کد خبر 956384
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
اکران فیلم نرگس آبیار و کمال تبریزی در عید فطر/سرخ پوست از چهارشنبه اکران می‌شود

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: دو فیلم "ما همه با هم هستیم" ساخته کمال تبریزی و فیلم "شبی که ماه کامل شد" ساخته نرگس آبیار قراردادشان را برای اکران عید فطر به ثبت رساندند.

به گزارش مشرق، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درخصوص نتیجه جلسه امروز شورای صنفی نمایش گفت: بر اساس جلسه امروز و بنا به رای گیری "محسن امیریوسفی" به عنوان رئیس شورای صنفی، سید محمود رضوی به عنوان نایب رئیس و غلامرضا فرجی به عنوان سخنگوی شورا معرفی شدند.

بیشتر بخوانید:

وی درباره قراردادهای ثبت شده برای اکران افزود: در سرگروه آزادی بعد از فیلم سینمایی " زندانی‌ها" قرارداد فیلم تولدت مبارک به ثبت رسید و در سرگروه آستارا بعد از فیلم متری شیش و نیم قرارداد فیلم سینمایی خانه دیگری به ثبت رسید که هر دوی این آثار از چهارشنبه هجدهم اردیبهشت اکران خود را آغاز می کنند.

فرجی در همین راستا اضافه کرد: همچنین قرارداد فیلم سینمایی "سرخ پوست" ساخته نیما جاویدی بعد از فیلم خانه دیگری به ثبت رسید. در سرگروه استقلال قرارداد فیلم وکیل مدافع بعد از فیلم سینمایی تختی به ثبت رسید که آن هم از چهارشنبه هجدهم اردیبهشت اکران می‌شود. علاوه بر این قرارداد فیلم "سامورایی در برلین" به سرگروهی باغ کتاب به ثبت رسید که از چهارشنبه اکران می شود.

وی درباره طرح ماه رمضان سینماها اضافه کرد: در طرح ماه مبارک رمضان بر اساس طرح رمضان، سینماها تا ساعت هشت شب بلیت نیم بها فروخته و بعد از آن تمام بها به فروش می رسانند. در خصوص اکران شباهنگاهی و پیش از سحر سینماها باید براساس دستورالعمل سازمان سینمایی و وزارت ارشاد عمل کنند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره آثار قطعی اکران عید فطر خاطرنشان کرد: دو فیلم " ما همه با هم هستیم" ساخته کمال تبریزی و فیلم " شبی که ماه کامل شد" ساخته نرگس آبیار قراردادشان را برای اکران عید فطر به ثبت رساندند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس