کد خبر 956533
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
ماکارونی

دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماکارونی با بیان اینکه سازمان حمایت با افزایش ۷۵ درصدی قیمت موافقت کرده است، گفت: با افزایش ۸۵ درصدی قیمت گندم ناچار به افزایش قیمت شدیم.

به گزارش مشرق، سید ارمیا واعظ لاری درباره دلایل افزایش قیمت ماکارونی اظهار کرد: از سال ۹۴ تا ۹۷ ماکارونی افزایش قیمتی نداشته است اما، در مهرماه سال گذشته با توجه به افزایش هزینه‌های جانبی ۱۶ درصد قیمت‌ها افزایش یافت.

دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماکارونی افزود: امسال به دلیل حذف یارانه گندم از بخش صنعت و افزایش ۸۵ درصدی قیمت گندم و ۳۵ درصدی دستمزد ناچار به افزایش قیمت بودیم.

بیشتر بخوانید:

وی گفت: علی رغم اینکه سازمان حمایت با افزایش ۷۵ درصدی قیمت ماکارونی موافقت کرد، اما اعضای انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماکارونی به منظور کمک به تامین معاش مردم کمترین افزایش را در نظر گرفت و فقط قیمت محصولات خود را ۵۲ درصد افزایش دادند.

واعظ با بیان اینکه علاوه بر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماکارونی، انجمن صنفی کارخانجات ماکارونی نیز در این زمینه فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: تصمیم اعضای انجمن صنفی مبنی بر افزایش ۷۵ درصدی قیمت‌ها است.

دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماکارونی با بیان اینکه در حال حاضر افزایش قیمت ماکارونی به دو صورت انجام گرفته است، گفت: سازمان حمایت قیمت ماکارونی ۷۰۰ گرمی را که مبنای قیمت گذاری است ۵ هزار و ۴۵۰ تومان در نظر گرفته است، اما برندهای زیرمجموعه انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماکارونی با قیمت کمتر محصولات خود را عرضه می‌کنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    9 0
    باسلام دولت که ساکت شده حرفی نمیزند هر کسی هم که هرکاری دلش خواست می کته
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    6 0
    اوف بر شما که از گلوی مردم می برید
  • DE ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    7 7
    خاک بر سرما با اینهمه ادعای خانه داری و کدبانوگری نتونیم توی منزل ماکارونی به وفور برای کل سال تولید کنیم! چرا باید 35 درصد هزینه نیروی کار بدیم. وقتی خودمون بتونیم تو منزل بهترین ماکارونی ها رو تولید کنیم. بجای مبایل بازی دو سه تایی بانوان دورهم جمع بشن و ده ها کیلو ماکارونی با هم تولید کنند بین هم تقسیم کنند. تاماهها ماکارونی داشته باشند.
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    4 0
    عامل چیه چندتا دلال هستند نوبتی با برنامه ریزی دولت قیمت می برن بالا
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    6 0
    کی مسووله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به مسئولان: با توکل بر بنگاه دار و دفتر دار حجره دار نمیتوان هیچ کاری برای مردم کرد. اگر میخاهید در این جنگ اقتصادای دوام بیاورید باید توزیع کالا را به دست بیاورید و سود طبقه دلال را حذف کنید.
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    4 6
    عامل اصلی اقتصاد لیبرالی ست مانند قانون جنگل هر که دارد بماند هر که ندارد محکوم به فناست .
  • سید رضا IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    0 0
    خب این وسط ؛ مردم فقیری که با ماکارونی خودشونو سیر می کردن ، چکار کنن ؟!!
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    0 0
    دولت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس