کد خبر 956236
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
با دوچرخه قرضی مدال طلا گرفتم/ ناهماهنگی سرمربی و سرپرست باعث شد در تایم تریل تیمی مدال نگیریم

قهرمان دوچرخه‌سواری امیدهای آسیا گفت: با دوچرخه قرضی که فدراسیون در اختیارم قرار داده بود، قهرمان آسیا شدم.

به گزارش مشرق، ‌محمد گنج‌خانلو در خصوص عملکردش در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا اظهار داشت: از دور اول این مسابقه من و سه ورزشکار قزاقستانی از گروه اصلی جدا شدیم ولی از شانس بد من آنها هم تیمی بودند و سعی داشتند من را تحت فشار قرار دهند اما خداراشکر کمک‌های امیرحسین جمشیدیان باعث شد مسابقات را به شکل خوبی به پایان برسانم.

بیشتر بخوانید

وقتی رکابزن چینی به ملی‌پوش ایران می‌خندد!

وی ادامه داد: خوشبختانه در کیلومترهای پایانی توانستم از بقیه رکابزنان سبقت بگیرم و به عنوان نفر اول از خط پایان عبور کنم. تیم‌های دیگر با حداکثر ظرفیت یعنی چهار رکابزن امید شرکت کرده بودند، اما تیم ایران با دو نفر در رده سنی زیر ۲۳ سال شرکت کرده بود. البته ما از لحاظ امکانات هم به هیچ عنوان با سایر کشورهای آسیایی در یک سطح قرار نداریم.

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران در ادامه افزود: در این مسابقات امتیازات خوبی را جمع آوردی کردم و باید تلاش کنم در مسابقات آینده هم همین روند را ادامه دهم. به هر حال دوچرخه سوارانی که در قهرمانی آسیا شرکت کرده بودند پیش از این در مسابقات زیادی حضور داشتند و همین موضوع به آنها کمک کرد تا نتایجی را که می‌خواهند کسب کنند.

گنج‌خانلو در ادامه در خصوص برنامه‌هایش گفت: فعلاً که فدراسیون هیچ برنامه‌ریزی خاصی نکرده تا وضعیت‌مان را بدانیم. البته اگر مسئولان فدراسیون به دنبال موفقیت هستند باید طوری برنامه‌ریزی کنند تا مثل سایر کشورهای آسیایی در تمام تورهایی که در طول سال در آسیا برگزار می‌شود، شرکت کنیم تا بتوانیم با جمع‌آوری امتیازات لازم شرایط حضور در المپیک را پیدا کنیم.
دارنده مدال طلای دوچرخه‌سواری امیدهای آسیا در مورد اینکه با این مدال توقع پاداش از مسئولان فدراسیون را دارد یا خیر، تصریح کرد: توقع من این بود تا فدراسیون برای این مدال با ارزش یک پاداشی در نظر بگیرد که فعلاً این امر میسر نشده و به نوعی توقع هم ندارم تا برایم پاداش در نظر بگیرند چون به این شرابط عادت کرده‌ایم. با دوچرخه قرضی فدراسیون توانستم به این عنوان با ارزش دست پیدا کنم و از مسئولان درخواست کردم دوچرخه‌ای که با آن در مسابقات رکاب زدم را به صورت قرضی در اختیارم قرار بدهد تا با آن تمرینات را دنبال کنم اما فدراسیون قبول نکرد.

وی در خصوص نتایج تیم دوچرخه‌سواری ایران در این مسابقات اظهار داشت: در زیر ۲۰ سال توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم، اما در رده بزرگسالان عدم هماهنگی از سوی سرمربی و سرپرست تیم در تایم تریل تیمی باعث شد تا به نتیجه‌ای که می‌خواستیم نرسیم. مطمئناً اگر سر زمان مقرر استارت می‌زدیم دست کم می‌توانستیم به مدال برنز دست پیدا کنیم.

گنج‌خانلو در پایان در مورد نداشتن یک پیست چوبی استاندارد در کشورمان گفت: پیش از آغاز مسابقات بین‌المللی مسئولان یادشان می‌افتد تا یک پیست چوبی را در کشور افتتاح کنند تا دوچرخه‌سواران در آنجا به تمرین بپردازند، اما همین که مسابقات به اتمام می‌رسد دوباره مسئولان قول‌هایشان از یادشان می‌رود. اگر یک پیست چوبی استاندارد در کشورمان وجود داشته باشد شک نکنید خیلی بهتر از این نتیجه می‌گیریم.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس