کد خبر 959041
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
تاج

مدیرعامل پیشین استقلال گفت: در این شرایط که تحریم‌های ظالمانه‌ای علیه ما به وجود آمد، آقای تاج تحریم را شکست و کار بسیار بزرگ و عاقلانه‌ای انجام داد.

به گزارش مشرق، علی فتح الله زاده در خصوص مباحث منتشره پیرامون حضور مارک ویلموتس در تیم ملی ایران اظهار داشت: من از سال‌های دور فوتبال بلژیک را به واسطه اینکه چند بازیکن استقلال به لیگ این کشور رفتند می‌شناسم. واقعیت این است که بلژیک در سال‌های اخیر رشد و ترقی خوبی داشت و این به واسطه سبک و فلسفه‌ای بود که توسط مربیان بلژیکی به پیکره فوتبال این کشور تزریق شد.

بیشتر بخوانید:

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران شد

وی ادامه داد: امروز به روشنی می‌توانیم بگوییم که بلژیک یکی از کشورهایی است که در سطح بالای اروپا و مدرن جهان گام بر می‌دارد. اینکه بلژیک در جام جهانی سوم می‌شود اتفاق کوچکی نیست. آنجا غول‌های فوتبال جهان حضور داشتند و فکر می‌کنم اگر بلژیک یک مقدار شانس داشت می‌توانست به فینال هم برود.

فتح الله زاده تصریح کرد: بدون شک اگر بتوانیم از حضور مربیان با ارزشی مثل ویلموتس استفاده کنیم قطعاً به فوتبال کشورمان کمک زیادی می‌شود. در این شرایط که تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ما به وجود آمده است، واقعیت این است که آقای تاج تحریم را شکست و کار بسیار بزرگ و عاقلانه ای انجام داد. در واقع فوتبال با جذب برندهای بزرگ رسالت خود را در قبال جامعه انجام داده است.

مدیرعامل پیشین استقلال با اشاره به دیدار شب گذشته خود با رییس فدراسیون فوتبال در ضیافت افطاری پیشکسوتان آبی عنوان کرد: رابطه دوستی نزدیک ما با آقای تاج به سال‌های دور باز می‌گردد. این ارتباط از گذشته تا به امروز امتداد داشته است و دیشب هم درباره مباحث مختلف صحبت کردیم.

وی خاطرنشان ساخت: از ایشان بابت زحماتی که در این سال‌ها برای ارتقا فوتبال کشیدند تشکر می‌کنم. من می دانم او برای مدیریت فوتبال و برای مثال همین داستان کیروش چقدر زمان گذشت و از خودگذشتگی کرد و دیدیم که سال گذشته همین موقع‌ها بود که دچار کسالت شد.

فتح الله زاده درباره انتشار برخی کمپین‌ها در فضای مجازی پیرامون بازی روز پنجشنبه استقلال مقابل سپیدرود رشت گفت: اینکه هوادار اعتراض کند طبیعی است. به هر حال فوتبال است و شور و حالش و طبعاً فرهاد هم پس از بازی با صنعت نفت صحبت کرد و خود بنده هم صحبت کردم. اما اینکه بخواهیم جنجالی به اسم فرهاد درست کنیم و از شهرتش سو استفاده کنیم درست نیست و کسی چنین حقی ندارد که از چهره و نام مجیدی سو استفاده کند. با این کمپین‌ها قطعاً کمکی به استقلال و فرهاد مجیدی نمی‌شود و او هم قطعاً چنین علاقه‌ای ندارد.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: این دسته بندی‌های اینگونه فوتبال را به حاشیه می‌برد. امیدوارم بازی آخر را فقط به فکر این باشیم که تیم تشویق شود و لیگ را با خاطره خوشی به پایان ببریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • طاهره IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
    2 0
    خودتون باعث و بانی این دسته بندی هستید با مصاحبه هاتون بعد حالا خودتون رو میکشید کنار؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس