مرتضی کرمانی مقدم

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بودیمیر فقط توپ لو می‌دهد! اگر من برای پرسپولیس بازی می‌کردم بهتر از این بازیکن بودم که نه پا به توپ دارد نه سر می‌زند!

سرویس ورزش مشرق – تیم فوتبال پرسپولیس با شکستی که در دیدار برابر پاختاکور تجربه کرد بخت صعود به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد تا وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ داشته باشد.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت و گو با مشرق، درباره دیدار شب گذشته پرسپولیس در تاشکند و شکست ۰-۱ مقابل پاختاکور انتقادات تندی به خرید بازیکن کروات داشت. او درباره مسائل دیگر تیم هم حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

*پرسپولیس با این همه خریدی که این فصل داشت چرا در آسیا به خوبی فصل قبل لیگ قهرمانان نتیجه نگرفت؟

- کجا خرید خوب داشته است؟ پرسپولیس هیچ خرید خوبی غیر از سروش و مهدی ترابی نداشته و در واقع با همان تیم پارسال بازی می‌کند. بودیمیر که به کلی یک خرید مزخرف است. اصلاً نمی دانم این بازیکن برای چه هدفی به پرسپولیس آمده است.

* چطور؟

- بودیمیر فقط توپ لو می‌دهد! اگر من برای پرسپولیس بازی می‌کردم بهتر از این بازیکن بودم که نه پا به توپ دارد نه سر می‌زند! به جان مادرم وقتی داشت تعویض می‌شد که بیاید داخل زمین گفتم می‌بازیم. منشا هم بازیکن خوبی نبود ولی از این بشر بهتر بازی می‌کرد و لااقل دوتا بازیکن حریف را سرگرم خودش می‌کرد.

* به نظر می‌رسید علی علیپور هم با روزهای اوجش فاصله داشت و چند موقعیت را از دست داد؟

- علیپور دوران افت را سپری می‌کند و نمی دانم در این شرایط چه اصراری است که بازی اش بدهند. هر مهاجمی دوران افت دارد. در این مواقع بازیکن یکی دو بازی که بیرون بنشیند بهتر می‌شود. باید به او استراحت داد. ولی ما با این بازی دادن‌ها نه تنها به او کمک نمی‌کنیم بلکه علیپور را بیشتر خراب می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

درخشان: من بودم بهتر از بودیمیر بازی می‌کردم


فقر مهاجم در پرسپولیس کاملاً مشهود است

* تحلیل فنی تان از بازی چیست؟

- بچه‌ها واقعاً زحمت کشیدند و با غیرت بازی کردند. اگر داور آن پنالتی را می‌گرفت روال کار تغییر می‌کرد. باز هم طبق روال بازی رفت داوری به ضرر پرسپولیس شد.

* پرسپولیس گل بدی خورد؟

- سید جلال خیلی زحمت کشید و سرش و بدنش را بارها جلوی توپ گذاشت ولی متأسفانه آن توپ به پایش خورد و کمانه کرد که ممکن است مشابه این اتفاق برای هر فوتبالیستی رخ بدهد.

* فکر می‌کنید تیم بتواند بعد از این وضعیت به خودش بیاید و برای لیگ آماده شود؟

- اشکالی ندارد به هر حال باخت در فوتبال هست. همین تیم چند ماه قبل در فینال آسیا بود. شکر خدا بازیکنانی که در این تیم حضور دارند همگی حرفه‌ای هستند و البته سرمربی تیم هم می‌داند در این مواقع چه راهکاری برای بازگشت تیم به لیگ استفاده کند. پرسپولیس با قدرت به لیگ برمی گردد و انشاالله قهرمان می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IT ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
    37 31
    هیچ کس حق نداره به برانکو مربی تیمم به جهت این که این بازیکن رو خریده بی احترامی کنه. بازیکن خارجی مثل هندونه چهستش احتمال داره خوب در بیاد احتمال داره بد در بیاد. از همه بازیکنای خارجی که برانکو ی کبیر گرفته فقط یه خورده بودیمیر ضعیفه. انشالله سال دیگه خوب میشه شما حسودی میکنید
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
      14 33
      دیوانه ای؟!!!
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
      28 33
      بازیکن خارجی مثل هندوانه نیست . باید بازی های آنفرد دیده شود و بررسی شود ایا بازی او باتیم هماهنگ هست یا خیر و یک قرار داد کوتاه مدت در ابتدا بسته شود و بعد از آن قرار داد بعدی بسته شود . ضمن آنکه باید دید دلال ورود این فرد به تیم چه کسی است؟
  • SE ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
    21 27
    ازمزخرف هزار درجه بدتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس