کد خبر 956575
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
محمد صلاح

رسانه‌های مصری از قطعی بودن عدم حضور ستاره این کشور در مصاف قرمزپوشان مرسی‌ساید مقابل بارسلونا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، محمد صلاح که در بازی شنبه شب تیم فوتبال لیورپول در خانه نیوکاسل، ضربه‌ای سوی دروازه‌بان حریف به سرش وارد و مجبور به ترک میدان شد به احتمال قریب به یقین به بازی فردا شب (سه‌شنبه) مقابل بارسلونا نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید:

چرا لیورپول می‌تواند بارسلونا را از لیگ قهرمانان حذف کند؟

لیورپول در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه بارسلونا با نتیجه ۳ بر صفر تن به شکست داد و درست در حالی که بیش از هر زمان دیگری به وجود ستاره‌های خود نیاز دارد، صلاح را از دست داده است. این در حالیست که دیگر عضو مثلث خط حمله این تیم، روبرتو فیرمینو هم به دلیل مصدومیت از بازی فردا شب بازمانده و غایب خواهد بود.

در خصوص رسیدن یا عدم حضور صلاح به بازی لیورپول مقابل بارسلونا در آنفیلد خبری قطعی منتشر نشده اما سایت «یَلا کورة» مصر در خبری مدعی شده است که صلاح قطعاً به این بازی نمی‌رسد، خبری که شبکه رادیویی کادناسر اسپانیا هم آن را تأیید کرده است.

این در شرایطی است که گفته می‌شود امروز (دوشنبه) صلاح قرار است مورد معاینات تکیملی قرار بگیرد تا وضعیتش بررسی شود. او در بازی رفت یکی ازفعال‌ترین مهره‌های لیورپول در نوکمپ بود و حالا ممکن است از همراهی تیمش در آنفیلد باز ماند. اتفاق بدتری که می‌تواند برای لیورپولی‌ها رخ دهد این است که صلاح آخرین هفته لیگ برتر انگلیس که تعیین کننده سرنوشت این فصل خواهد بود را هم از دست بدهد. آخرین بازی این فصل لیورپول در لیگ برتر در خانه مقابل ولورهمپتون است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس