو هم به همراه برانکو وارد زمین شد و مشغول فیلم‌برداری از تماشاگران پرسپولیس شد.

* هواداران پارس جنوبی بنری در ورزشگاه نصب کرده‌اند که روی آن زده شده خلیج فارس یار ماست پارس جم افتخار ماست.

* هواداران پرسپولیس نیز شعار می‌دادند پرسپولیس ایرانیم حالا حالاها قهرمانیم که این شعار در کنایه به شعار هواداران سپاهان است که گفته‌اند حالا حالاها قهرمانیم.

* سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ نیز در ورزشگاه حضور دارد.

*حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ به شهر جم آمده است. این در حالی است که برخی از مسئولان سراغ مهدی تاج رئیس فدراسیون را هم می‌گیرند.

* دیدار دو تیم ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه تختی جم آغاز می‌شود و این در حالی است که ورزشگاه از ساعتی پیش ظرفیتش تکمیل شده و حتی روی برخی از دیوارها نیز تماشاگران نشسته‌اند.

حاشیه دیدار پرسپولیس در جم؛ جا برای تماشاگران روی فنس‌ها هم نیست! +عکس

پرسپولیس در شرایطی در ورزشگاه جم به میدان می‌رود که جا برای هواداران بر روی فنس‌ها هم وجود ندارد.

* ورزشگاه پیش از آغاز این دیدار پر شده است و جا برای هواداران نیست. بسیاری از تماشاگران هم بر روی فنس‌های ورزشگها نشسته‌اند به طوری که جایی برای نشستن آن‌ها هم وجود ندارد.

*با وجود درخواست تعدادی از خبرنگاران برای پخش دیدار پرسپولیس و پارس جم از تلویزیون این جایگاه مسئولان با این موضوع مخالفت کردند. این اقدام برای جلوگیری از ایجاد تنش در زیر جایگاه خبرنگاران در بین طرفداران استقلال صورت گرفته است.

* طرفداران تیم استقلال در همان ابتدای بازی نسبت به وزیر ورزش موضع گیری کرده و علیه مسعود سلطانی فر شعار دادند.

* در دقیقه ۸۰ به دلیل پرتاب بطری از سوی هواداران پارس جنوبی به داخل زمین، بازی برای دقایقی متوقف شد.

* برخی از بازیکنان پارس جنوبی از هواداران خود می‌خواستند که بطری به داخل زمین پرتاب نکنند.

* یکی از هواداران تیم پرسپولیس از سوی نیروی انتظامی به دلیل درگیری بازداشت شد.

* هواداران پرسپولیس علیه امیر قلعه‌نویی شعار می‌دادند که علیرضا بیرانوند از آنها خواست این کار را انجام ندهند.

* محسن خلیلی از هواداران پرسپولیس خواست چیزی به داخل زمین پرتاب نکنند.

* پس از سوت پایان بازی بازیکنان پرسپولیس دور افتخار زدند و سپس راهی رختکن شدند تا لباس‌های مخصوص جشن قهرمانی را بر تن کنند و برای برگزاری جشن به داخل زمین بازگردند.

* سکوهای قهرمانی به رنگ قرمز درآمدند و هواداران پرسپولیس در ورزشگاه تختی شهر جم مشغول جشن و پایکوبی هستند.

* هیچ کسی از ورزشگاه خارج نشده و حتی هواداران پارس جنوبی نیز در ورزشگاه مانده‌اند تا شاهد جشن قهرمانی تیم پرسپولیس باشند.

* اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در رختکن این تیم حاضر شدند تا به همراه اعضا تیم در جشن قهرمانی شرکت کنند.

* استاندار بوشهر، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ قرار است که در مراسم اهدای جام به بازیکنان تیم پرسپولیس شرکت کنند.

*قبل از آغاز جشن قهرمانی پرسپولیس، محسن خلیلی سرپرست تیم با گرفتن میکروفن مدتی برای هواداران حاضر در ورزشگاه صحبت کرد. وی خطاب به آنها گفت: از همه هواداران تشکر می‌کنم و این قهرمانی را تبریک می‌گویم. از هواداران خواهش می‌کنم از ازدحام و ورود به زمین خودداری کنند. از هواداران خواهش می‌کنم جشن را خراب نکنند چرا که اگر مشکلی پیش بیاید ما غصه‌دار خواهیم شد.

*هواداران پرسپولیس روی فنس‌ها رفته‌اند و وارد جایگاه خبرنگاران شدند تا بتوانند وارد زمین مسابقه شوند اما تاکنون از ورود آنها جلوگیری شده است.

*هواداران پارس جنوبی ورزشگاه را ترک نکرده اند تا در جشن پرسپولیس شریک باشند.

*بعد از پایان بازی بازیکنان پرسپولیس به سمت محمد نوری و سیف الهی رفتند و انها را در جشن خود همراه کردند.

*جایگاه اهدا جام پرسپولیس آماده شده و تاکنون نظم خوبی دیده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
    10 4
    این برد پرسپولیس یک جواب بود به استقلالی هایی که می گفتن اگر بازی قبلی رو می بردن قهرمان بودن!! همینطور تراکتور که کاپیتان تیم ملی رو هم گرفتن و اون همه هزینه زیاد اما حتی سهمیه نگرفتن سومی استقلال رو هم به استقلال خوزستان تبریک می گیم!..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس