کد خبر 956606
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
برداشت هندوانه شب یلدا از مزارع کشاورزی هشتبندی

قیمت عمده فروشی ۵۲ میوه و صیفی اعلام شد که در میان آنها لوبیا سبز ۱۳ هزار تومانی گران ترین سبزی و هندوانه با هزار و ۵۰۰ تومان ارزان ترین محصولی است که در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران به فروش می رسد.

به گزارش مشرق، قیمت عمده فروشی ۵۲ میوه و صیفی اعلام شد که در میان میوه ها و صیفی جات، هر کیلوگرم هندوانه با هزار و۵۰۰ تومان ارزانترین و توت فرنگی کرج با قیمت ۲۴ هزار تومان گران ترین هستند؛ در میان سبزی نیز انواع کاهو با قیمت هزار تومان ارزان ترین و لوبیا سبز، کلم قرمز و کلم بروکلی با ترتیب با ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، ۱۳ هزار تومان و ۱۲ هزار تومان گران ترین هستند.

بیشتر بخوانید:

قیمت هر کیلوگرم پیاز نیز در بخش عمده فروشی کاهش یافته است و به قیمت ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۵ هزار تومان به فروش می رسد، قیمت سبزی جور نیز ۲ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان و سبزی خوردن ۲ هزا و ۵۰۰ تا ۴هزار تومان است.

قیمت عمده فروشی گوجه اما ۳ هزار و ۵ تومان تا ۶ هزار تومان است، سیب زمینی کهنه ۲ هزار تومان تا ۳ هزا و ۵۰۰ تومان و سیب زمینی تازه ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

لیست قیمت عمده فروشی ۵۲ میوه و صیفی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران به شرح زیر است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    6 0
    مشرق ؛ جون هر کی دوس داری این خبرا رو نزن . از فردا هندونه میشه کیلویی 20 هزار تومان و با کارت ملی . قشر ضعیف ؛ گوشت که نمیتونن بخورن بذار حداقل نون و هندونشون رو بعنوان یک وعده قضایی حداقل بخورن . الان یه جوری شده توو کشور ، یک سری پیاده نظام دشمن ، دنبال این میگردن که چی ارزون مونده سریع گرونش کنن
  • مهریان IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    7 0
    درشهریاسوج دارندهندوانه راباقیمت ۳۵۰۰تومان میفروشند.لعن ونفرین برمسوولین بی تفاوت این استان....
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    2 0
    شهر ما 2500

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس