کد خبر 956897
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
بودیمیر

سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید عملکرد این تیم مقابل پاختاکور ازبکستان در خط حمله ضعیف بود.

به گزارش مشرق، حمید درخشان درباره شکست پرسپولیس برابر پاختاکور ازبکستان اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم. پرسپولیس هم در این دیدار عملکرد خوبی داشت. نمی‌توانیم بگوییم که در طول بازی پرسپولیس بد بازی کرد. تنها نکته‌ای که به چشم می‌خورد ضعف در خط حمله بود. به طوری که مهاجمان نمی‌توانستند تأثیر خاصی در خلق موقعیت داشته باشند. به همین خاطر اگر تا صبح هم بازی ادامه داشت گلی به ثمر نمی‌رسید.

بیشتر بخوانید:

فقر مهاجم در پرسپولیس کاملاً مشهود است

وی افزود: درست است که پرسپولیس یک بر صفر شکست خورد اما در خط دفاع و هافبک تیم عملکرد خوبی داشت. روی یک شوت دروازه پرسپولیس باز شد که در خیلی از بازی‌ها اتفاق می‌افتاد. من فکر می‌کنم این شکست بر اثر یک اتفاق رخ داد. البته همانطور که گفتم نباید ضعف خط حمله پرسپولیس را نادیده بگیرید.

سرمربی سابق پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش به حضور ماریو بودیمیر در ترکیب پرسپولیس اشاره کرد و گفت: این بازیکن کروات فقط در زمین راه می‌رفت و هیچ کار خاصی انجام نداد. به جرأت می‌توانم بگویم اگر من با این سن و سال بازی می‌کردم قطعاً عملکردم بهتر از او بود. او فقط در کنار علی علیپور راه می‌رفت و تماشاگر صحنه‌ها بود. من می‌گویم اگر قرار است شما مهاجم خارجی بیاورید باید بازیکنی جذب کنید که ۱۰ کلاس از بازیکنان داخلی بهتر باشد به طوری که وقتی در زمین بازی می‌کند همه بفهمند او یک بازیکن خارجی است نه اینکه عملکردش ضعیف‌تر از بازیکنان داخلی باشد.

وی در پایان درباره آینده پرسپولیس در لیگ برتر هم گفت: اگر قرار باشد تیم‌های حریف را دستکم بگیرند شاید با خطر مواجه شوند. پرسپولیس در خط حمله مشکل دارد و قانون فوتبال می‌گوید اگر گل نزنید گل می‌خورید. بنابراین در دو بازی آینده پرسپولیس گلی نزند شاید حریفان از این تیم عبور کنند و به قهرمانی برسند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
    2 8
    قهرمانی لیگ متعلق به استقلال است.والسلام
    • م IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
      1 1
      حالت خوبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس