کد خبر 956875
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
پیروانی

سرمربی سابق تیم ملی امید می‌گوید در ۴۰ سال اخیر ناکامی تیم ملی امید به گردن مربیان افتاده و هیچ کدام از مدیران پذیرای اشتباهات خود نیستند.

به گزارش مشرق، غلام‌حسین پیروانی درباره برکناری زلاتکو کرانچار از سرمربیگری تیم ملی امید بعد از عملکرد ضعیف این تیم در مرحله مقدماتی انتخابی المپیک و کمبود منابع ارزی گفت: بعد از المپیک ۱۹۷۶ مونترال کانادا که می‌توانستیم از گروهمان بالا برویم، بیش از ۴۰ سال می‌گذرد. در این سال‌ها فقط حذف شدیم. یعنی همه مربیان خراب و دست اندر کاران خوب هستند؟ حسن حبیبی مربی عالی برای تیم ملی امید بود که پرسپولیس و تاج دنبال او بودند و هر دو تیم را می‌برد و در نتیجه با پاس قهرمانی می‌شد.

بیشتر بخوانید:

مربی بعدی تیم ملی با اولین باخت به رگبار بسته خواهد شد

وی ادامه داد: مربیانی زیادی در این سال‌ها سرمربی تیم ملی امید بودند اما هیچ‌کدام موفق نشدند. به اعتقاد من دست‌اندرکاران و مسئولان مشکل دارند و هر مرتبه که شکستی می‌خورند، به سراغ مربی بعدی می‌روند.

سرمربی سابق تیم ملی امید اظهار کرد: من آدم عقده‌ای نیستم که موج منفی بدهم. به نظرم همان برنامه‌ای که برای تیم ملی بزرگسالان در نظر می‌گیرند، باید برای تیم ملی امید هم اجرا کنند. متأسفانه به این تیم شخصیت نمی‌دهند. همین امسال هم عده‌ای به تیم ملی امید همکاری نکردند. البته کسانی هم که در باشگاه‌ها هستند، حق دارند. ساختار ضعیف است، کرانچار مقصر نیست. استیلی مدیر لایق و فهیمی است اما ساختار ایراد دارد.

پیروانی تاکید کرد: استیلی، بختیاری‌زاده و شاهرودی افراد شاخصی هستند. آیا همه مربیان بد و مسئولان خوب هستند؟ دل‌ها یکی نیست. در مدتی که عهده‌دار تیم ملی امید بودم، پدرم سوخت! در بازی‌های آسیایی گوانگ‌ژو به ژاپن و کره‌جنوبی باختیم و چهارم شدیم. این دو تیم در المپیک سوم و چهارم شدند. سعیدلو، رئیس سازمان تربیت بدنی گفت شما ابقاء شدید ولی من نماندم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس