کد خبر 958060
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
تولید کنندگان

معاون اقتصادی وزیر کشور جزئیاتی از مشوق‌های دولت در راستای افزایش تولید را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، بابک دین‌پرست عصر امروز در حاشیه بازدید از واحد تولیدی و صنعتی در ساوه با اشاره به برنامه‌های دولت برای حمایت از تولید و تولیدکنندگان در سال ۹۸ اظهار داشت: باتوجه به نامگذاری مقام معظم رهبری برای سال ۹۸( سال رونق تولید) دولت از ابتدای امسال، دستورالعملی را به همه وزارتخانه‌ها ابلاغ کردند.

بیشتر بخوانید:

بقالی‌های محله‌ای در سایه زرق و برق فروشگاه‌های زنجیره‌ای

ویروس گرانی اقلام اساسی را بیمار کرد +جدول

شش ماه قبل گرانی گوشت را هشدار داده بودیم

معاون اقتصادی وزیر کشور افزود: وزارت کشور هم در راستای رونق تولید برنامه و اولویت‌هایی دارد که استانداران موظف به اجرای آن هستند، در راس همه اولویت‌ها، حفظ اشتغال و تولید کنونی و تلاش در راستای افزایش تولید است.

وی تصریح کرد: کمک به واحدهای تولیدی برای استفاده از ظرفیت‌های خود، جلوگیری از تعطیلی واحدهای فعال، تلاش در راستای احیا و راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی تعطیل است که استان مرکزی با تلاش استاندار و دیگر مسئولان خود در این زمینه موفق بوده است.

دین‌پرست بااشاره به مشوق‌های دولت در راستای افزایش تولید بیان کرد: یکی از اقدامات، جلسات ستاد رفع موانع تولید است که این ستادها اختیارات کاملی برای رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی، مباحث مربوط به امور مالیاتی و تامین اجتماعی، کمبود نقدینگی، مشکلات واحدهای تولیدی با شرکت‌های مثل آب، برق، گاز دارند که در این جلسات تصمیمات راهبردی در این زمینه اتخاذ می‌شود که خود، مشوق‌هایی برای تولیدکنندگان است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس