پاستیل یکی از خوراکی های محبوب کودکان است و بسیاری از ما نیز همچنان آن را دوست داریم و شاید بارها در کودکی والدین خود را مجبور به خرید آن کرده ایم.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، پاستیل ها مواد خوبی از نظر تغذیه نیستند و نباید از آن به مقدار زیاد مصرف کرد. این مواد از ژلاتین تهیه می شوند و متخصصین بر این اعتقاد هستند که پاستیل ها می توانند از هضم درست غذاها جلوگیری کنند.

گاهی اوقات این پاستیل ها از حالت خوراکی خارج می شوند و بیشتر جنبه رکورد شکنی و یا ایجاد یک شکل خلاقانه پیدا می کنند که در اینجا به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.

لوستر پاستیلی:

یکی از این ایده های خلاقانه و جالب، مدلی بود که طراحی به نام جلیو آن را ایجاد کرده است. جلیو به کمک پنچ هزار پاستیل یک لوستر کروی شکل به وزن 23 کیلوگرم و با ارتفاع 79 سانتی متر ایجاد کرده است.



یکی دیگر از لوسترهایی که با پاستیل درست شده است را در عکس زیر میبینید که این لوستر در حدود یک متر و 14 سانتی متر ارتفاع دارد.



قالی پاستیلی با شکل پوست خرس:

یکی از قشنگترین اشکالی که تا به حال با پاستیل درست شده است همین قالیچه پاستیلی است. این قالیچه از بیش از 900 پاستیل خرسی تشکیل شده است. البته برای اینکه چنین قالیچه ای درست کنید باید خانه ای خالی از مورچه داشته باشید وگرنه باید قید درست کردن یک همچین چیزی را بزنید.



پاستیل خرسی غول پیکر:

یکی از آرزوهای بچه ها داشتن یک پاستیل بزرگ است تا بتوانند برای همیشه آن را داشته باشند. به نظر می رسد این آرزو به حقیقت پیوسته است و برخی از شرکت ها به طور اختصاصی پاستیل ها را در سایزهای بزرگ تولید می کنند. وزن این پاستیل ها در حدود 14 کیلوگرم است.




کرم پاستیلی:

کرم های پاستیلی شاید تا حدودی چندش آور باشند، اما آن ها بسیار خوشمزه هستند البته پول خوبی هم باید برای خرید آن ها پرداخت کنید. این کرم ها یک کیلوگرم وزن، چهار سانتی متر قطر و 66 سانتی متر نیز طول دارد.



جمجمه پاستیلی:

یکی پاستیل های ترسناک جمجمه از این جنس است. این جمجمه 2 کیلوگرم وزن دارد و در 11 طعم متفاوت موجود است.



پاستیل موش مرده و جنین:

شاید غیر معمول ترین پاستیلی که می توان از آن یاد کرد. پاستیل موش مرده و جنین انسان است که تا حدی موقع خوردن به شما یک حس بدی وارد می کند.



لگوهای پاستیلی:

یکی از مفرح ترین بازی های دوران کودکی همین لگوها یا خانه سازی ها بودند که می توانستیم به کمک آن ها اشکال متفاوت ایجاد کنیم. حال فرض کنید همین لگوها در قالب پاستیل که یکی از خوراکی های محبوب هستند وجود داشته باشند.



مغز پاستیلی:

ما درباره پاستیل های به شکل جمجمه صحبت کردیم و این بار به سراغ یکی دیگر از این پاستیل های شگفت انگیز می رویم که به شکل یک مغز درست شده است. این مغز در حدود 3 کیلوگرم وزن دارد و مقدار کالری که در آن وجود دارد را تنها سازنده آن می داند.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    0 0
    من عاشق پاستیلم از همه مدل بخوصوص مغزی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس