کد خبر 956723
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
کلوپ

سرمربی تیم فوتبال لیورپول اعلام کرد که ستاره مصری این تیم به بازی برگشت مقابل بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نخواهد رسید.

به گزارش مشرق، یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول امروز (دوشنبه) در نشست خبری پیش از بازی خانگی فردا شب تیمش مقابل بارسلونا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اعلام کرد که محمد صلاح این بازی را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد.

صلاح ابتدای هفته جاری در بازی تیمش مقابل نیوکاسل در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر انگلیس در اثر برخوردی شدید از ناحیه سر با دروازه‌بان حریف مصدومیت و مجبور به ترک میدان شد.

بیشتر بخوانید:

محمد صلاح بازی با بارسلونا را از دست داد؟

یورگن کلوپ درباره وضعیت صلاح و در پاسخ به این سؤال که آیا ستاره مصری لیورپول فرداشب در آنفیلد مقابل بارسلونا به میدان خواهد رفت یا نه، گفت: حال صلاح خوب است اما از نظر پزشکی او هنوز آنقدر آماده نیست که بتواند بازی کند. هم او هم روبرتو فیرمینو به این بازی نمی‌رسند. ما به هدف بردن بازی به میدان می‌رویم، البته شرایط برای یک بازی برگشت ایده‌آل نیست. ما تلاش می‌کنیم که بازی را ببریم و فقط به این دلیل که دنیا بازی ما و بارسلونا را تماشا کند به میدان نمی‌رویم. شانس کمی برای طولانی‌تر کردن فصل‌مان وجود دارد. من فکر می‌کنم که باید این دو بازی آخر را جشن بگیریم.

کلوپ افزود: مقابل بارسلونا ما نه تنها باید گل بزنیم بلکه باید جلوی گلزنی بارسلونا را بگیریم و این اتفاقی نیست که شما هر از چند گاهی شاهدش باشید. می‌دانیم که چه چالشی پیش‌رو داریم. تیم صد درصد تلاشش را می‌کند اما بدان معنا نیست که حتماً نتیجه دلخواه حاصل می‌شود. فقط زمانی می‌توانید از پس کار برآیید که قدم به قدم پیش بروید. ۱۰ دقیقه آخر بازی هم برای زدن سه گل کافی است. اگر گل بخوریم، آن وقت خوردن ۵ گل سخت‌تر خواهد بود.

سرمربی آلمانی لیورپول در پاسخ به این سؤال که چطور می‌شود لیونل مسی را متوقف کرد، اظهار داشت: فقط باید این کلمه را حذف کرد. باید بی‌عیب‌و نقص بود تا بارسلونا را شکست داد و ما این کار را انجام خواهیم داد. باید جو خوبی بسازیم و از آن بهره ببریم. بازی امشب یک جشن فوتبال خواهد بود و ما قصد نداریم در طول بازی از خود بی‌خود شویم. شاید این آخرین بازی این فصل ما در لیگ قهرمانان باشد پس باید آن را جشن بگیریم. هنوز امید هست. این ورزش، فوتبال است. ما ناامید نیستیم، البته دو تا از بهترین مهاجمان دنیا فردا شب در تیم ما حضور ندارند و ما ۴ گل می‌خواهیم تا صعود کنیم. حتی اگر نتوانیم ببریم، باید سعی کنیم که به بهترین شکل حذف شویم.

تیم‌های لیورپول و بارسلونا فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم می‌روند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تارا IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
    0 0
    بارسلونا قهرمان شو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس