رحمانی فضلی نمایه

وزیر کشور از ابلاغ توصیه‌های لازم برای تنظیم بازار و قیمت کالاها برای ماه مبارک رمضان به استانداران سراسر کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه همایش استانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا باید بگویم که لازم بود این جلسه زودتر از اینها برگزار شود. اما با توجه به درگیر بودن استانداران با سفرهای نوروزی و موضوع سیل این موضوع به تأخیر افتاد.

بیشتر بخوانید:

راهکار پورابراهیمی برای کاهش قیمت کالاهای اساسی

وی افزود: تلاش کردیم تا پیش از ماه مبارک رمضان این جلسه را برگزار کنیم تا هم توصیه‌های لازم برای تنظیم بازار و قیمت کالاها را ابلاغ کنیم و هم بحث سیل و موضوع بازسازی و نوسازی که اغلب استانداران ما در این موضوع یا مستقیماً درگیرند و یا معین استانی دیگر هستند را مطرح سازیم.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: در این جلسه بار دیگر بر دستورالعمل‌ها در موضوع مناطق سیل‌زده تاکید کردیم. در جلسه بر موضوع امنیت با توجه به شرایط منطقه و تهدیدهایی که وجود دارد، لازم بود تا مسائل امنیتی کشور را در سال قبل با استانداران که رؤسای شورای تأمین نیز هستند، مرور کنیم و تأکیدات و تصمیمات لازم را اتخاد کنیم.

وی ادامه داد: موضوع دیگری که در جلسه بررسی شد، بحث انتخابات بود. همانطور که می‌دانید، ستاد انتخابات کشور هفته قبل تشکیل شد. دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها در این مرحله ابلاغ شده و لازم بود استانداران نیز در این خصوص توجیه شوند و ما هم نظرات آنها را بشنویم و تلاش کنیم تا انتخابات امسال هم در چارچوب قانون، کاملاً سالم و با مشارکت بالا و در فضای امنیتی کاملاً مطمئن برگزار شود.

وزیر کشور همچین خاطرنشان کرد: مقرر شد تا استانداران از همین امروز به دنبال شناسایی افراد معتمد، هیأت‌های اجرایی و انجام آموزش‌های لازم باشند تا در موعد مقرر بتوانیم به سرعت کارها را پیش ببریم.

وی افزود: موضوع دیگری که در جلسه مورد بررسی قرار گرفت. بحث‌های اجتماعی و به خصوص آسیب‌های اجتماعی بود که مقام معظم رهبری در جلساتشان بر آنها تاکید داشتند و الحمدلله گزارش‌های مناسبی از جانب استانداران داده شد.

رحمانی فضلی در پایان گفت: امیدواریم با این جلسات که حتماً استانداران محترم در استان‌ها همین جلسات را با فرمانداران و شورای تأمین خواهند داشت تا حتی در پایین‌ترین رده تقسیمات کشوری این سیاست‌ها و تصمیمات جاری شود و انشاالله که خداوند متعال خیر و برکت را در آنها جاری کند تا بتوانیم برای کشور و مردم و انقلاب اسلامی مؤثر تر گام برداریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    0 0
    لابد از همان دست ابلاغیه ها و تنظیم بازار شب عید ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس