کد خبر 958418
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر انتخاب هتل است که تاثیر بسیاری در میزان رضایت و لذت شما از سفرتان می‌گذارد. شهرهای توریستی معمولاً هتل‌های بسیار زیاد و متنوعی دارند که از حیث خدمات و امکانات، قیمت و موقعیت جغرافیایی با هم تفاوت دارند.

هتل‌های سه ستاره معمولاً جزو گزینه‌های پرطرفدار هستند چرا که امکاناتی در سطح استاندارد دارند و قیمتشان نیز معمولاً متوسط است. در میان این هتل‌ها، هتل‌های ارزان‌قیمت برای سفرهای اقتصادی هم پیدا می‌شود.

علاوه بر امکانات و قیمت عامل دیگری نیز در انتخاب هتل اثرگذار است و آن موقعیت جغرافیایی است. بیشتر مسافران ترجیح می‌دهند در هتل‌هایی که نزدیک به جاذبه‌های دیدنی شهر هستند، اقامت داشته باشند. در شهر بزرگی مثل اصفهان نزدیکی به جاذبه‌های دیدنی اهمیت بیشتری نیز پیدا می‌کند. خیابان چهارباغ یکی از زیباترین خیابان‌های اصفهان و ایران است که بین دروازه دولت و سی‌وسه پل قرار دارد. با اقامت در هتل‌های این خیابان دسترسی شما به میدان نقش جهان و دیگر جاذبه‌های تاریخی اصفهان آسان می‌شود. همچنین می‌توانید از پیاده‌روی در این خیابان لذت ببرید. اگر قصد رزرو هتل در اصفهان را دارید با اسنپ‌تریپ همراه باشید. در این مطلب درباره چند هتل سه ستاره در خیابان چهارباغ اصفهان صحبت کرده‌ایم.

هتل شیخ بهایی اصفهان

یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره در محدوده خیابان چهارباغ عباسی، هتل شیخ بهایی اصفهان است. این هتل سه ستاره بنایی نوساز دارد. امکانات اتاق‌های هتل شیخ بهایی باتوجه به سه ستاره بودنش در سطح خوب و مطلوبی است. البته قیمتش نیز نسبت به اغلب هتل‌های سه ستاره اصفهان بیشتر است و جزو هتل‌هایی با قیمت متوسط رو به بالا محسوب می‌شود. البته قیمت اتاق‌های هتل شیخ بهایی با امکانات و خدماتش تناسب دارد و به‌صرفه است. صبحانه هتل شیخ بهایی خوب و باکیفیت است. غذاهای رستوران نیز کیفیت مطلوبی دارند اما قیمتشان کمی بالاست.

هزینه رزرو اتاق دو تخته تویین و دابل در هتل شیخ بهایی اصفهان ۳۷۵ هزار تومان است. گران‌ترین اتاق در این هتل اتاق سه تخته است که برای رزروش باید ۴۸۵ هزار تومان بپردازید یعنی حدوداً ۱۶۲ هزار تومان به ازای هر نفر.

هتل توریست اصفهان

هتل توریست یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره خیابان چهارباغ عباسی اصفهان است. این هتل به تازگی بازسازی شده و به‌طور کلی هتلی تروتمیز است که از لحاظ بهداشت وضعیت خیلی خوبی دارد. امکانات این هتل در سطح هتلی سه ستاره است و نباید با هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره مقایسه شود اما نسبت به قیمتش وضعیت خوبی دارد.

صبحانه هتل اگرچه چندان متنوع نیست اما کیفیت قابل‌قبول و رضایت‌بخشی دارد. نکته منفی این هتل نداشتن پارکینگ است که البته نزدیک به هتل یک پارکینگ عمومی وجود دارد.

هتل توریست اصفهان جزو هتل‌هایی است که قیمتی متوسط دارند. هزینه رزرو اتاق یک تخته در این هتل ۲۰۸ هزار تومان است.

گران‌ترین واحد اقامتی هتل توریست سوئیت چهار نفره است. هزینه رزور سوئیت چهار نفره ۴۴۶ هزار تومان است یعنی تقریباً ۱۱۲ هزار تومان به ازای هر نفر.

هتل آزادی اصفهان

هتل آزادی اصفهان یکی از هتل‌های سه ستاره خوب در چهارباغ پایین و چهارراه تختی است. این هتل یکی از هتل‌های قدیمی اصفهان محسوب می‌شود که بیش از سی سال سابقه دارد. هرچند اتاق‌های هتل آزادی تقریباً کوچک هستند اما امکاناتشان برای یک

هتل سه ستاره خوب است. یکی از نکات مثبت این هتل صبحانه خوب و باکیفیتش است. هتل آزادی اصفهان جزو هتل‌های ارزان‌قیمت شهر محسوب می‌شود و گزینه مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند سفری اقتصادی به اصفهان داشته باشند. هزینه رزرو اتاق یک تخته در هتل آزادی اصفهان ۱۶۲ هزار تومان است. برای رزرو اتاق دوتخته دابل و تویین در این هتل، باید ۲۶۳ هزار تومان بپردازید.

**محتوای تبلیغاتی**

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس