سرلشکر سلامی نمایه

فرمانده کل سپاه عنوان کرد که اعزام ناو آمریکایی به منطقه تنها یک جنگ روانی است و آمریکا با توجه به توان نیروهای دفاعی ایران و ضعف آسیب‌پذیری ناوهای هواپیمابرش جرات و قدرت جنگ علیه ایران را ندارد.

به گزارش مشرق، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهادر و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه که با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و نیز فرماندهان نیروی زمینی و هوافضا و معاون پارلمانی سپاه برگزار شد، سردار سلامی گزارشی را درباره برنامه‌های آتی خود به نمایندگان ارائه کرد.

بیشتر بخوانید:

روایت حاج قاسم از ولایتمداری "آقاعزیز" محضر رهبرانقلاب / سردار سلامی را در پاکی به شهید باکری تشبیه می‌کنم

وی افزود: فرمانده سپاه در این نشست عنوان کرد که افزایش و تقویت ارتباط سپاه با مجلس و نمایندگان و استفاده از ظرفیت قانون‌گذاری مجلس در دستورکار وی قرار دارد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سردار سلامی تأکید کرد: اعزام ناو هواپیمابر از سوی آمریکا به آب‌های منطقه یک جنگ روانی بیش نیست و آمریکا با این کار خود در صدد است تا مردم و برخی از مسئولان جنگ را از وقوع جنگ بترساند.

پورمختار خاطرنشان کرد: فرمانده سپاه گفت که جنگ آمریکا علیه ایران امکانپذیر نیست و آمریکا قدرت و جرأت آغاز جنگ علیه ایران را ندارد؛ چراکه از یک سو قدرت نیروی دفاعی ایران و از سوی دیگر آسیب‌پذیری ناوهای هواپیمابر مانع از این امر می‌شود و آمریکا چنین ریسکی را نمی‌پذیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • سیامک IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    7 8
    در عملیاتها به علت بلندی ارتفاع تانکهای روسی .ما در به حساب اوردن تعداد تانکها ارزشی قائل نبودیم این ناو لینکلن از لحاظ ساختاری بهترین سیبل دریایی است وخود امریکا ونظامیانش می دانند وحق ماموریت نظامیان در این ناو بیشتر از جاهای دیگر است
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
      13 13
      راستی از وقتی همین کوچولو راه افتاده سمت خلیج فارس خبری از اظهارات آتشین سرداران در رابطه با بستن تنگه هرمز نیست!!!! ناوها از تنگه باب المندب عبور کردنا!!! کسی نمیخواد دیگه تهدید کنه؟؟
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    12 12
    جنگ با امریکا امکان پذیر نیست چون آنها فقط به ضعیفها حمله میکنند. اول جانت را میگیرند و بعد قهرمانانه حمله می کنند. لذا هرگز به ایران حمله نخواهند کرد فعلا
  • US ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    11 11
    اگه جنگ جنگ روانی هست شما هم با روانشون بازی کنید بازم تهدید کنید که تنگه رو می بندید ! اگر هم دست از پا خطا کردن همشون رو غرق کنید ! مطمئن باشید ملت ایران هم ازتون حمایت میکنه ! اما بخواید سکوت کنید این تفکر که ترسیدید به مردم القا میشه و مردم ازتون ناامید میشن !
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    7 11
    کاش دل وجیگر تو رو بقیه داشتن سردار
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    12 3
    اول باید موشکی ایران را طی مذاکرات تضعیف کنن سپس بازوهای منطقه ایش را حذف وسپس یک حمله وتمام ! نتیجه تمام مذاکرات آنها اینست
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    5 5
    اتفاقا خیلی خوبه نیروی دریایی امریکا را یک جا نابود میکنیم
  • aa IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    11 8
    آمریکا به کشوری که از خود توان دفاع داره حمله نمیکنه و اینها همش بازی برا دوشیدن آل سعود و امارات و قطر و بحرین و ... ایناست امریکا به کشوری که موشک داره حمله نکرده تا حالا
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    8 3
    ابعادمعمول ناوهای هواپیمابر70×300متراست،هدف سهل وبسیارمناسبی است!!!
  • مسعود دیپلمات IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    7 4
    اگر آنها توان جنگ با ایران را ندارند و این تمهیدات برای یک جنگ روانی است ، چرا ما از آن به نفع خودمان استفاده نکنیم. ما باید با فرض اینکه تهدیدات جدی است، وارد عمل شده و با یک حمله حساب شده یه یکی از یکان هایشان، هم پوچی زجز خوانی هایشان را و هم آبروی نداشته اشان بر باد دهیم تا بساطشان را از منطقه جمع کنند و بروند جای دیگر.
  • HU ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    4 6
    زنده باد مشت اول من عاشق مشت اولم یه مرد پیدا بشه چراغ اولو روشن کنه جنگ جنگ تا رفع فتنه
  • یزدی IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    2 3
    سردار خدا قوت .ما زنده به انیم که ارام نگیریم موجیم که اسودگی ما عدم ماست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس