محمد شریعتمداری نمایه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: میزان حقوق مشمولان تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه برای حداقل حقوق، افزایش 36.5 درصدی خواهد داشت.

به گزارش مشرق، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به موضوع سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری، گفت: مفهوم عام خبرنگاری را مورد تاکید قرار داده‌ایم، این موضوع همه خبرنگاران و حتی خبرگزاری‌ها را نیز شامل می‌شود. این موضوع مورد تاکید است و ساز و کاری نیز برای افرادی که در پرداخت حق بیمه‌هایشان فاصله ایجاد شده در نظر گرفته شده و حتی ممکن است از محل یارانه‌ها این مشکل حل شود.

بیشتر بخوانید:

جزئیات حذف دفترچه درمانی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در مورد سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری صورت جلسه‌ای تهیه می‌کنیم و اگر نیاز به مواد قانونی باشد تصویب و اصلاح لازم انجام می‌شود، حتی این اصلاح قانون ممکن است مصوبه شورای وزیران را بخواهد.

وی درباره توزیع بسته‌های حمایتی گفت: توزیع یک بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، شب گذشته با حضور رئیس جمهوری مطرح شد و این سبد با توجه به تعداد اعضای خانوار بین ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان خواهد بود.

شریعتمداری تاکید کرد: میزان حقوق مشمولان تأمین اجتماعی از اردیبهشت ماه برای حداقل حقوق، افزایش ۳۶.۵ درصدی خواهد داشت و در سایر سطوح نیز افزایش ۱۳ درصد به علاوه عدد ثابت ۲۱۶ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
    0 0
    یعنی حقوق فروردین ماه مثل سال قبل پرداخت میشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس